met een sloopkogel jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:52 schreef hamkaastosti het volgende:
I'd hit it
achtervolg jij mij?quote:
ja und, geen tieten = geen tietenquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:57 schreef MostValuablePrincess het volgende:
amerikanen he
Ze staat met d'r hand te reiken naar tieten die worden uitgedeeld denk ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:56 schreef Klonk het volgende:
ik zie geen tieten...
nee je loopt voor mijn voetenquote:
d'r hand is leegquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:58 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Ze staat met d'r hand te reiken naar tieten die worden uitgedeeld denk ik
dan was het nog een lelijk nazi wijf geweestquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:59 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Had ze ze wel, wat dan?
Op dat moment nog wel, ze hoopte waarschijnlijk op de dubbele D, die net voor haar neus uitvergeven waren nu moet ze weer een weekje wachtenquote:
ook die hebben geen tieten, afgezien van men boobiesquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:00 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Maar het gaat meer om de titel.
Dat plaatje was slechts om de boel op te fleuren
Het gaat om die Slotjesgestapo hier.
Schande.
He Gilles de L. bedankt voor het promoten van mijn topicquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:05 schreef Scorpie het volgende:
Owja, de TS heeft ze niet allemaal op een rijtje:
Opzettelijk fouten maken in de Matrix![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:06 schreef MostValuablePrincess het volgende:
[..]
He Gilles de L. bedankt voor het promoten van mijn topic. Wilde het net zelf doen!
kenker wat een opquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:05 schreef Scorpie het volgende:
Owja, de TS heeft ze niet allemaal op een rijtje:
Opzettelijk fouten maken in de Matrix![]()
Ze staat anders wel een eind achter in de rijquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:58 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Ze staat met d'r hand te reiken naar tieten die worden uitgedeeld denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |