quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:44 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ze zijn ook erg makkelijk om de plas kots mee af te dekkendie een vriend voor onze tent had gedeponeerd.
![]()
![]()
Daar probeer ik dit jaar ook eens aan te denken. Een tandenborstel heb ik altijd bij me, maar de tandpasta niet. Op zich geen ramp, er is vaak wel iemand die me zijn tandpasta even wil uitlenen, maar ik ga nog wel eens op de idiootste momenten slapen waardoor het lastiger wordt (hoewel even wachten tot mensen wakker zijn en hun tanden poetsen dan ook kan).quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:49 schreef P8 het volgende:
tandpasta
Of om dan gewoon in te kotsen, zodat je geen kots voor je tent hebt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:44 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ze zijn ook erg makkelijk om de plas kots mee af te dekkendie een vriend voor onze tent had gedeponeerd.
![]()
![]()
Ik kan alleen de zaterdag niet. Voor 30 euro mag je die hebben. Zondag ben ik er gewoon weer hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:46 schreef ondeugend het volgende:
Owwww mocht er iemand een dag niet kunnen, dan houd ik me van harte aanbevolen om die dag te gebruiken tegen een redelijke vergoeding.
Als ik hem dan weer terug ga geven natuurlijk !quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan alleen de zaterdag niet. Voor 30 euro mag je die hebben. Zondag ben ik er gewoon weer hoor
Ik was natuurlijk niet serieusquote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als ik hem dan weer terug ga geven natuurlijk !
Tnx... ik houd het in gedachten en kom er nog op terug.
kun je er daarvan teveel hebben?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:09 schreef jerver73 het volgende:
te veel halve liters
Dan ben je stom.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk niet serieus
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:00 schreef Henkmanz het volgende:
een 'dag hebben' ? hoe wou je dat doen??
Iemand die bijvoorbeeld de laatste dag niet kan, daarvoor in de plaats gaan. ?quote:
Ja die LL bandjes zijn ook zo makkelijk van je arm af te krijgen zonder deze te slopen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Iemand die bijvoorbeeld de laatste dag niet kan, daarvoor in de plaats gaan. ?
Zo is/ wordt het wel vaker opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |