Het enige dat ik vorig jaar nodig heb gehad is mijn slaapzak, en eigenlijk had ik ook nog wel zonder gekund.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 08:45 schreef ebeaydojraes het volgende:
Als je rijk bent, hoef je alleen je kaartje mee te nemen. De rest is allemaal op het terrein verkrijgbaar. en douchen op een festival? al is het net als op werchter dan nog niet. En als je echt zonodig iets wilt doen koop gewoon een pak barleduc en giet die over je heen leeg ofzo ...
p.s. misschien wel handig want vaak weer niet aanwzig: zonnebrand ...
geen muffins?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:19 schreef super-muffin het volgende:
Wat krentenbollen.
Een vriend van me werkte bij een platenmaatschappij. Derhalve.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:17 schreef Pink_Floyd het volgende:
Zeg Roellio hoe kom jij eigenlijk aan backstagebandjes?
daar heb je een puntquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
die zijn vers het lekkerste, en geplet niet zo lekker, wat bij krentenbollen wel kan
Mag ik u er even aan herinneren dat theo (en alle andere roepnamen die verschillende chromosoom + schapen over de camping blaten) harstikke deaud is/zijn....quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:00 schreef dennisreijbroek het volgende:
ik neem mijn mag lite mee.
tent,
bier
en natuurlijk: THEO
Op 1 historische LL zaten we met een paar mensen een nieuw groepje op te wachten, zittend tegen een hek bij de parkeerplaats. Naast mij stond ook een bolderkar met spullen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:50 schreef jerver73 het volgende:
[..]
overigens.... ik las ergens een opmerking over steekwagentjes, bolderkarren, kliko s en boodschappenwagentjes....WORD!! thuis laten die zooi!!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:00 schreef dennisreijbroek het volgende:
ik neem mijn mag lite mee.
tent,
bier
en natuurlijk: THEO
Op de lowlandsmeet dus te herkennen aan ,1 of 2 blauwe, dan wel bloeddoorlopen ogen en/of zonnebril?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Op 1 historische LL zaten we met een paar mensen een nieuw groepje op te wachten, zittend tegen een hek bij de parkeerplaats. Naast mij stond ook een bolderkar met spullen.
Toen gooide ze er nog wat spullen bij..trekstang vol tegen mijn slaap, oog net gemist..
..dat met dat oog kwam op een latere editie nog goed, bij het uitkloppen van de bungalowtent..plastic dopje aan 't einde v/d scheerlijn vol erin
of lege oogkassen, natuurlijk..quote:Op maandag 31 juli 2006 19:30 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Op de lowlandsmeet dus te herkennen aan ,1 of 2 blauwe, dan wel bloeddoorlopen ogen en/of zonnebril?
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
of lege oogkassen, natuurlijk..
Zonder dat ding herken ik je ook niet. Of heb je in het echt ook zulke tieten als op je avatar?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja..maar herkent men mij wel dan, op de Meet?
Is de foto zo erg dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:38 schreef Roellio het volgende:
Ik zal, bij hoge uitzondering, zeer binnenkort een foto in het meettopic zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |