Zowy weervrouwtjequote:Op donderdag 6 juli 2006 20:50 schreef Zowy het volgende:
Ten zuiden van mij (Assen) lijkt een bui te hangen (of ontstaan), op de buienradar zit hier echter niets in de buurt. Toch ineens een wat frisser windje wat de kamer binnenkomt.
Zou hier iets ontstaan of word ik nu blij van een dooie mus?
Volgens deze kaart zou het in Utrecht al moeten regenen, maar bij buienradar.nl zijn ze wat nauwkeuriger. Nog even wachten en dan is het raakquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:00 schreef Klonk het volgende:
http://members.home.nl/weerlicht.boz/index.htm
staat het een en ander.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:26 schreef -skippybal- het volgende:
Regen in Arnhem![]()
Niet echt wat ik verwachte als ik die donkere lucht zo zag, maar toch. Geen onweer erbij ofzo...
Hmm...quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:29 schreef Barcelona het volgende:
Het begint hier héél donker te worden in Arnhem.. nog geen regen though
Inderdaad. Lucht is knalgeel hierquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:31 schreef MissHobje het volgende:
beetje vage gelige lucht inmiddels.. ( ook mede omdat de zon erop schijnt) maar er broeit wel iets.. wind is spontaan weg gevallen.. wie weet komt er straks nog iets.
Waar zit jij dan ergens??quote:
Op ongeveer 2 minuten lopen van de Rijkerswoerdse plassenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:35 schreef Barcelona het volgende:
[..]
t.o. station, waar het nu inmiddels hard regenten jij?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:37 schreef Gappie het volgende:
ik maakt ff een feauteaux van de lucht alhier.. ook zo gelig als iedereen noemt.. oja.. de wind is weer opgestoken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |