Jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:03 schreef Nature4Life het volgende:
Is een keer do-re-mi-fa-so-la-ti-do één octaaf?
Feliquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:06 schreef Nature4Life het volgende:
Aah, das duidelijk! In dat geval is mijn bereik 3+do-re-mi-fa-so![]()
Mariah Carey.. 7 octaven ofzo toch?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:17 schreef Nature4Life het volgende:
Ok, dit topic begint een beetje onz-allures te krijgen. Om een verplaatsing te voorkomen zal ik ietwat meer inhoud in het topic brengen. Wie kent er artiesten met een hoog stembereik (ongeacht geslacht) en heeft daar voorbeeldjes van?
Billen bij elkaar knijpen. Ofzoquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:24 schreef Nature4Life het volgende:
Nee toch? Ik dacht 5 (uitzonderlijk veel!) en dat met het fluitregister. Zo'n hoogste noot klinkt als een heel hoog fluitje. Ik heb echt bij god geen idee hoe ze dat doet...
Ik vind't toch veel voor een popzangeresje..quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:37 schreef beyond_cool het volgende:
[..]
Mariah heeft een "zielige" 5 octaven, en dan nog geen 5 volledige octaven.
Heu ... Neen. Je bereik wordt meestal gemeten van de laagste noot die je kan produceren tot de hoogste noot die je kan produceren. Dat hoeft niet bij een C te beginnen, en hoeft niet bij een B te eindigen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:06 schreef Nature4Life het volgende:
Aah, das duidelijk! In dat geval is mijn bereik 3+do-re-mi-fa-so![]()
Tuurlijk wel. Maar ik kan me toch niet veroorloven om wat goeds te zeggen over Kip Kerrie?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:38 schreef booo het volgende:
[..]
Ik vind't toch veel voor een popzangeresje..![]()
Ik kon even geen ander bekend voorbeeld noemenquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:39 schreef beyond_cool het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar ik kan me toch niet veroorloven om wat goeds te zeggen over Kip Kerrie?
Bianca Castafiore!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:40 schreef booo het volgende:
[..]
Ik kon even geen ander bekend voorbeeld noemen![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:43 schreef Ole het volgende:
Hoog stembereik: (mannen)
Freddy Mercury
George Michael
gerard joling![]()
Vrouwen: name any diva:
mariah carey
Celine Dion
Whitney Houston
etc. etc
whahahahahaha!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:06 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Weet ik zelf ook niet. Ik post meestal in ONZ![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |