Van hem is allang bekend dat 'ie van de VVD is. Bij Woestijnruiters heeft hij dat ooit allemaaluitgelegd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben benieuwd of Gordon ook een stemadvies heeft...
Hij vond het zo'n gezellige club.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:09 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Van hem is allang bekend dat 'ie van de VVD is. Bij Woestijnruiters heeft hij dat ooit allemaaluitgelegd.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Verwachte je nu een behoorlijke onderbouwing van Gordon?
zou hij het ook kunnen onderbouwen. Maar dan op een wat hoger niveau dan Gerard Joling?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:09 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Van hem is allang bekend dat 'ie van de VVD is. Bij Woestijnruiters heeft hij dat ooit allemaaluitgelegd.
Wat denk je nou zelf?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
zou hij het ook kunnen onderbouwen. Maar dan op een wat hoger niveau dan Gerard Joling?![]()
Hij vond Verdonk geloof ik een 'tof mens'.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:18 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En, hij was vooral van Verdonks vleugel hè...hij schijnt dan ook op mannen te vallen.
Hmmmmmmm, ik denk het eigenlijk van niet. Nou ja, laat ik het zo zeggen , hij komt niet als een super academicus over. ik zou eigenlijk tegen hem willen zeggen: schoenmaker blijf bij je leest..quote:
Hij was marktkoopman.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:30 schreef EchtGaaf het volgende:
hij komt niet als een super academicus over. ik
Ja, of je nu sinaasappelen of je standpunt over Uruzgan verkoopt, het komt uiteindelijk op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kan wel erg handig zijn. Goede argumentatie is 1; goed kunnen verkopen is 2![]()
Die ging eerder wel met Jorritsma op campagne lekker zingen op zo'n bijeenkomst.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben benieuwd of Gordon ook een stemadvies heeft...
Ja inderdaad. Ik ben ook niet voor niets zo vaak teleurgesteld over de politiek. Heel dat Uruzgan-verhaal is leterrlijk en figuurlijk ene bloody-shame. Genoeg vor een parlementaire enquete over een paar jaar........quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, of je nu sinaasappelen of je standpunt over Uruzgan verkoopt, het komt uiteindelijk op hetzelfde neer.![]()
Ja, das waar ook. volgens mij verloor de vvd toenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:50 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Die ging eerder wel met Jorritsma op campagne lekker zingen op zo'n bijeenkomst.
En Albert Verlindequote:Op woensdag 5 juli 2006 21:15 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Yep, Gordon is ook van de VVD, enne...Jensen.
Daar win je zeker de verkiezingen mee....quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En Albert Verlinde![]()
Joop Braakhekke volgensmij ook![]()
Terwijl het gedrag van Story meegluren in het leven van een ander typisch links isquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:25 schreef thabit het volgende:
Lezers van de Story zeggen dat ze rechts moeten stemmen. Dat is preken voor eigen parochie..
Ik dacht zelf eerder aan de DDR, Sovjet-Unie, Noord-Korea, China etcquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:35 schreef Autodidact het volgende:
Dus Bush is links?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |