vanillequote:
binnenkort mijn auto trouwensquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:31 schreef thefunny het volgende:
Oh. Kijk-mij-eens-bescheiden-zijn-met-een-snelle-auto-die-niet-van-mij-is-topic.
nog geen heb ik nog niet nodig he en ik ga er ook nog geen kopen want als mn broer zn nieuwe auto heeft dan krijg ik dezequote:Op woensdag 5 juli 2006 13:34 schreef babba het volgende:
En wat voor auto heb jijzelf?
neej heb ik er niet opzittenquote:
alsjedantochbezigbenthaaldandiespatiesmeteenookmaarwegwantwaaromzoujejepostsleesbaarmakenhequote:Op woensdag 5 juli 2006 13:35 schreef 2609 het volgende:
[..]
nog geen heb ik nog niet nodig he en ik ga er ook nog geen kopen want als mn broer zn nieuwe auto heeft dan krijg ik deze
Duw hem er dan maar gauw weer in en gebruik hem eens, want daar worden je klachten een stuk leesbaarder door.quote:
Neen, niet de Golf IIquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
Sowieso Golfjes die uitdagen krijgen roet in hun ventilator van mijn Peugeot 205 GTI
Stoer, die laat ik altijd voor als ik er bij een stoplicht naast kom te staanquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:53 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb een fiat panda 1.0 dus ik ben de bom en ik pwn jullie zwaar
jah jij hebt een motor dat is niet eerlijkquote:
neej hoor is leuk vooral als je ze kleine voorsprong geeft en dan denken ze dat ze winnen en dan scheur je ze weer voorbijquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:19 schreef TC03 het volgende:
Racen bij het stoplicht is zo triest...
ik ben wel een keer tegen een paaltje aangereden ik had toen ook een topic daarover geopent maar dat was maar kleintje dus niks aan de handquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:17 schreef RainofDeath het volgende:
En ik wacht nog steeds op het topic: "2609 is met zijn auto tegen een boom gereden" Wanneer komt ie nou?
Je bedoelt te zeggen dat je reactiesnelheid matig is, maar de auto van je broer een krachtige motor heeft?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:19 schreef 2609 het volgende:
[..]
neej hoor is leuk vooral als je ze kleine voorsprong geeft en dan denken ze dat ze winnen en dan scheur je ze weer voorbij![]()
Ik heb gisterenavond nog een Milkshake Kokos op bij de Mc. Hebben ze sinds de McChicken Saté ook in hun assortiment. Of het tijdelijk is weet ik niet...quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:48 schreef star_gazer het volgende:
ik ga voor de kokos-shake. Helaas hebben ze die niet bij de mac
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:21 schreef Blue-eagle een geweldig verhaal:
...
Dat zal er wel wat vreemd uit hebben gezien volgens mijquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:21 schreef Blue-eagle het volgende:
Laatst een sjappie in een verlaagde honda met versierseltjestegen mijn motor, staan naast elkaar, hij gas geven enzo, stoer doen, kijken en grijnzen. Ik kijk hem zo aan van: "huh?" en zie dat hij naar het verkeerslicht staart, rechterhand aan de koppeling, linkerhand aan het stuur.
Brommert enzo...quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:41 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
Dat zal er wel wat vreemd uit hebben gezien volgens mij
Oh, excuses.quote:
Rechterhand aan de koppeling op een motor zit ook niet echt lekkerquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Rechterhand aan de koppeling op een motor zit ook niet echt lekkerDenk dat ie gewoon schakelpook bedoelde.
Een type 4 GTI hou jij echt niet bij met je 205.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat een softie ben jij zeg.
Sowieso Golfjes die uitdagen krijgen roet in hun ventilator van mijn Peugeot 205 GTI
En die gasten wat in die auto's rijden mogen wat mij betreft ook dood-> Ik heb het over pet en oorbeldragend tuig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |