abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:54:00 #91
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_40185262
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:47 schreef M0NTANA het volgende:
In ieder land ter wereld selecteert de bondscoach de beste spelers uit dat land en kijkt daarna welk systeem daar het beste bij zal passen, maar in Nederland is het systeem (4-3-3) heilig en sommige sterspelers zijn hier de dupe van. Clarence Seedorf en Roy Makaay hebben de afgelopen vijf jaar bijvoorbeeld uitstekend gepresteerd op clubniveau, maar in Oranje spelen zij geen rol van betekenis. Ruud van Nistelrooij is evenals Makaay een géén 4-3-3-spits, maar mag het toch blijven proberen. Maar waarom houden we vast aan 4-3-3? Robin van Persie deed het boven verwachting, maar is geen rechtsbuiten. Eigenlijk hebben we in Nederland maar één topspeler voor de vleugelspitspositie (Arjen Robben), maar tóch houden we vast aan 4-3-3. De meeste topspelers die de bondscoach tot zijn beschikking heeft, spelen wekelijks in een 4-4-2-systeem, dus waarom moeten wij 4-3-3 spelen? In 1998 en 2000 haalden we de halve finale van het WK en EK in een 4-4-2-systeem, met Dennis Bergkamp om Patrick Kluivert heen en twee diepgaande middenvelders op de flanken. Daar was toch niets mis mee? Maar waarom houdt Marco van Basten vast aan een 4-3-3? Geen enkele topclub speelt tegenwoordig 4-3-3, ook Barça niet, dat 4-3-2-1 speelt. 4-3-3 is gewoon naïef, maar Marco van Basten zal dit wel moeten van zijn adviseur JC?
Het is niet naiëf als je ook echt speelt hoe je met 4-3-3 hoort te spelen.
Dat betekent dus met een inschuivende verdediger om een man meer te creëren op het middenveld en een man achter de spits.
Nederland had/heeft nog steeds de spelers voor om zo een soort voetbal te spelen, maar MvB was nogal terughoudend en vooral laf.
Dat en het niet selecteren van Davids en Seedorf heeft MvB de das omgedaan.
Het middenveld klopte niet, er was geen aansluiting naar de spits en de buitenspelers hadden een veel te vrije rol.
  woensdag 26 juli 2006 @ 01:01:59 #92
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_40187376
fouten maken is menselijk, ik vind hm representatief altijd in interviews, niet opgefokt. En een man met kwaliteiten als speler, en als coach ongetwijfeld ook wel
Ado is the pride of Holland!
  woensdag 26 juli 2006 @ 20:28:13 #93
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_40213856
go marco !
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_40220037
die davids..praat te veel..maar voetballen doet ie niet
  donderdag 27 juli 2006 @ 04:23:14 #95
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_40227098
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:11 schreef hayder het volgende:
die davids..praat te veel..maar voetballen doet ie niet
  donderdag 27 juli 2006 @ 09:52:06 #96
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_40229355
Van Basten
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:55:19 #97
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40710769
Verrassende selectie voor de oefeninterland tegen Ierland, Van Nistelrooij en Van Bommel gepasseerd.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40710798
Van Basten gaat wat mij betreft nu echt te ver met die verjonging.
pi_40710924
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:56 schreef Ricky_ het volgende:
Van Basten gaat wat mij betreft nu echt te ver met die verjonging.
Eerst zien wat ie met deze ploeg laat zien, dan pas praten!!
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_40710928
Van mij mag hij ook wel ontslagen worden . Heeft veel te weinig gepresteerd en echt zicht op verbetering is er ook niet .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_40710979
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:58 schreef piertje2 het volgende:

[..]

Eerst zien wat ie met deze ploeg laat zien, dan pas praten!!
Mij hoor je ook niet zeggen dat Van Basten ontslagen moet worden. Maar op het WK ging het al mis met al die jonkies, als het nu ook fout gaat kan hij opkrassen.
pi_40711041
Sterf, marco
Forza SCH.
pi_40711070
Ik begin nu toch wel te twijfelen... Zijn sympathiespiegel is nu wel behoorlijk gedaald. Van Bommel en Ruud passeren kan toch echt niet (ik zeg Jan V of H en De Jong )...
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:03:39 #104
29344 Spike-man
Merkstift op alcoholbasis
pi_40711133
't wordt wel moeilijk om vertrouwen te houden in de bondscoach op deze manier..... Waarom sneijder wel en van bommel niet??
You think you can catch Keyser Soze? You think a guy like that comes this close to getting caught, and sticks his head out? If he comes up for anything it'll be to get rid of me. After that... my guess is you'll never hear from him again.
pi_40711263
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:03 schreef Spike-man het volgende:
't wordt wel moeilijk om vertrouwen te houden in de bondscoach op deze manier..... Waarom sneijder wel en van bommel niet??
Omdat van Bommel net de CL heeft gewonnen en Sneijder met veel mazzel de voorronde daarvan gehaald heeft .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:09:06 #106
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40711331
Heeft niets met verjonging te maken, want anders had hij Edwin van der Sar ook moeten vervangen door Maarten Stekelenburg. Marco van Basten kan gewoon niet omgaan met grote spelers, lekkere bondscoach hebben we dan, de beste spelers moeten toch gewoon spelen in Oranje?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:10:14 #107
147235 Bombardier
The artillery man
pi_40711367
Je voelt je toch besodemieterd als Nederlander en voetballiefhebber?

Ik wel tenminste. Wat een stuk incompetent onverlaat die van Basten.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:11:17 #108
30919 mitt
Michael Corleone
pi_40711407
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:10 schreef Bombardier het volgende:
Je voelt je toch besodemieterd als Nederlander en voetballiefhebber?

Ik wel tenminste. Wat een stuk incompetent onverlaat die van Basten.
Dat zegt het wel ja.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:11:33 #109
29344 Spike-man
Merkstift op alcoholbasis
pi_40711420
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:07 schreef du_ke het volgende:

[..]

Omdat van Bommel net de CL heeft gewonnen en Sneijder met veel mazzel de voorronde daarvan gehaald heeft .
Dat zal het zijn

Maar volgens mij heeft het meer met Ajax te maken
You think you can catch Keyser Soze? You think a guy like that comes this close to getting caught, and sticks his head out? If he comes up for anything it'll be to get rid of me. After that... my guess is you'll never hear from him again.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:12:59 #110
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40711480
Toeval dat Co Adriaanse zijn ontslag indiende? Zullen we een lobby voor Cootje beginnen?
pi_40711533
Van Basten toont aan zijn eigen belang boven het landsbelang te stellen. Volgens mij doe je dan iets niet goed als bondscoach, toch?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_40711547
Tsja, niet geheel verwonderlijk als je kijkt naar zijn uitleg: als voor het wk de keuze tussen Huntelaar en v Nistelrooy was, dat ie nu eens kiest voor Huntelaar... v Bommel heef took op het WK weer niet gebracht wat verwacht was, dus ook geen gekke keuze...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_40711576
Cootje passeert ook grote namen, als het hem niet uitkomt (moet enerzijds ook kunnen overigens)(maar NIET BOMMEL EN NISTEL!!!)
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:17:03 #114
147235 Bombardier
The artillery man
pi_40711587
Davids, van Bommel en Nistelrooij hebben één ding ontzettend gemeen: Ze willen winnen, ten koste van alles. Het zijn geboren winnaars.

Als je die potverdrie uit je selectie laat, om welke reden dan ook, dan ben je toch een randdebiel?!

Al die winnaars hebben praatjes. Het Italiaanse elftal zit vól met ster-allures en filmsterren met grote bolides. Dat zij wereldkampioen zijn geworden ís het grote ongelijk van van Basten en vooral Cruijff, want dat is de kwaaie genie achter dit lachwekkende plan.
Van Basten laat met deze beslissing zien dat hij verloren heeft van deze spelers. Hij is kennelijk niet groots genoeg om deze jongens in het gareel te kunnen houden.
Het allerergst vind ik nog steeds dat ik me besodemieterd voel, als Nederlander en ontzettend liefhebber.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:19:33 #115
147235 Bombardier
The artillery man
pi_40711652
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:16 schreef Ciscus het volgende:
Cootje passeert ook grote namen, als het hem niet uitkomt (moet enerzijds ook kunnen overigens)(maar NIET BOMMEL EN NISTEL!!!)
Co hanteert huisregels, die voor iedereen gelden. Ik weet heel zeker dat van Bommel, Nistel en Davids dusdanig sociaal en intelligente figuren zijn, dat deze regels helemaal geen probleem zijn voor hen, en zij dus geen probleem vormen voor Co Adriaanse.
pi_40711654
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:17 schreef Bombardier het volgende:
Davids, van Bommel en Nistelrooij hebben één ding ontzettend gemeen: Ze willen winnen, ten koste van alles. Het zijn geboren winnaars.

Als je die potverdrie uit je selectie laat, om welke reden dan ook, dan ben je toch een randdebiel?!

Al die winnaars hebben praatjes. Het Italiaanse elftal zit vól met ster-allures en filmsterren met grote bolides. Dat zij wereldkampioen zijn geworden ís het grote ongelijk van van Basten en vooral Cruijff, want dat is de kwaaie genie achter dit lachwekkende plan.
Van Basten laat met deze beslissing zien dat hij verloren heeft van deze spelers. Hij is kennelijk niet groots genoeg om deze jongens in het gareel te kunnen houden.
Het allerergst vind ik nog steeds dat ik me besodemieterd voel, als Nederlander en ontzettend liefhebber.
Dan kijk je toch ff lekker niet.. Op het moment dat het dan wel weer draait zien we je wel weer...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:20:28 #117
147235 Bombardier
The artillery man
pi_40711687
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Van Basten toont aan zijn eigen belang boven het landsbelang te stellen. Volgens mij doe je dan iets niet goed als bondscoach, toch?
Precies. Ik vind dat de KNVB hem (op z'n minst!) ter verantwoording moet roepen. Dit is namelijk compleet uit de hand gelopen inmiddels.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:24:15 #118
113467 Pinpas
pinnen is een keuze
pi_40711791
Eindelijk zijn we dan een keer verlost van Van Bommel, Nistelrooy. Samen met Cocu de grootste tegenvallers op het afgelopen WK, ze zijn ervaren maar hebben op geen enkel moment de kar getrokken.
the primary role of the government is to protect the property from the majority
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:27:28 #119
147235 Bombardier
The artillery man
pi_40711896
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:24 schreef Pinpas het volgende:
Eindelijk zijn we dan een keer verlost van Van Bommel, Nistelrooy. Samen met Cocu de grootste tegenvallers op het afgelopen WK, ze zijn ervaren maar hebben op geen enkel moment de kar getrokken.
Ach, gelukkig vielen hun plaatsvervangers Kuijt, van der Vaart en Sneijder nóg meer tegen.
pi_40712025
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tsja, niet geheel verwonderlijk als je kijkt naar zijn uitleg: als voor het wk de keuze tussen Huntelaar en v Nistelrooy was, dat ie nu eens kiest voor Huntelaar... v Bommel heef took op het WK weer niet gebracht wat verwacht was, dus ook geen gekke keuze...
Het is ook niet verrassend hoor. Maar enige zelfkritiek heeft ie niet: als ie zou selecteren op prestaties van het afgelopen WK, moet je het met me eens zijn dat Sneijder ook niet zou moeten worden opgeroepen bijvoorbeeld.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')