Echt waar? Bizar! Was dat ervoor of erna?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:40 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
en ook nog waar gebeurt
Judy en Jackie waren twee grote ramones fans
en die zijn echt dood gegaan
neergestort in een vliegtuig
Perhaps they'll die, oh yeah [x4]
Dat was The Return Of Jackie & Judy op End Of The Centuryquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:42 schreef Berkery het volgende:
F5-Vervolgvraag:
Op welk album kwamen Jacky & Judy weer terug?
Indeedquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:58 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat was The Return Of Jackie & Judy op End Of The Century
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:08 schreef DaisyDuke het volgende:
Ricky Wilson toch?
Aldus John Darnielle van de Mountain Goats. Over welke band heeft hij het?quote:“This album byis truly wonderful. There is no other word for it; it's just wonderful. It's sung entirely in Dutch, so it doesn't stand a ghost of a prayer in the American marketplace, but you shouldn't let that deter you from hunting it down. The horns, the percussion, the ensemble vocals: this is a deeply felt, very witty, simply wonderful album. The passion for music that so many touring American bands experience when they tour the Netherlands is present here in glorious relief.”
ernaquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:56 schreef GLO het volgende:
[..]
Echt waar? Bizar! Was dat ervoor of erna?
quote:Joey wrote "Judy Is A Punk" about two crazy Ramones fans
,Judy And Jacky,who where local juvenile delinquents
punks always getting into trouble.They where eventualy killed in a plane crash,making the lyric "perhaps they'll die" eerily prophetic
Cool. Dat soort anekdotes zijn wel een voordeel van latere cd-uitgaves.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:14 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
erna
ik pak het cd boekje er even bij:
[..]
'Dagen Van Stro, Dagen Van Gras' van Spinvis?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:12 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Aldus John Darnielle van de Mountain Goats. Over welke band heeft hij het?
zekerquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:18 schreef GLO het volgende:
[..]
Cool. Dat soort anekdotes zijn wel een voordeel van latere cd-uitgaves.
Nah, bonustracks kunnen me gestolen worden. Dat is voor mij JUIST een van de redenen (naast dat ik het onzin vind 2 x geld uit te geven voor dezelfde plaat) om een lp niet als cd-re-release te willen kopen. Al die meuk stond er op het origineel niet voor niets niet op!quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
zeker
ook nog een mooi stelletje demo tracks(merendeel uit '75) erbij
en de expanded versie van Leave Home
gooit er nog een volledig concert uit '76 achteraan
live in de roxy,toen ze in het voorprograma van de Flamin groovies stonden
GLO+1quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:22 schreef GLO het volgende:
De Kift?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |