quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:51 schreef Skv het volgende:
Godverdomme.
Gisterenavond lekker aan het pilsen, niks aan de hand. In de kroeg die wij thuis hebben.
Redelijk laat op de avond hadden we de muziek ook vrolijk aan.
Iemand besloot de Macarena dr op te zetten.
Gingen we met zn drieën dat kutdansje doenOntzéttend gay.
Opeens hoor ik een huisgenoot: "kijk dan! kijk dan!" roepen. Vervolgens sprint hij heel hard weg.
Ik en die andere gast snapten er geen reet van en gingen verder met dat kutdansje. Op een gegeven moment kijk ik door de (openstaande) deur naar buiten, staat daar onze (kale, vol met tattoo's) buurman in zn boxershort met zn armen over elkaar naar buiten te loeren.
Godverdomme, wat stond ik voor lul.
Hij vond het gewoon geil.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:54 schreef Skv het volgende:
Hij keek trouwens ook echt of we ontzéttend homofiel zijn.
IK geef hem groot gelijk, dat hij dat denkt.
Ik had helaas niet de tegenwoordigheid van geest om tijdens het dansen een of meerdere foto's te maken van de buurman met zijn gevaarlijk glanzende boeventronie, grimmig kijkend vanuit zijn slaapkamerraam.quote:
Jaaaaa FILMPJE!!!! Dan kunnen we dat aan IEDEREEN doorsturen en wordt je een hype en kun je nooit meer over straat zonder dat mensen de Macarena voor je gaan zingen!quote:
het mogen ook foto's van jou in een pyjama-tshirt, een boxershort en slippers op de Maccarena zijn hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik had helaas niet de tegenwoordigheid van geest om tijdens het dansen een of meerdere foto's te maken van de buurman met zijn gevaarlijke boeventronie, grimmig kijkend vanuit zijn slaapkamerraam.
Kansloosquote:In de kroeg die wij thuis hebben.
Dan heb je toch nergens last van. Het was erger geweest als ie naar binnen zat te leoren, want dan had ie jou wel kunnen zien staan dansen.quote:staat daar onze (kale, vol met tattoo's) buurman in zn boxershort met zn armen over elkaar naar buiten te loeren.
Van jou word ik zo ontzettend moe hé.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:25 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Kansloos
[..]
Dan heb je toch nergens last van. Het was erger geweest als ie naar binnen zat te leoren, want dan had ie jou wel kunnen zien staan dansen.
Whehehehe! Scherp!quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:25 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Kansloos
[..]
Dan heb je toch nergens last van. Het was erger geweest als ie naar binnen zat te leoren, want dan had ie jou wel kunnen zien staan dansen.
Hij zat naar binnen te loeren, door de openstaande deur.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:25 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Kansloos
[..]
Hij keek uit zijn slaapkamerraam, vanwaar hij uitzicht heeft op onze tuin en de bar.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:46 schreef amaranta het volgende:
maar als je buurman naar buiten aan het kijken was is er toch niks aan de hand?
Of stonden jullie buiten?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:51 schreef Skv het volgende:
Godverdomme.
Gisterenavond lekker aan het pilsen, niks aan de hand. In de kroeg die wij thuis hebben.
Redelijk laat op de avond hadden we de muziek ook vrolijk aan.
Iemand besloot de Macarena dr op te zetten.
Gingen we met zn drieën dat kutdansje doenOntzéttend gay.
Opeens hoor ik een huisgenoot: "kijk dan! kijk dan!" roepen. Vervolgens sprint hij heel hard weg.
Ik en die andere gast snapten er geen reet van en gingen verder met dat kutdansje. Op een gegeven moment kijk ik door de (openstaande) deur naar buiten, staat daar onze (kale, vol met tattoo's) buurman in zn boxershort met zn armen over elkaar naar buiten te loeren.
Godverdomme, wat stond ik voor lul.
Wees blij dat hij niet heeft gezien dat jullie elkaar aan het "aaien" waren.quote:En toen voelde ik me kut.
Studenten die het niet kunnen betalen om écht de kroeg in te gaan.....quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:53 schreef Gluckskafer het volgende:
Wie heeft er nou een kroeg thuis?
Tuurlijk wel, maar we hebben ook wel eens borrels bij ons thuis oid.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:14 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Studenten die het niet kunnen betalen om écht de kroeg in te gaan.....![]()
Zoiets, ja, maar dan een paar honderd kilo zwaarder.quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Zoiets, ja, maar dan een paar honderd kilo zwaarder.
Hadden wij in ons huis ook, hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar we hebben ook wel eens borrels bij ons thuis oid.
Kan je in de kamer zitten, maar we hebben gewoon een eigen bar in de bijkeuken zeg maar. Is wel relaxed
charmingquote:
Nee, die was niet homofiel genoegquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:42 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Macarena!
Was toch zeker geen F#ck the Macarena of wel?
Ik sta er altijd achter.quote:
waarom verdedig je je nou? zo'n bar is relaxedquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar we hebben ook wel eens borrels bij ons thuis oid.
Kan je in de kamer zitten, maar we hebben gewoon een eigen bar in de bijkeuken zeg maar. Is wel relaxed
Dank je, ik dacht al dat het aan mij lag. Als je je hier al voor schaamt, dan zal je wel een ingetogen leven lijden lijkt me.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:11 schreef jovink het volgende:
ik snap t nie
graag gedaan, buenos dias, no problemo, your welcome, Como te llamasquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:37 schreef Stanning het volgende:
[..]
Dank je, ik dacht al dat het aan mij lag. Als je je hier al voor schaamt, dan zal je wel een ingetogen leven lijden lijkt me.![]()
Daar geef ik je wel gelijk inquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |