Jaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk! Een medestander! Handstraps!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
wacht maar
ow trouwens, als je toch al een grip heb wil je ook wel eenhandstrap
Bleutjequote:
Je zit ertussen, J!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:46 schreef Jarno het volgende:
Dem. Dit topic is toch een de natte droom van elke nerd he. Voor je het weet zit je tussen Inso en Ripley in..
*squirt*quote:
Dat is nu. Wat wil je weten ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:37 schreef Insomaniac het volgende:.
*smelt*
Na het douchen moet je vertellen over je katten El, ze zijn zo leuk!!
Da's vrij simpel. Bil kijkt je lief aan en Stein maakt een omtrekkende beweging en grijpt je bij je kladden. Het is dan ook een gouden team natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:58 schreef Insomaniac het volgende:
Hoe ze boeven vangen!
Wat een stel is het ook.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:07 schreef eL. het volgende:
[..]
Da's vrij simpel. Bil kijkt je lief aan en Stein maakt een omtrekkende beweging en grijpt je bij je kladden. Het is dan ook een gouden team natuurlijk.
Weet niet, plaats even een foto wil je.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:41 schreef Tally het volgende:
Een keirode hoerige kanten bh onder een witte doorkijkbloes..
Denk dat de klant dat gaat zien he?
Je weet het hè, ik kan uren over ze babbelen. Op dit moment heb ik het probleem dat Bil zijn tweede snoepje niet meer eet 's morgens, maar die bewaard voor 's avonds. En ze slapen niet meer de hele nachtbij me, slechts soms.quote:
Fuck de klant, footoo !!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:41 schreef Tally het volgende:
hond ja!quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:19 schreef Furious het volgende:
Oldbies die poezenfoto's plaatsen en dangebruiken, god, waar gaat het heen zeg.
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:45 schreef eL. het volgende:
[..]
Je weet het hè, ik kan uren over ze babbelen. Op dit moment heb ik het probleem dat Bil zijn tweede snoepje niet meer eet 's morgens, maar die bewaard voor 's avonds. En ze slapen niet meer de hele nachtbij me, slechts soms.
IK heb een lichtroze hoerige kanten BH aan, misschien is dat een optie? ;Pquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:41 schreef Tally het volgende:
Gevaarlijke monsters zie ik alquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:49 schreef eL. het volgende:
Ow ja, even een reeks, dan heb ik het weer gehad :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo..
Er staat iets minder van Stein op, want als die wakker is, is hij óf aan het knokken óf hij ligt op z'n rug, met de ballen in de lucht.quote:
Maakt niet uit hoor, tis hier nog steeds 28 graden binnen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:03 schreef Joene het volgende:
het ziet er wel somber uit zo zonder die zon
Ja dat is het wel. Nou ja, bijna weer winter hè.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:08 schreef Jarno het volgende:
Komt door de warmte, el. Dat ze niet meer bij je liggen dus. Die van ons kappen er ook mee als het richting de 25 graden wordt.
Same here!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De tering, ook nog werkzaamheden aan de internetverbinding hier.
I-net tussen half twee en drie moeilijk tot niet beschikbaar.!
Hé collega!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:30 schreef n00cL30n het volgende:
Same here!
Kortom, een echte kerelquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:01 schreef eL. het volgende:
[..]
Er staat iets minder van Stein op, want als die wakker is, is hij óf aan het knokken óf hij ligt op z'n rug, met de ballen in de lucht.
Hoewoi!quote:
Misschien moeten we toch maar echt aan het werk dan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:39 schreef n00cL30n het volgende:
Hoewoi!
Collega, misschien kwa muzieksmaak.
Heb alleen dat ze hier nu ook al vandaag aan de internetconnectie gaan kraken... URGH!
Nee toch?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien moeten we toch maar echt aan het werk dan.
Dat kan niet de bedoeling zijn, toch?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien moeten we toch maar echt aan het werk dan.
dat wel jarno.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:26 schreef Jarno het volgende:
Nuja, hij had het al over een slechte verbinding natuurlijk.
Wel jammer. Het was een beste, die JK.quote:
Geen idee. Laten we het over leuke zaken hebben.quote:
Over wie heb je het nu?quote:
tietenquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geen idee. Laten we het over leuke zaken hebben.
Voetbal natuurlijk. Homoquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:41 schreef Jarno het volgende:
Hmmm, vanavond bankhangen met FRA-POR of met Stargate Atlantis... Keuzes, keuzes.
Monty Python's The Meaning of Life kommt auch 'drauf.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:41 schreef Jarno het volgende:
Hmmm, vanavond bankhangen met FRA-POR of met Stargate Atlantis... Keuzes, keuzes.
Nou dan is keuze simpel alles is beter dan naar toneel kijken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:41 schreef Jarno het volgende:
Tieten is altijd goedquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tieten?
Ik heet toch geen jogy.quote:
Ja ik had net een telefoongesprek , over een laag uitgesneden decolletee ofzo.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tieten?
Schon egal! Ich werde es wiedermal anschauen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Monty Python's The Meaning of Life kommt auch 'drauf.
Oei!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ik had net een telefoongesprek , over een laag uitgesneden decolletee ofzo.
Moeilijke keuze inderdaad.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:41 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat ik voor een mix ga en het percentage SGA laat bepalen door het nivo van de wedstrijd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Moeilijke keuze inderdaad.
Maar ik zou gaan voor Frankrijk - Portugal. Het WK is pas over vier jaar weer, dan komt seizoen zeven van Atlantis.
Het klonk wel uitdagend.quote:
Die was onder de gordel, Jarno.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |