quote:
ze huiltquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:54 schreef Xilantof het volgende:
No. 12783691246856204587569284567214851045143 is wel erg zwart rond de ogen
Maar erg leuk![]()
txquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:08 schreef TripleBee het volgende:
Shark. Ik vind dat je de lasagne verdient hebt hoor.
Zeer leuk gedaan.
quote:
OMG!!! dat word in de nachtelijke uurtjes PS-enquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:58 schreef Vliegvrager het volgende:
No. 12783691246856204587569284567214851045142: Je snoertje zit in de knoop
Verder vind ik ze per-fokking-fect
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ja goed hee? ik ben alleen bang dat anderen ermee vandoor gaan![]()
Immitation is the sincerest form of flattery![]()
quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:57 schreef An24 het volgende:
@Shark, ze zijn leuk, ik heb ook flink lol gehad met je![]()
![]()
Nog ff proberen de grap te vattenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:17 schreef outcast_within het volgende:
euhm ben zelf een redelijke fotonoob
Maar ik dacht juist dat de gedachte van de fotoshoot was. het model muziek laten luisteren waarvan ze heeft aangegeven een soort van gevoel te bij krijgen.
Maar nu is het alsof die walkman niet de emotie veroorzaakt.
Hij hangt er maar bij.
je kan de muziek er niet bij denken.
Toen ik de opzet las zag ik een beeld van iemand over het water starend luisterend naar een zoetsappig ik mis je ik hou van je liefdes liedje, als je dat weet vast te pakken
Of wandelend door een drukke straat met fukking agressieve muziek tegen de stroom mensen op botsend.
of ben ik nu te negatief?
Hier past maar één antwoord:quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:17 schreef outcast_within het volgende:
<knippie>
Je bent te lief.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Echt waar? nou euhhhh wilde hem toch ff op weg helpen....is zoooo jammer als je het mist![]()
![]()
Hey, ik ben oud genoeg voor een bijna-midlife-crisis. Laat me effe, jah?quote:
iPodquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:55 schreef Orealo het volgende:
Tis ook een leuk idee!
Sowieso Walkman owns ipod.![]()
Heb eerlijk gezegd wel ff genoeg van mezelf.....quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:09 schreef Re het volgende:
[..]
iPod![]()
![]()
An, nu moet je ook wel voor het echhie hè
Hihihiquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:36 schreef outcast_within het volgende:
*gaat heel naief in een hoekje staan, alles langs hem heen schietend.
Ik vond het echt een leuk idee mompelt hij nog overstaanbaar.
Dan is het toch nog overgekomen... "serieuze" fotografie met een dikke knipoog!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:55 schreef pea4fun het volgende:![]()
en stiekum vind ik de foto's ook nog erg leuk
Echt rare effecten kun je er dus niet mee bereiken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Voor IR portretten:
The WALKMAN emo-rollercoaster ride photoshoot extravaganza
wel als je het combineert. Ik zag laatst foto's van een IR-shoot met een model in een bos. Dat ziet er wel heel apart uit hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Echt rare effecten kun je er dus niet mee bereiken.
Nou jaa.. bij An viel het me op dat ik haar onderhuidse bloedvaten goed kon zien. En haar blauwe ogen zijn bijna zwart. En ik had een zelfportret gemaakt, waar ik een zwarte jas met donkergrijze voering had. Maar de voering was op de IR foto helemaal wit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:32 schreef skiczukie het volgende:
Echt rare effecten kun je er dus niet mee bereiken.
En vergeet vooral de zonnebril niet waar je doorheen fotografeertquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nou jaa.. bij An viel het me op dat ik haar onderhuidse bloedvaten goed kon zien. En haar blauwe ogen zijn bijna zwart. En ik had een zelfportret gemaakt, waar ik een zwarte jas met donkergrijze voering had. Maar de voering was op de IR foto helemaal wit.
Het lijken een soort high key foto's.
Ja, idd... da's altijd wel leukquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
En vergeet vooral de zonnebril niet waar je doorheen fotografeert
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:03 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Mooie foto's, maar het model is helaas minder goed (met alle respect, ik zou het zeker niet beter kunnen, maar toch). Ik vind de gezichtsuitdrukkingen veel te gespeeld ogen, wie kijkt er nou ooit zo boos (behalve een ADHD'ertje van 8)? En bezinning is ook veel te wannabe-serieus.
Ok, vanaf... NU mag iedereen over mij heen vallen.
Ga jij nu samen met mijn in een hoekje naief zijn? Leukquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:03 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Mooie foto's, maar het model is helaas minder goed (met alle respect, ik zou het zeker niet beter kunnen, maar toch). Ik vind de gezichtsuitdrukkingen veel te gespeeld ogen, wie kijkt er nou ooit zo boos (behalve een ADHD'ertje van 8)? En bezinning is ook veel te wannabe-serieus.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:03 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Nu zit je iig niet meer in je eentjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ga jij nu samen met mijn in een hoekje naief zijn? Leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |