1 op 1 ja, dat is het beste en je hoeft geen model te zijn hoor, alleen echte emotie hebben en dat is heel diversquote:Op woensdag 14 september 2005 07:54 schreef Puckzzz het volgende:
Gaaf idee Re, je liep hier al een tijdje mee, maar nu ga je het dus doen? In fases? 1 op1? lijkt me wel het beste, het is voor een model al moeilijk om in de zenuwen ook nog eens die emoties op te roepen zonder andere mensen erbij. Gelukkig ben ikfotograaf en geen model,maar er zijn idd zoveel liedjes die emoties losmaken.
@mvdlubbe: boosheid? RATM?
had jij niet een foto waarop je tranen in je ogen hebt terwijl je headphones op hebt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:50 schreef mvdlubbe het volgende:
Euforie: Kraftwerk - Metropolis
Verdriet: Karl Böhm - Mozart - Requiem - Rex Tremendae
Bezinning: Autechre - Gantz Graf
Boosheid: Shotgun Messiah - I'm a gun (dichtste in de buurt van, kan verder ook niets bedenken).
Ja. Ik vind het een tof idee. En boosheid lastig.
Tracy Chapman, geloof ik.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:57 schreef rustig het volgende:
[..]
had jij niet een foto waarop je tranen in je ogen hebt terwijl je headphones op hebt?
vond het wel een pakkende foto.
ja vetquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:28 schreef Re het volgende:
zow, even vette kick dus... studio is klaar dus kom maar op
Ik heb even op je site gekeken. Je bent zelf fotograaf...waar ben je in dit idee voor in dan? Volgens mij is dit een projectje van Re die hiervoor modellen zoekt.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:08 schreef Floor-is het volgende:
Ik ben er wel voor in, maar het moet wel heel snel kunnen! Contact vind je via mijn site: www.floor-is.nl
Ik heb even op je site gekeken. Je bent zelf fotograaf...waar ben je in dit idee voor in dan? Volgens mij is dit een projectje van Re die hiervoor modellen zoekt.quote:
ECHO!...ECHO!..echo!...echooooooo....quote:Op woensdag 16 november 2005 15:34 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb even op je site gekeken. Je bent zelf fotograaf...waar ben je in dit idee voor in dan? Volgens mij is dit een projectje van Re die hiervoor modellen zoekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |