abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juli 2006 @ 02:24:42 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_39529459
Trashy, flashy (fleshy in the shower scenes) ITV1 drama about the footballers of fictional
Premiership club Earls Park nicknamed the Sparks and the glamorous women in their lives.

The series, embracing lots of sex, drugs and booze...

Momenteel herhalingen van eerdere episodes op RTL5, nieuwe afleveringen schijnen er aan te komen.

Laatste pagina van het vorige topic: Noppen & Naaldhakken (Footballers' Wives)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_39537761
Geweldige serie .

Nu Conrad zijn intrede maakt is het helemaal smullen .
pi_39539576
Chardonnay heeft Jason dus van het dak geslagen en een half jaar later heeft ze haar strijd tegen anorexia opgegeven. Kyle stopt ondertussen z'n aggressie in het drinken en gokken en is allesbehalve amused dat hij niet wordt ingelicht over de transfer van Conrad.
Amber wordt bedreigd omdat Conrad als speler bij Turijn een doelpunt scoorde; zo is een 'aanvaring' met een lamp tijdens het draaien van een reclame haar bijn fataal geworden. Terug in Engeland ontpopt deze 'B-actrice' annex moeder van een hond (Marcello) zich een ware diva. Wat erin de tussenliggende zes maanden is gebeurd weet ik niet maar feit is dat Tanya een verstandshuwelijk heeft aangeknoopt met Frank en dat ze op werk-huwelijksreis naar Thailand zijn gegaan. Tan probeert Conrad te verleiden en als Amber ze in bed aantredt blijkt ze daar minder moeite mee te hebben dan je zou denken ("Als ik het niet dacht, ze is een ordinair burgertrutje").
pi_39560206
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:54 schreef J_TM het volgende:
Chardonnay heeft Jason dus van het dak geslagen en een half jaar later heeft ze haar strijd tegen anorexia opgegeven. Kyle stopt ondertussen z'n aggressie in het drinken en gokken en is allesbehalve amused dat hij niet wordt ingelicht over de transfer van Conrad.
Amber wordt bedreigd omdat Conrad als speler bij Turijn een doelpunt scoorde; zo is een 'aanvaring' met een lamp tijdens het draaien van een reclame haar bijn fataal geworden. Terug in Engeland ontpopt deze 'B-actrice' annex moeder van een hond (Marcello) zich een ware diva. Wat erin de tussenliggende zes maanden is gebeurd weet ik niet maar feit is dat Tanya een verstandshuwelijk heeft aangeknoopt met Frank en dat ze op werk-huwelijksreis naar Thailand zijn gegaan. Tan probeert Conrad te verleiden en als Amber ze in bed aantredt blijkt ze daar minder moeite mee te hebben dan je zou denken ("Als ik het niet dacht, ze is een ordinair burgertrutje").
Juist, daar was ik inderdaad al achter gekomen ja. Maar hoe dat ineens zo kwam in die 3 á 4 afleveringen die ik niet heb gezien?
pi_39570614
Die trainer laat er geen gras over groeien; te pas en te onpas noemt hij zijn spelers vrouwen, en Kyle heeft ie z'n functie als aanvoerder ontnomen nadat die z'n eigen ma had geslagen.

"Ik probeer een goed team neer te zetten en jullie (meiden) lopen hier te dollen"

"En als jij (met je wijvenhandjes) niet doet waarvoor ik je heb aangenomen dan schop ik je eruit"

"Okee dames, ga zitten"

Die vriendin van Hayley is niet erg geliefd bij de pers aangezien die haar als loser afzet tegenover winnares Amber; niet erg bevorderlijk voor het zelfvertrouwen ("Ik zie eruit als Danny de Vito met een gebroken neus") dus tijd voor een bezoekje aan de plastiche chirurg.
pi_39624449
Mooie serie voor het slapen gaan, raak nog verslaafd ook

Die nieuwe voorzitter, wat een heks
pi_39631562
Ik wil KoQ op dit tijdstip 's avonds . Kijk je opeens naar voetballers die van het dak springen . Mij te realistisch.
pi_39632389
Je kijkt het toch altijd onder het eten?
pi_39632404
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:34 schreef DeVinger het volgende:
Je kijkt het toch altijd onder het eten?
Tijdens het WK heb ik het vaak gemist. Zou perfect aansluiten op Studio Sportzomer, maar nee hoor .
pi_39632439
Dit is best geinig hoor, lekker vlotte serie, binnen een aflevering ken je iedereen én de geschiedenis al
pi_39692348
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 01:08 schreef DeVinger het volgende:
Mooie serie voor het slapen gaan, raak nog verslaafd ook

Die nieuwe voorzitter, wat een heks
Geweldig karakter wat ze neerzet!
pi_39720661
Kijkend naar de herhalingen van seizoen 2 begin ik er weer in te komen; Harley en Shannon die hun huwelijksreis doorbrachten tussen de 'wilde katjes', en Amber die deed alsof ze ontvoerd was maar ondertussen in een sjiek hotel verbleef (BTW, met die pet en zonnebril lijkt ze op Victoria Beckham). Vol verbazing keek Tanya naar mejuffrouw's terugkeer op de TV en bij het aanhoren van wat die te zeggen had dacht ze 'En ik ben gek'. Gek genoeg om naar het desbetreffende hotel te gaan voor bewijsmateriaal dat Amber er is geweest, en wie zoekt....

Tanya: "Als ik gekidnapt word dan mogen ze mij in Aldham Hall vasthouden".
pi_39720856
Er zit een heerlijke vaart in de serie
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:28:16 #14
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_39720883
Zag ik gister geloof ik? Met die ontvoering? Of is dat een andere serie
veni vidi gebanned
pi_39721659
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:28 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Zag ik gister geloof ik? Met die ontvoering? Of is dat een andere serie
Gisteren ging het over een (nep)ontvoering ja.

Ik ga vannacht op vakantie en ik ben al de volgende delen aan het binnenhalen .
pi_39722534
Wat we nu op tv zien, welk seizoen is dat dan?
pi_39722589
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:17 schreef DeVinger het volgende:
Wat we nu op tv zien, welk seizoen is dat dan?
Wat we nu zien is seizoen 3 .
pi_39723988
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:20 schreef J_TM het volgende:
(BTW, met die pet en zonnebril lijkt ze op Victoria Beckham).".
Ja, die vent van haar moet ook duidelijk David Beckham voorstellen met zijn Sarongs en mieterige gedrag.
pi_39751712
Conrad heeft Amber eruit gezet nadat hij de tas met het losgeld tevoorschijn haalde; Tanya zit hier natuurlijk achter maar zij hoeft haar adem niet in te houden want Conrad heeft "even genoeg van vrouwen", dan maar liever een afspraakje met een homoseksuele teamgenoot.
Kyle heeft er nog steeds moeite mee om Paddy te accepteren want "elke keer als ik hem aankijk zie ik Jason". Opnieuw slaat hij Jackie een bloedneus en krijgt hij een woedende Roger voor zich.

[ Bericht 4% gewijzigd door J_TM op 14-07-2006 12:31:43 ]
pi_39818381
Woensdag:
Amber neemt wraak op Tanya door haar schoonheidscreme voor iets anders te verwisselen, hetgeen laatstgenoemde een rood gezicht oplevert.
Noah probeert een homoblad de kiosk uit te smokkelen maar wordt op heterdaad betrapt; Hazel vergoedt de schade maar aangezien zij haar huiswerk heeft gedaan dreigt ze de kiosk te laten sluiten als de eigenaar naar de pers stapt.
Kyle gaat gokken op boksers en doordat hij een schuld opbouwt wordt hij min of meer gedwongen om zelf ook in de ring te stappen.

Donderdag:
Na haar kinderachtige gedrag (iets dat voor beide dames geldt) krijgt een jarige Amber een schriftelijke bevestiging van de scheidingsaanvraag binnen. Ze slaat nu helemaal door en probeert zichzelf van het leven te beroven.
Op de Seventies-party heeft Agnetha Turner (nog steeds herstellende van de uitslag in haar gezicht) een verrassing voor de genodigden; geen beeldverslag van het afgelopen seizoen maar een live-registratie van Noah in volle actie met een door TT ingehuurd lokaas. Natuurlijk is Roger n. am., maar dat zal nog veel erger als hij hoort dat Kyle toch is blijven boksen.

Tanya: "Je hebt me een dienst bewezen; dat middel doet wonderen, ik lijk wel vijf jaar jonger. Je zou het ook eens moeten proberen"

Shannon: "Straks lijk ik op Angela Jolie"
Harley: "Ik hoop het want ik val niet op Mick Jagger"

Hazel: "Je zou je rits dichthouden"
Noah: "Ik deed het in een opwelling"
Roger: "Bij jullie gebeurt alles in een opweling"
pi_39818990
Vanaf volgende week geen N & N meer, dus helaas geen seizoen 4
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_39820040
En dan nu de grote vraag of RTL dan eindelijk seizoen 4 gaat uitzenden in het najaar ofzo
pi_39826379
Ah mooi, mis ik niks. Begin met vakantiewerk en moet 7uur op dus
pi_39878014
Gisteren werd de aller-, allerlaatste aflevering van 'Noppen & Naadhakken' uitgezonden tijdens de BBC-marathon 'Sports Relief' ( zie ook Talkshow voor ex-MTVeejay ) . Een met superlange nagels uitgeruste Tanya, een uit de psychiatrische inrichting ontslagen Amber en Shannon (die haar belofte om wat meer op Angelina Jolie te lijken niet is nagekomen) eindigen alledrie in bed met talkshow-presentator Graham Norton, maar dan komt de ex van Amber met een lange tuit en die schiet het hele verhaaltje uit.
.... Of heeft 'N&N', net als 'Dallas' de beruchte haaiensprong gemaakt en is het laatste seizoen gewoon een boze droom ?
  zondag 16 juli 2006 @ 21:23:04 #25
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_39886237
quote:
Op zondag 16 juli 2006 15:43 schreef J_TM het volgende:
Gisteren werd de aller-, allerlaatste aflevering van 'Noppen & Naadhakken' uitgezonden tijdens de BBC-marathon 'Sports Relief' ( zie ook Talkshow voor ex-MTVeejay ) . Een met superlange nagels uitgeruste Tanya, een uit de psychiatrische inrichting ontslagen Amber en Shannon (die haar belofte om wat meer op Angelina Jolie te lijken niet is nagekomen) eindigen alledrie in bed met talkshow-presentator Graham Norton, maar dan komt de ex van Amber met een lange tuit en die schiet het hele verhaaltje uit.
.... Of heeft 'N&N', net als 'Dallas' de beruchte haaiensprong gemaakt en is het laatste seizoen gewoon een boze droom ?
Heb ik ook gezien ja (ik viel er bij toeval in)
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')