quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:38 schreef hardstylesage het volgende:
Bush mag van mij daar ook democratie brengen!![]()
Waar dan nog meer?quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:38 schreef hardstylesage het volgende:
Iraq en Afghanistan natuurlijk gekkie!quote:
Seriously ? Ik zie het zo snel niet op bv CNN staan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:39 schreef _mimic het volgende:
4 Raketten dude. E ntrouwens, America verklaard net de oorlog hoorde ik.
Zo te horen ben jij een strategisch BF2 speler.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Seriously ? Ik zie het zo snel niet op bv CNN staan.
Dit zal wel op een oorlog uitlopen. Noord-Korea gaat net zolang door tot ze op de vingers getikt worden en Amerika zal daar heel lang mee wacht uit angst voor kernwapens en misschien ook angst voor Rusland.
Slim tijdstip overigens, Amerika is zo druk met Irak en Bush ligt zo onder vuur over Irak dat hij wel twee keer na zal denken voor Bush ook nog een oorlog in Noord-Korea begint.
Dus.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:41 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Iraq en Afghanistan natuurlijk gekkie!
5quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:39 schreef _mimic het volgende:
4 Raketten dude. E ntrouwens, America verklaard net de oorlog hoorde ik.
Misschien is het wel gewoon Noord-Koreaans vuurwerk, speciaal voor de Amerikanen. En de Amerikanen zo helemaal boos, en de Koreaanen zo van, wtf doen we nu weer verkeerd?quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:44 schreef Gatalin het volgende:
Ach, gewoon onschuldig Amerikaantje pesten op onafhankelijkheidsdag. Dat ze zo opgefokt reageren, zullen ze in Pyongyang alleen maar mooi vinden.
Achterlijk land met communisme die onrust probeert te stoken net als Iran.
Beetje 5 raketten afvuren en scheit hebben aan afspraken
Ja precies, eigelijk moeten we noord korea steunen en de VS aanvallen!!!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
![]()
Als er iemand te veel raketten heeft, is het Bush wel
Goed planquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:51 schreef hardstylesage het volgende:
Ja precies, eigelijk moeten we noord korea steunen en de VS aanvallen!!!!
Bingo!quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:11 schreef Rabrynil het volgende:
Het zijn er zes. Ait.
Olympische Spelen raket werpen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:14 schreef hardstylesage het volgende:
Nouja.. hoe meer ze schieten, hoe minder ze overhouden voor een nucleaire lading
Wat ben jij een domme mongoolquote:Op woensdag 5 juli 2006 04:34 schreef 19patje72 het volgende:
je moet ook nie klagen over noord korea maar over bush.
moet korea toch zelf weten of ze raketten de lucht in schieten. bush is gewoon een oorlogszuchtige zeikerd. en democratie? dat hebben ze zelfs in de US nie.
Go Bush!quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:38 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Welke?:Dquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:42 schreef intoxicated het volgende:
'k Weet anders nog wel een plaats die ze van mij mogen platbombarderen![]()
Flevoland?quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:42 schreef intoxicated het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:43 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Go Bush!
Hij maakt de wereld veiliger![]()
quote:Uit een peiling onder 116 Amerikaanse deskundigen blijkt dat een meerderheid (84%) van de experts denkt dat de Verenigde Staten de oorlog tegen terreur zullen verliezen. Zo'n 86% meent dat de wereld gevaarlijker is geworden nadat in 2001 de oorlog aan het terrorisme werd verklaard en 80% vreest dat er een nieuwe grootschalige aanslag in de VS zal plaatsvinden.
Staphorst?quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:42 schreef intoxicated het volgende:
"Experts"quote:
quote:
quote:Onder de ondervraagde experts zaten zowel Democraten als Republikeinen, een voormalige minister van Buitenlandse Zaken, twee voormalige CIA-directeuren en tientallen veiligheidsdeskundigen.
Daar is het nu te laat voor hè.quote:Denk je dat de oorlog stoppen een middel is om de terroristen tegen te houden?
Volgens mij begonnen de VS niet zelf (remember 9/11). Leer trouwens eens smileys fatsoenlijk te gebruiken, of moest je daar serieus hardop om lachen?quote:
Oh god, je meent het? En je kalender begint bij 9/11 neem ik aan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:51 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Volgens mij begonnen de VS niet zelf (remember 9/11).
Het was sarcastisch bedoeld, lamlul.quote:Leer trouwens eens smileys fatsoenlijk te gebruiken, of moest je daar serieus hardop om lachen?
Kom je dan met die quasigrappige opmerkingen, als je uitgeluld bent?quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:56 schreef knowall het volgende:
[..]
Oh god, je meent het?![]()
![]()
[..]
Het was sarcastisch bedoeld, lamlul.![]()
![]()
Uitgeluld.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Kom je dan met die quasigrappige opmerkingen, als je uitgeluld bent?
OMG, je bent zelf nog te dom om begrijpend te lezen blijkbaar. Er staat dat de wereld onveiliger is geworden, volgens die experts. Niet dat het beleid van Amerika de oorzaak daarvan is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:00 schreef knowall het volgende:
[..]
Uitgeluld.![]()
![]()
116 experts zijn het er haast unaniem over eens dat Amerika de wereld onveiliger heeft gemaakt door haar 'buitenlandse beleid', maar gelukkig is er nog FOK!-user American_Nightmare die het beter weet. Daar mag ik niet sarcastisch over zijn?![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
OMG, je bent zelf nog te dom om begrijpend te lezen blijkbaar. Er staat dat de wereld onveiliger is geworden, volgens die experts. Niet dat het beleid van Amerika de oorzaak daarvan is.
Een grote terreurgroep pleegde een verschrikkelijke aanslag op Amerikaans grondgebied, en DAARNA is de wereld onveiliger geworden. Natuurlijk is dat te mede wijten aan de ontwikkelingen die op de aanslag volgde, maar niemand beweert hier dat de VS een andere optie had dan een tegenaanval in te leiden.
Dus ik herhaal mijn punt: Je kan wel zeiken maar je hebt geen idee hoe het wel had gemoeten.
Volgens mij ben jij degene die rijp is voor 'n opfriscursus begrijpend lezen. Wie heeft de 'war on terror' gestart? De VS toch zeker? Wie heeft van Irak een terroristenwalhalla gemaakt zoals voorheen alleen Afghanistan was? De VS toch zeker? Wie heeft de wereld dus onveiliger gemaakt? De VS.quote:Meer dan honderd Amerikaanse deskundigen stellen dat de wereld juist onveiliger is geworden door de 'war on terror'.
Mensenrechten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:35 schreef hardstylesage het volgende:
Mja, iedereen kan wel zeiken dat Bush een oorlogszuchtig mannetje is enzo, en dat zou best wel eens kunnen maar toch leef ik liever in een wereld met Amerika als grootmacht dan bijvoorbeeld China die het minder nauw neemt met mensenrechten.
Zullen de Bushbashers wel zeggen dat USA met guantanomo bay hetzelfde uithaald; de laatste keer dat het in het nieuws was zou die gevangeniscomplex opgeheven worden dankzij nationale en internationale druk. In een regering die open en luid censuur ondersteunt zie ik dat niet gebeuren.
In Engeland hebben ze het steevast over TWAT - The War Against Terrorquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:15 schreef Koenholio het volgende:
Wunderbar!
Maar het blijft wel zo dat The War On Terror (sowieso, die naam) niet zonder aanleiding was natuurlijk.
Maar ja om dan maar even de hele wereld voor te gaan liegen om ze mee te krijgen in die oorlog... neen dank u.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:31 schreef knowall het volgende:
<quote>
Bush: raketten afvuren is niet de manier om zaken te doen in deze wereld.
</quote>
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-20 napratenquote:
Wow jij bent echt een politiek genie.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Slim tijdstip overigens, Amerika is zo druk met Irak en Bush ligt zo onder vuur over Irak dat hij wel twee keer na zal denken voor Bush ook nog een oorlog in Noord-Korea begint.
Wat is dit voort kortzichtig iets zeg. Als iemand jou slaat, je slaat terug en het eindigt in een vechtpartij ben jij zeker de agressor in die vechtpartij? Rot toch op zeg.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:12 schreef knowall het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ben jij degene die rijp is voor 'n opfriscursus begrijpend lezen. Wie heeft de 'war on terror' gestart? De VS toch zeker? Wie heeft van Irak een terroristenwalhalla gemaakt zoals voorheen alleen Afghanistan was? De VS toch zeker? Wie heeft de wereld dus onveiliger gemaakt? De VS.
Wat hij zegt is dat je juist al je tanden uit je bek moet laten slaan om vervolgens een brief te schrijven naar de dader om te kijken of hij misschien zin heeft om erover te praten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is dit voort kortzichtig iets zeg. Als iemand jou slaat, je slaat terug en het eindigt in een vechtpartij ben jij zeker de agressor in die vechtpartij? Rot toch op zeg.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:32 schreef TaLoN.NL het volgende:
Bush is een dictator, Bush en Kerry zijn van dezelfde geheime genootschap, namelijk "Skull and Bones", wat Iran en Noord-Korea nu doen is gewoon een politieke statement maken dat "Corporate America" ophoudt met z'n bemoeienis.
Hier een link naar een reportage van Nova in 2004.
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=2341
[afbeelding]
Amerika was overigens al vanaf het begin bij WW2 betrokken, de tanks en jeeps waren o.a. ook van GM (General Motors) en Ford. De concentratiekampen in duitsland werden mede mogelijk gemaakt door IBM. Toen de amerikanen ons kwamen bevrijden lieten zij hun fabrieken heel om ook weer eens bij de opbouw geld te verdienen.
Na de koude oorlog wilden de sommige overheden toch iets verzinnen om het millitair industriële bedrijfsleven en het leger bezig en in stand te houden, toen onstond er door de overheid gefundeerde terrorisme.
De waarheid ligt em in de olie, want zonder die olie in Amerikaanse handen is de kans op een economische ramp erg groot. Het idee om de iraakse middelen in handen te krijgen bestaat al 50 jaar, Amerika zal ook echt niet terugtrekken onder Bush z'n bewind.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:51 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Extreme kant 1: Bush is lid van een geheim genootschap en zit zelf achter 11 september
Extreme kant 2: Bush is heel lief en wil echt vrede brengen door gemene arabische landen te democratiseren
De waarheid zal wel in het midden liggen, zoals gewoonlijk![]()
Je moet op je hoogte punt stoppen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:25 schreef whosvegas het volgende:
M'n meest nuttige bijdrage in mijn post historie
De wereld vindt geen oorsprong op 9/11 natuurlijk, daarvoor is ook het nodige gebeurd. Daarnaast staat het los van de discussie 'wie begonnen is', feit blijft dat de war on terror de wereld onveiliger heeft gemaakt terwijl het doel ervan was de wereld juist veiliger te maken, dan heb je toch gewoon gefaald?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is dit voort kortzichtig iets zeg. Als iemand jou slaat, je slaat terug en het eindigt in een vechtpartij ben jij zeker de agressor in die vechtpartij? Rot toch op zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |