Daar doen we het voorquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:46 schreef MaJo het volgende:
Ik ben onder de indrukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Edit: verkeerde smiley!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:56 schreef MaJo het volgende:
Richard Nixon, 1974, Watergate schandaal, door journalisten van the Washington Postom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo issie helemaal perfect!quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:57 schreef MaJo het volgende:
Oh en Deep Throat is de informant
zie post ernaquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Allemaal goed.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nou nog alleen de laatste stap.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:05 schreef Gatalin het volgende:
Paul McCartney!
Nee joh. Net nog 'Rood'.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:08 schreef MaJo het volgende:
Of wacht, alleen De meeste Dromen zijn Bedrog?
Asmodian +1quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:11 schreef Asmodian het volgende:
10?
En terechtquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:12 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Asmodian +1
Hiermee is hij de succesvolste Nederlandse artiest aller tijden, maar met 16 #1 hits moet hij nog wel The Beatles voor zich dulden!
Helaas zie ik Marco Borsato niet uit elkaar gaan de komende jarenquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
En terechtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop