80 jaar al zelfs.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:33 schreef Zwansen het volgende:
het is helemaal niet hip. Was 60 jaar geleden al zo. Kutmoffen.
Jij woont zeker niet vlakbij de Duitse grens?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:34 schreef Markster het volgende:
Vind het echt schijtirritant, en nee vosss, ik ben geen Duitser
Ben ook niet voor DUitsland hoor (nu was ik dat wel) Maar ik vind die afkeer zo irritant
Best wel niet neequote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij woont zeker niet vlakbij de Duitse grens?
Leg me dat eens uit. Waarom ? ww2? Voetbal 74 ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Precies. De haat zit hier dieper denk ik.
Je hebt helemaal gelijk. Het is zo passé. Er zijn nu zelfs Hollanders die nog liever over Italie zijn dan Duitslandquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:34 schreef Markster het volgende:
Vind het echt schijtirritant, en nee vosss, ik ben geen Duitser
Ben ook niet voor DUitsland hoor (nu was ik dat wel) Maar ik vind die afkeer zo irritant
Ik woon vlakbij de grens. De liefde wordt juist groterquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Precies. De haat zit hier dieper denk ik.
Zonder de amerikanen en canadezen waren we nu duitsers, nog erger.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
HollandersZonder Duitsland waren we een derde wereldland of zo....
Je vergeet de Polen goddommequote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Zonder de amerikanen en canadezen waren we nu duitsers, nog erger.
Je icoonquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:38 schreef cerror het volgende:
Duitsers zijn hip.
Even hip als Aids en gonneroe.
Ik vind je icoon niet zo hip eigenlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:38 schreef cerror het volgende:
Duitsers zijn hip.
Even hip als Aids en gonneroe.
100% mee eensquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:32 schreef Markster het volgende:
Omdat dat hip is. Kutduitsers dit, moffen dat. Zijn standaard voor het land tegen Duitsland, ze meoten verliezen.
Helemaal genieten natuurlijk als ze verliezen van zo een kutploeg alsitalie
Omdat we er zovaak komen. We zien die mensen zovaak. Geen Duitser die hier Nederlands praat, ook al kunnen ze het verdomd goed, geen Duitser die Nederland iets gunt, en geen Duitser die humor heeft.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:36 schreef Markster het volgende:
[..]
Leg me dat eens uit. Waarom ? ww2? Voetbal 74 ?
Ja, dat zijn ook echt redenen om ze niet te mogenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat we er zovaak komen. We zien die mensen zovaak. Geen Duitser die hier Nederlands praat, ook al kunnen ze het verdomd goed, geen Duitser die Nederland iets gunt, en geen Duitser die humor heeft.
Kan waar zijn. Maar Duits spreken is voor de meeste Nederlanders eenvoudiger dan Italiaans. En Italianen spreken al helemaal geen Nderlands, sterker nog; ze kunnen het niet eens.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geen Duitser die hier Nederlands praat, ook al kunnen ze het verdomd goed
Er zal ongetwijfeld een samenvatting van je haat in een oneliner te passen zijn?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Genoeg redenen voor, geen zin om ze WEER uit te leggen. Heb ik vandaag op school ook al moeten doen.
Gaat toch alleen maar om voetbal man, stel je niet aan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:32 schreef Markster het volgende:
Omdat dat hip is. Kutduitsers dit, moffen dat. Zijn standaard voor het land tegen Duitsland, ze meoten verliezen.
Ja kom op zeg. We worden er toch mee opgegroeid? En 9 van de 10 mensen zijn dan al neit meer objectief.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:42 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ook echt redenen om ze niet te mogen
Je moest eens weten wat een slechte naam de Nederlandse toerist in veel landen heeft opgebouwd. En dan vooral de jongeren.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het hoort bij sommige buurlanden. En hoe kan het anders dan dat alle andere landen ook hekel aan Duitsers hebben?
En wat heb je dan tegen ze?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:53 schreef kevin85 het volgende:
Ik heb ook wat tegen ze en ben blij dat ze eruit liggen
Ik heb het ook niet over toeristen. De Duitse toerist is idd wel vriendelijk. Het gaat gewoon om de uitstraling van het land, de mensen, alles.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat een slechte naam de Nederlandse toerist in veel landen heeft opgebouwd. En dan vooral de jongeren.
Engelsen zijn trouwens bijna net zo erg als Nederlanders.
De gemiddelde Duitse toerist zal zich rustig in z'n kuil aan het strand terugtrekken, een biertje drinken, een Bratwurst naar binnen schuiven en niet teveel herrie maken.
En Italianen stinken niet? Olijfolie en knoflook ruikt lekker ofzo?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:56 schreef Rekkie het volgende:
Omdat Italië Italië is en daar schijnt de zon![]()
Duitsland..... ze stinken en zien er zo....zo.....duits uit
Dan luister je toch lekker niet:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:51 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind het zo nep. Duitsland haalt met een goed spelend elftal de halve finale, verliest en meteen vliegen de natrap- en uitlachtopics je hier om de oren. Terwijl ondertussen wel even vergeten wordt dat het Nederlands elftal geen drol gepresteerd heeft en niemand derhalve recht van spreken heeft.
Ga eens een vrachtauto lossen in Duitsland. Staat er binnen de korste keren een wannabe kampwacht naast je bevelen te geven en als je die negeert roept meneer er gelijk de politie bij met zijn grote teringbek. Als je dat een paar keer gebeurd dan krijg je een lichte aversie.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:32 schreef Markster het volgende:
Waar komt het eigenlijk vandaan?
En wat stralen Duitsers uit tegenwoordig? Okee, ze hebben een minder gevoel voor mode? Maar zeker een beter gevoel voor eten, cultuur, sport en toerisme... het is gewoon pure jaloezie... daarbij is de Duitse taal toch wel even wat mooier dan dat kromme Hollands.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over toeristen. De Duitse toerist is idd wel vriendelijk. Het gaat gewoon om de uitstraling van het land, de mensen, alles.
Heb je ze wel allemaal op een rij, josti?quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Olijfolie en knoflook ruikt lekker ofzo?
En denk jij dat er in Duitsland geen grappen grollen zijn gemaakt over het falen van het nederlandse team? Dat deze ongein maar van 1 kant komt?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:51 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind het zo nep. Duitsland haalt met een goed spelend elftal de halve finale, verliest en meteen vliegen de natrap- en uitlachtopics je hier om de oren. Terwijl ondertussen wel even vergeten wordt dat het Nederlands elftal geen drol gepresteerd heeft en niemand derhalve recht van spreken heeft.
Want....?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:59 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Heb je ze wel allemaal op een rij, josti?
Hollanders stinken naar turk en marokaan en shoarma....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En Italianen stinken niet? Olijfolie en knoflook ruikt lekker ofzo?
Weer zo'n voorspelbare reactie van de elite.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:51 schreef Croupouque het volgende:
Je brengt me op een idee. Ik ga een broodje kebab halen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hollanders stinken naar turk en marokaan en shoarma....
Olfijolie en knoflook.....hmmm lekkah
rationele denkersquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:51 schreef Croupouque het volgende:
Ha vreemd, ik dacht altijd dat sport verbroedering zou moeten brengen tussen staten..quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:10 schreef Fatality het volgende:
[..]
rationele denkers
Nederland is goed
Duitsland is fout
En bij voetbal moet je dom schreeuwen en bier drinken, en al je nationalistische gevoelens eruit laten. Daarvoor is sport, denken doe ik wel over andere dingen.
Ik zou nu de 'Als iemand jouw fiets steelt...'-vergelijking uit de kast kunnen trekken, maar die lijkt me in deze context een beetje ongepast.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:00 schreef wonko het volgende:
[..]
En denk jij dat er in Duitsland geen grappen grollen zijn gemaakt over het falen van het nederlandse team? Dat deze ongein maar van 1 kant komt?
maar toch doe je 't..quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zou nu de 'Als iemand jouw fiets steelt...'-vergelijking uit de kast kunnen trekken, maar die lijkt me in deze context een beetje ongepast.
Tjaquote:
heb jij ook de wedstrijden gekregen? om kaarten vragen daarna de scheidsrechter schouderklopjes geven, de argentijnen provoceren...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Het is zo passé. Er zijn nu zelfs Hollanders die nog liever over Italie zijn dan DuitslandWat hebben wij gemeen met hun? Weinig! Kijk, toen de Duitse voetballers nog echt irritant waren, okee... Mattheus en Voller, dat waren echte bitches... maar nu? Allemaal sympathieke kerels, op Kahnes na dan.
Ik weet niet hoe dat bij jou in de familie was maar ik weet zeker dat mijn nederlandse familie nooit Duitsers begroet hebben,integendeel,dat zijn ook geen hollanders,praat geen poep,calvinistische protestantse homo,nsb landverrader!quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:46 schreef tong_poh het volgende:
Grappig! Zo'n land als Nederland. 65 jaar geleden stonden de meesten met hun rechterarm omhoog de vriendelijke duitsers te begroetten. Na de oorlog waren ze opeens allemaal lid van het verzet.
Maar het is nederland pas echt gaan opbreken toen ze in 1974 van duitsland verloren in de finale van het WK.
Nu is alle realititeit verdwenen en zijn de duisters gewoon kut. En de meesten komen met die zielige redenen waarom de duitsers kut zouden zijn. Hou eens een spiegel voor je.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:09 schreef jorienvdherik het volgende:
ik heb alles tegen duitsland
quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..].
Concretiseer dat dan eens met argumenten.
Ik ben altijd wel benieuwd waardoor dit soort rancune ontstaat. Je weet dat WOII en de opkomst van Hitler voor een deel op rancune was gebaseerd. Op welk gebied ben jij beter dan de mensen van toen die zich lieten leiden door anti-Franse, anti verdrag van Versailles, anti-Russische etc gevoelens?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:06 schreef klootje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij jou in de familie was maar ik weet zeker dat mijn nederlandse familie nooit Duitsers begroet hebben
Q.e.d.quote:Na de oorlog waren ze opeens allemaal lid van het verzet.
pwndquote:
ja..quote:
Nou, tegen mijn doen in heb ik hierboven toch wel een aardig serieuze reply staanquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Klik.
Niet iemand om al te serieus te nemen, zeker niet in dit topic.
Het is "mooi" om te zien hoe iemand vooral zichzelf belachelijk maakt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Klik.
Niet iemand om al te serieus te nemen, zeker niet in dit topic.
Dude.. lees mijn post eens en geef daar dan een reactie op ofzoquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is "mooi" om te zien hoe iemand vooral zichzelf belachelijk maakt.
Donder dan op.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:28 schreef Isdatzo het volgende:
Overigens wilde ik ook ff duidelijk maken dat het een slaapverwekkende discussie is
Heb je uberhaupt gekeken naar het WK? Nederland gun je van alles, maar vergeleken met Duitsland speelde Nederland toch echt het 'antivoetbal' op dit toernooi hoor. Duitsland speelde enkele erg goede wedstrijden, Nederland kwam in totaal niet verder dan 30 goede minuten ofzo.quote:maar met hun antivoetbal gun ik ze NIKS..
Genoeg onzin.quote:Genoeg argumentatie?
waarom quote je maar de helft van m'n postquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Donder dan op.
[..]
Heb je uberhaupt gekeken naar het WK? Nederland gun je van alles, maar vergeleken met Duitsland speelde Nederland toch echt het 'antivoetbal' op dit toernooi hoor. Duitsland speelde enkele erg goede wedstrijden, Nederland kwam in totaal niet verder dan 30 goede minuten ofzo.
[..]
Genoeg onzin.
Dat zeg ik, donder gewoon op dan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:35 schreef Isdatzo het volgende:
toevoeging: dat ik uberhaupt deze discussie aanga.. tis allemaal zó voorspelbaar
Ongetwijfeld je hebt ook Duitse simpele zielen. Maar zij maken ons ook belachelijk. Je doelt op Das Bild en dat soort riooljournalistiek. Je bent iemand die De Telegraaf of de Privé voor waarheid aanneemt?quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:28 schreef Isdatzo het volgende:
ja..
dit is de grote boze wereld, óf wordt wakker, óf blijf in je droomwereld maar houdt dan je mond![]()
Overigens wilde ik ook ff duidelijk maken dat het een slaapverwekkende discussie is.. duitsers maken ons ook belachelijk als wij verliezen.
In welk opzichte was het voetbal van Duitsland dit WK antivoetbal en speelde Nederland de sterren van de hemel, hoe ver is Nederland ook alweer gekomen?quote:Persoonlijk heb ik niks tegen (de meeste) duitsers iig.. maar met hun antivoetbal gun ik ze NIKS.. en natuurlijk is het ook wel leuk om een keer die duitsers flink uit te schelden enzo.. zitten ook een stel arrogante kwallen bij die ik graag een rotschop zou willen verkopen
Genoeg argumentatie?
Kom op, als je de discussie niet aankan zeg dat dan.. maar begin dan niet moeilijk te doen dat ík onzin uitkraam..quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat zeg ik, donder gewoon op dan.
En ik post niet je hele post omdat de rest het nog minder waard is nog een keer op het forum te staan.
Ik lees de NRC.. ik zou m'n reet nog niet eens afvegen met de telegraaf..quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld je hebt ook Duitse simpele zielen. Maar zij maken ons ook belachelijk. Je doelt op Das Bild en dat soort riooljournalistiek. Je bent iemand die De Telegraaf of de Privé voor waarheid aanneemt?
[..]
In welk opzichte was het voetbal van Duitsland dit WK antivoetbal en speelde Nederland de sterren van de hemel, hoe ver is Nederland ook alweer gekomen?
Je kraamt nu eenmaal onzin uit en wat er onzin was heb ik je al verteld. Dat jij zo beroerd leest dat je dat er niet uit kunt halen is jouw probleem.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kom op, als je de discussie niet aankan zeg dat dan.. maar begin dan niet moeilijk te doen dat ík onzin uitkraam..
Kijk nog eens goed naar Nederland - Portugal.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:39 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat nederland goed speelde.. in iedergeval wél sportiever dan duitsland..
Het zij doen het ook komt iig niet uit het NRC dan moet je toch bij de riooljournalistiek zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:39 schreef Isdatzo het volgende:
Ik lees de NRC.. ik zou m'n reet nog niet eens afvegen met de telegraaf..
Tegen Portugal was Nederland ook niet bepaald het toonbeeld van sportiviteit. Tuurlijk is de scheids een schouderklopje geven nadat hij een kaart heeft getrokken naar gedrag. Dat vind ik ook maar of dat iemand van Duitsland doet, Nederland dat maakt mij niet uit. Onsportief gedrag is onsportief gedrag.quote:Ik heb nooit gezegd dat nederland goed speelde.. in iedergeval wél sportiever dan duitsland..
Fluitende duitsers tijdens strafschoppen etc
Duitsers die de scheids een schouderklopje geven na een aangesmeerde rode kaart
etc etc
Ik heb liever dat een sportief spelend land wint dan een onsportief spelend landquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:50 schreef MrX1982 het volgende:
Tegen Portugal was Nederland ook niet bepaald het toonbeeld van sportiviteit. Tuurlijk is de scheids een schouderklopje geven nadat hij een kaart heeft getrokken naar gedrag. Dat vind ik ook maar of dat iemand van Duitsland doet, Nederland dat maakt mij niet uit. Onsportief gedrag is onsportief gedrag.
FF een quote van mezelf er tegenaan gooien:quote:Wat een speler doet of een aantal lijkt me niet representatief voor een heel land. Of zouden Nederlanders ook gelijk gesteld kunnen worden met de schop van Boularouz.
quote:Persoonlijk heb ik niks tegen (de meeste) duitsers iig.. maar met hun antivoetbal gun ik ze NIKS.. en natuurlijk is het ook wel leuk om een keer die duitsers flink uit te schelden enzo.. zitten ook een stel arrogante kwallen bij die ik graag een rotschop zou willen verkopen
Dude.. WAT is er dan onzinnigs aan mij? Kom op zeg... nu niet gaan huilen hèquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Oh, en als ik niet meer reageer is dat of omdat ik je zat ben, of omdat ik lig te slapen. De discussie niet aankunnen is iets heel anders dan de discussie niet aan willen gaan omdat er niks zinnigs uit de gesprekspartner komt.
![]()
Ga je nog even op mijn posts in? Die andere dus, niet die laatste. Dan heb ik morgen iets vermakelijks te lezen tijdens mijn ontbijt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:39 schreef Isdatzo het volgende:
MrX1982 Gaat teminste wél fatsoenlijk op mijn posts in, in tegenstelling tot Angel_of_Dth
dit slaat als een tang op een varkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je kraamt nu eenmaal onzin uit en wat er onzin was heb ik je al verteld. Dat jij zo beroerd leest dat je dat er niet uit kunt halen is jouw probleem.
Tegen costa rica scoorden ze veel ja.. overigens is de speelstijl ook anders dus appels kan je niet met peren vergelijken hequote:En Nederland speelde kut. Ja, het resultaat in de poule was goed, maar met kutvoetbal. Duisland kreeg inderdaad 2 doelpunten tegen en scoorde in de eerste wedstrijd al meer dan Nederland in het hele toernooi. En speelde een puike wedstrijd tegen Polen.
Wat gebeurd is is gebeurd, hij is er NIET afgestuurd toen en vanuit daar moet je verder redeneren.. met mensen die dat niet doen is over 't algemeen niet mee te discussieren (ff jouw redenatie gebruiken)quote:En met mensen die een scheidsrechter de schuld geven van een wanprestatie van het Nederlands elftal en Figo verwijten dan een speler eraf moest, terwijl die speler al voor de tiende minuut eraf had gemoeten, daar valt doorgaans nauwelijks serieus mee te praten.
Sorry dat ik niet altijd serieus ben op een internetforumquote:Dat heb je ook in dit topic (en eigenlijk in de meeste posts die ik van je tegenkom) weer bewezen.
Weglopen van een discussiequote:Doei.
daar was ik mee bezig schat..quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga je nog even op mijn posts in? Die andere dus, niet die laatste. Dan heb ik morgen iets vermakelijks te lezen tijdens mijn ontbijt.
Och.. je moet de meeste van die duitserbashs niet al te serieus nemenquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:07 schreef Captain_Chaos het volgende:
Mensen die wat tegen Duitschers hebben hebben geen verstand van zaken.
Ik heb langere tijd in Duitschland vertoefd vanwege mijn defensieachtergrond en heb hen leren kennen als een warmer volk dan die over het paard getilde Nederlanders. Nederlanders zouden nog heel wat kunnen leren van hun oosterburen; al is het maar het gediciplineerde weggedrag. Voerbalvolk is daarentegen aan beide zijden van de grens van gelijkwaardig niveau. Hoe hoog dat is mag ieder voor zichzelf uitmaken.
Amen.
Dat is wel waar inderdaad.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Och.. je moet de meeste van die duitserbashs niet al te serieus nemen
Moet je eens aan de oostgrens kijken hoeveel duiters er met provocerende texten op hun auto's rondrijdenMaja je moet er om lachen
![]()
Goed, ben nu echt pissed off, ten eerste mijn moeder heeft de honger winter meegemaakt, duisters stonden, brood te vreten voor haar neus en zij kreeg niks(ook al was ze een arier)quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:07 schreef Captain_Chaos het volgende:
Mensen die wat tegen Duitschers hebben hebben geen verstand van zaken.
Ik heb langere tijd in Duitschland vertoefd vanwege mijn defensieachtergrond en heb hen leren kennen als een warmer volk dan die over het paard getilde Nederlanders. Nederlanders zouden nog heel wat kunnen leren van hun oosterburen; al is het maar het gediciplineerde weggedrag. Voerbalvolk is daarentegen aan beide zijden van de grens van gelijkwaardig niveau. Hoe hoog dat is mag ieder voor zichzelf uitmaken.
Amen.
Ja.. in ieder land heb je verrote mensen... live with itquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:16 schreef newsman het volgende:
[..]
Goed, ben nu echt pissed off, ten eerste mijn moeder heeft de honger winter meegemaakt, duisters stonden, brood te vreten voor haar neus en zij kreeg niks(ook al was ze een arier)
2 De hele voormalige Oost Duitse voetbal competie in amateur klasse word elk weekend bezocht door skinheads(Neo nazi's).
Als er geen donker persoon te vinden is, slaan ze elkaar voor hun smoel.
Rot godverdomme op met duisters, hun oorlogje is verzwegen en ze hebben er geen kut van geleerd.
De huidige Duitschers de oorlog nadragen is net zo droevig als je eigen landgenoten de strafexpedities van Van Heutsz kwalijk nemen; en geloof me als ik zeg dat mij ouwe vader en moedertje het niet breed hebben gehad in de oorlogsjaren als Rotterdammertjes van 1 tot 5 jaar oud.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:16 schreef newsman het volgende:
[..]
Goed, ben nu echt pissed off, ten eerste mijn moeder heeft de honger winter meegemaakt, duisters stonden, brood te vreten voor haar neus en zij kreeg niks(ook al was ze een arier)
2 De hele voormalige Oost Duitse voetbal competie in amateur klasse word elk weekend bezocht door skinheads(Neo nazi's).
Rot godverdomme op met duisters, hun oorlogje is verzwegen en ze hebben er geen kut van geleerd.
ff een toevoeging:quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:16 schreef newsman het volgende:
[..]
Heb je gelijk in maakt niet uit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ff een toevoeging:
(ook al was ze een arier)
Boeit dat?
Kan niet echt zeggen dat ik onder de indruk was van Oranje, nee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Anti-voetbal
[quote]
Onder Klinsmann speelde Duitsland beter en vrijer dan al die aanstellers van Portugal en Brazilie bij elkaar.
[quote]
Nederland is een schande voor het voetbal
Nee, want chauvinisme is bij ons geheel onbekend!quote:We winnen het WK makkelijk [arrogante eikels]
misschien hè, heel misschien.. neem jij sommige dingen iets te serieus opquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kan niet echt zeggen dat ik onder de indruk was van Oranje, nee.
[..]
Nee, want chauvinisme is bij ons geheel onbekend!
Duitsland Bashen is gewoon zó 1950. Tegenwoordig is het de meest pacifistische, vriendelijke volk denkbaar. Dan kun je wel zeiken over de muziek, het eten of die ene Duitser die nijdig naar je keek toen je met je zatte kop 'WIR SIND DIE KRIEG NICHT VERGESSE' blehrde, maar het is echt puur zeiken om het zeiken.
Je eet er voor een schijntje van wat je hier betaald, de schlagermuziek wordt hier net zo hard geimiteerd door Jannes en Zanger Bob, en de sfeer is hier te treurig voor woorden. Mensen die helemaal in paniek raken als iemand op straat naar ze glimlacht
Kijk eerst eens naar je zelf, voordat je zeikt over anderen.
nee dat hebben een stel debielen bedacht die zelf langs de zijlijn stonden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ha vreemd, ik dacht altijd dat sport verbroedering zou moeten brengen tussen staten..
Jij bent zeker ook nog boos op de Spanjaarden vanwege de Tachtigjarige Oorlog?quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:16 schreef newsman het volgende:
[..]
Humor man. Je moet komiek worden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:54 schreef golfer het volgende:
Ik heb nooit iets tegen Duitsland gehad.
Prachtig land. Alleen een beetje jammer dat er zoveel moffen wonen.![]()
De Grieken?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:33 schreef Fatality het volgende:
[..]
nee dat hebben een stel debielen bedacht die zelf langs de zijlijn stonden.
Die Duitsers hebben volgensmij ook een standaart haat voor Nederlanders.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. We worden er toch mee opgegroeid? En 9 van de 10 mensen zijn dan al neit meer objectief.
Het hoort bij sommige buurlanden. En hoe kan het anders dan dat alle andere landen ook hekel aan Duitsers hebben?
Het is ook zo dat wij hier allemaal talen in Nederland als vakken moeten leren op school.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat we er zovaak komen. We zien die mensen zovaak. Geen Duitser die hier Nederlands praat, ook al kunnen ze het verdomd goed, geen Duitser die Nederland iets gunt, en geen Duitser die humor heeft.
Bij mij niet, heb niets tegen Belgen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:26 schreef HeatWave het volgende:
De Duitsers hebben hetzelfde gevoel dat wij bij de Belgen hebben....
En ik ben helemaal niet meer anti-duits, ik ben anti-portugal.
Okal speelden ze dit WK wel aardig, vergeet ik daarbij niet de voorgaande jaren waarbij ze onterecht gewonnen hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Heb je uberhaupt gekeken naar het WK? Nederland gun je van alles, maar vergeleken met Duitsland speelde Nederland toch echt het 'antivoetbal' op dit toernooi hoor. Duitsland speelde enkele erg goede wedstrijden, Nederland kwam in totaal niet verder dan 30 goede minuten ofzo.
Duitsers met Italianen vergelijken in de oorlog..quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:05 schreef Metal_Mart het volgende:
Jij bent zeker ook nog boos op de Spanjaarden vanwege de Tachtigjarige Oorlog?
En waarom haalt iedereen hier de oorlog aan als argument om tegen Duitsland te zijn in een wedstrijd tegen Italie? Wie vocht er ook al weer aan de zijde van de Duitsers??![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:32 schreef Markster het volgende:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:51 schreef Croupouque het volgende:
lolleromfg ben je blind ofzo? die Duitsers zijn dat hele wk geholpen door de scheidsrechters en jij denkt toch werkelijk niet dat het toeval is dat ze in zo'n eenvoudige poule zaten? Godzijdank is het ze gister niet geluktquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:51 schreef Croupouque het volgende:
Nakomelingen lijken meestal op hun ouders.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:35 schreef Dr.Death het volgende:
Ik had vroeger ook een hekel aan Duitsers..maar die oorlog is zo lang geleden, dat kun je alleen nog maar een paar dementerende Duitse bejaarden aanrekenen.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:37 schreef Fame het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij de grens. De liefde wordt juist groter
Wij moeten allemaal talen leren, omdat we een distributie land zijn, en het nogal moeilijk communiceren is in een taal die door ons en wat derde wereld landen gesproken wordt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is ook zo dat wij hier allemaal talen in Nederland als vakken moeten leren op school.
Voor zover ik weet krijgen die Duitsers alleen Duits als taal, de meesten kunnen niet eens Engels. Best heel erg triest.. alsof ze alleen hun eigen taal goed genoeg vinden.
Probeer maar eens in Duitsland ergens in een winkel iets in het Nederlands te vragen. Dan kijken ze je aan alsof ze het in Keulen horen donderen. Terwijl ze het andersom de normaalste zaak van de wereld vinden...quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is ook zo dat wij hier allemaal talen in Nederland als vakken moeten leren op school.
Voor zover ik weet krijgen die Duitsers alleen Duits als taal, de meesten kunnen niet eens Engels. Best heel erg triest.. alsof ze alleen hun eigen taal goed genoeg vinden.
[..]
Dat is de cleverheid van de duitsers.... wij nederlanders zijn zo stom om alles maar te accepteren en gaan vervolgens in hun taal verder lullen.......quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:11 schreef Thijz het volgende:
[..]
Probeer maar eens in Duitsland ergens in een winkel iets in het Nederlands te vragen. Dan kijken ze je aan alsof ze het in Keulen horen donderen. Terwijl ze het andersom de normaalste zaak van de wereld vinden...![]()
Niks te maken met hip.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:32 schreef Markster het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Niks te maken met hip.
Waarschijnlijk was je nog niet uit je moeders stinkgrot gekropen tijdens Euro 88, kutmof.
Dus eigenlijk ben je net zo erg. In plaats van het goede voorbeeld te geven blijf je maar praten in je eigen taal...?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik woon net over de grens en ik verdom het gewoon om duits te praten..... en moet je dan eens zien hoe goed ze het toch blijken te verstaan....
Want? wat zeg je nu werkelijk?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:19 schreef flapdrolletje het volgende:
Duitsers >>> Nederlanders
NUFF SED!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |