Wou jij zeggen dat die 2 nieuwe gebouwen mooi zijn?? Of die industrie zooi waar je in de avond zowat struikelt over de junks, dealers en hoeren (mannelijk en vrouwelijk). En je zegt het zelf al: bouwput. Je kan nog beter tollend op je lul gaan dan met de auto de stad door.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:47 schreef Vork het volgende:
Ach, het is een bouwput, maar na bijna 2 jaar inwoner te zijn, moet ik toch zeggen dat het me alles allemaal behoorlijk meevalt. Arnhem heeft in elk geval voorzieningen, er is makkelijk aan woonruimte te komen, er zijn veel parken en natuur op een steenworpafstand.
Het is alleen een beetje jammer van de openingspost, die nodigt nou niet echt uit om je lekker een potje te gaan zitten verenigen met de medebewoners.
Daar vind ik het juist gezellig.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:57 schreef Vork het volgende:
Maar verder heb ik nooit echt een onveilig gevoel in Arnhem en de criminaliteit valt behoorlijk mee. Zolang je maar niet de brug over naar Zuid gaat natuurlijk.
Jij geeft je oordeel op basis van plaatjes?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:16 schreef zoalshetis het volgende:
ts, ik vind dat de meerderheid van je plaatjes het niet goed genoeg doet om je oordeel te kunnen vellen.
mijn pa heeft daar ooit in de jaren 60 een parkeerterrein gekocht en dat wordt elk jaar meer en meer vruchten, wat je waardeloos noemtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:16 schreef Tiemie het volgende:
Tis idd een waardeloze stad.
ik ben er getogen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:17 schreef Domenica het volgende:
[..]
Jij geeft je oordeel op basis van plaatjes?![]()
Sonsbeek is inderdaad één van de mooiste parken van Nederland!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:43 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, morgen ben ik er vast weer. Misschien dat ik het park nog induik.
Die kutplaatjes doen het alweer nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:37 schreef remlof het volgende:
Ow, effe een paar dingen voor onder "mooi:" in je OP:Park Sonsbeek Veluwe UIterwaarden (vooruit)
en errr...
help eens denken!
Waren het niet de Canadezen die genadeloos gepwnd werden daar?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:25 schreef -skippybal- het volgende:
Deze gare stad waar ongeveer de hele binnenstad naar pis stinkt hoort een topic te hebben natuurlijk.
Grauwe stad met industriegebieden die lijken op die uit Kirgizië en sinds kort de meest lelijke gebouwen van het land.
Wat hebben we dan wel??? Nou de Eusebiuskerk is wel mooi, maar vooral geschiedenis natuurlijk. Dit was de plek waar de opmars van de geallieerden stopten en de Engelsen keihard gepwnd werden![]()
Hoeveel steden kunnen dat nou zeggen???
Ook kun je er natuurlijk goed sixpacks drinken aan de Rijn en heb in de omgeving veel natuur.
Uitgaan zuigt stierenpiemels tenzij je je kroegen weet.
Mooi:
[afbeelding]
Lelijk:
[afbeelding]
Uiterwaarden zijn cool:
[afbeelding]
Breezah-paradijs de Korenmarkt (die wel een Filmhuis heeft):
[afbeelding]
Neequote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:39 schreef Zyggie het volgende:
Is jullie fucking station nou eindelijk eens klaar? Hoeveel decennia is het al aan de gang?![]()
Nope.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Waren het niet de Canadezen die genadeloos gepwnd werden daar?
quote:Het lukte de Britten niet om door te stoten naar de brug: met zeer zware verliezen moest er teruggetrokken worden op Oosterbeek. De 4th Parachute Brigade vocht zich kapot in hun poging de dropzone voor de bevoorrading te veroveren, slechts een klein deel lukte het om zich op Oosterbeek terug te trekken.
Ech nie, engelsen en polen. Kom maar eens naar ernem in september...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Waren het niet de Canadezen die genadeloos gepwnd werden daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |