quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:33 schreef Croupouque het volgende:
Gelukkig deed Nederland het stukken beter en heb ik een goede reden om ze uit te lachen.
Jaquote:
Scharrig scharminkel !quote:
Jouw opa had een snorretje ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:39 schreef VandenBerg het volgende:
[..]
Scharrig scharminkel !
Ik hoop dat je een chronisch gezwel aan je linker teelbal krijgt, onverlaat![]()
Dat is wel een heel erg slecht achteraf verzonnen excuus.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:40 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Nederland hoort altijd voor de titel te gaan wat onmogelijk was met deze generatie spelers. Dan liever goed op je bek dan op het nippertje![]()
Ja, dat had'ie. Waar doel je op vuige rascist ?quote:
Mijn PM op MSN.quote:
Het lijkt wel of je het erg vindtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:44 schreef VandenBerg het volgende:
[..]
Ja, dat had'ie. Waar doel je op vuige rascist ?
Hee, geen grappen over mijn opa hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:44 schreef VandenBerg het volgende:
[..]
Ja, dat had'ie. Waar doel je op vuige rascist ?
en dan ook nog keihard met TWEE - nulquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:54 schreef Aequabilitas het volgende:
Heerlijk,Duitsers die in de laatste minuut verliezen.Fantastisch!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welnee, ze waren de hele wedstrijd al beter en begonnen de verlenging met twee goede kansen (paal en lat), als ze niet gewonnen zouden hebben was dat zwaar onterecht geweest...quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:03 schreef Isdatzo het volgende:
wo ist administr8tor?
wel tof goed dat je dat inziet.. dat siert jequote:Op woensdag 5 juli 2006 00:08 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
lach maar lekker verder..
Duitsland komt met een matig team in de halve finale. Nederland (met goede spelers) vliegt er al veel eerder uit..
Goh wie zou er nu moeten lachen.. [afbeelding]
OMGquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:10 schreef jdmorpheus het volgende:
even gejat uit dat andere topic:
[afbeelding]
!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:10 schreef jdmorpheus het volgende:
even gejat uit dat andere topic:
[afbeelding]
!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:08 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
lach maar lekker verder..
Duitsland komt met een matig team in de halve finale. Nederland (met goede spelers) vliegt er al veel eerder uit..
Goh wie zou er nu moeten lachen.. [afbeelding]
ik ben nog lang niet uitgelachen hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:16 schreef WanEnOonlie het volgende:
Whehehe
Zo genoeg gelachen voor een avond
Ik ook niet, maar moet morgen vroeg op. Ik lach nog wel een stukje in de treinquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik ben nog lang niet uitgelachen hoor![]()
trein richting deutschland hoop ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:21 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar moet morgen vroeg op. Ik lach nog wel een stukje in de trein
puike site, wie heeft 'm gemaakt?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
http://ihrhabtetwasverloren.50megs.comSarcasme viert hoogtij
![]()
Ja wie denk je????quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
puike site, wie heeft 'm gemaakt?
een fokker?![]()
*versprijden gaat*
The pleasure is all minequote:Op woensdag 5 juli 2006 00:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Geen dank. My pleasure.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:54 schreef Aequabilitas het volgende:
Heerlijk,Duitsers die in de laatste minuut verliezen.Fantastisch!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om de stad op te ruimen na de finale. Stuttgart, verder gaat jullie reis niet!quote:Wir Fahren nach Berlin Wir Fahren nach berlin
quote:
Ook voor jou geldt:quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:23 schreef francoise het volgende:
'k Vond het een heerlijk toernooi dankzij die Mannschaft..
Heb me kostelijk vermaakt in mijn Deutschland-shirtje (No13) tussen de oranje-fans.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:46 schreef Robin2130 het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
SCHADE DEUTSCHLAND, ALLES IST FORBEI!!!!!!!!!!
Mennnnn... Kan iemand niet die 'Sugababes- gast' niet in de derde, zesde en zevende foto plakken?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha!
Haha, die gozer lijkt minder verdrietig maar hij heeft natuurlijk wel twee vrouwen die hij straks kan gaan troosten.quote:
quote:Whehehe teleurgestelde Duitse Kinderen ! Mooi om te zien. Payback voor dat leed wat ze onze kinderen hebben aangedaan in de vorige eeuw. Wheheehe
Ook voor jou geld:quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:38 schreef flapdrolletje het volgende:
Ik lach nederland uit!
HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |