quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:33 schreef Croupouque het volgende:
Gelukkig deed Nederland het stukken beter en heb ik een goede reden om ze uit te lachen.
Jaquote:
Scharrig scharminkel !quote:
Jouw opa had een snorretje ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:39 schreef VandenBerg het volgende:
[..]
Scharrig scharminkel !
Ik hoop dat je een chronisch gezwel aan je linker teelbal krijgt, onverlaat![]()
Dat is wel een heel erg slecht achteraf verzonnen excuus.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:40 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Nederland hoort altijd voor de titel te gaan wat onmogelijk was met deze generatie spelers. Dan liever goed op je bek dan op het nippertje![]()
Ja, dat had'ie. Waar doel je op vuige rascist ?quote:
Mijn PM op MSN.quote:
Het lijkt wel of je het erg vindtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:44 schreef VandenBerg het volgende:
[..]
Ja, dat had'ie. Waar doel je op vuige rascist ?
Hee, geen grappen over mijn opa hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:44 schreef VandenBerg het volgende:
[..]
Ja, dat had'ie. Waar doel je op vuige rascist ?
en dan ook nog keihard met TWEE - nulquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:54 schreef Aequabilitas het volgende:
Heerlijk,Duitsers die in de laatste minuut verliezen.Fantastisch!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welnee, ze waren de hele wedstrijd al beter en begonnen de verlenging met twee goede kansen (paal en lat), als ze niet gewonnen zouden hebben was dat zwaar onterecht geweest...quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:03 schreef Isdatzo het volgende:
wo ist administr8tor?
wel tof goed dat je dat inziet.. dat siert jequote:Op woensdag 5 juli 2006 00:08 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
lach maar lekker verder..
Duitsland komt met een matig team in de halve finale. Nederland (met goede spelers) vliegt er al veel eerder uit..
Goh wie zou er nu moeten lachen.. [afbeelding]
OMGquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:10 schreef jdmorpheus het volgende:
even gejat uit dat andere topic:
[afbeelding]
!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:10 schreef jdmorpheus het volgende:
even gejat uit dat andere topic:
[afbeelding]
!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:08 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
lach maar lekker verder..
Duitsland komt met een matig team in de halve finale. Nederland (met goede spelers) vliegt er al veel eerder uit..
Goh wie zou er nu moeten lachen.. [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |