Je moederquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Topickiller! Niemand geeft om jouw kut prijzen!
![]()
ShowChat #845: Hete zomernachten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Buup, wat zag ik nou? Jij zegt tegen iemand dat hij moet leren spellen, en dan gooi je zelf tegenwoordige en verleden tijd door elkaar?
De ironie![]()
Zwanger?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:16 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Bwuuuuuuuuuuuuuuuh. ik ben misselijk
Tja, en hier zijn de mensen helemaal in de war.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bewolking, hoge luchtvochtigheid en hoge temperaturen.
Wanneer wordt het eens lekker weer? Ik haat dit te hete, benauwde kutweer!![]()
Neequote:
Ja, hier ook even daarnet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Hele harde regen.
't Heeft geen effect gehad op de hitte die hier nu weer is. En het nat is alweer droog. Stomme regen. Zelfs de lekkere geur is al vertrokken.quote:
Dat mag je zeker wel eens doen ja!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:59 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
ShowChat #845: Hete zomernachten.
Lees je eerst eens in..
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
's ochtends vroeg, als het 27 graden in huis is, en afdrogen na het douchen toch geen zin heeft omdat de zweetdruppels mijn lichaam toch alweer bevochtigen, ga ik niet uren oude posts zitten lezen. Helemaal niet als ik ook nog naar mijn werk moet.
En trouwens, ook als Bupa zijn fout al is besproken, dan heb ik niet deelgenomen aan die discussie, dus vind ik dat ik het volste recht heb om er alsnog wat van te zeggen!![]()
![]()
Ja, ik zal zo eens naar buiten gaan, om mijn lekkere geur te versprijden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
't Heeft geen effect gehad op de hitte die hier nu weer is. En het nat is alweer droog. Stomme regen. Zelfs de lekkere geur is al vertrokken.
Ofzo? OFZO?!!?!? Je doelt gewoon op het sperma van Dizzle en Re, slet!quote:
ook een beetje?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ofzo? OFZO?!!?!? Je doelt gewoon op het sperma van Dizzle en Re, slet!![]()
![]()
!11111!!1!11!!!
heb ik weer 'n feestje gemistquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:36 schreef Zhenar het volgende:
![]()
!11111!!1!11!!!
Neuhquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
!11111!!1!11!!!
check mijn inboxquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neuh
Voel me al wat beter trouwens, ga maar eens een sigaret proberen
Ik wou me daar net registererenquote:
ahhh vandaarquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou me daar net registereren![]()
Kaartverkoop begint al over 2 dagen trouwens.
Ohquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:46 schreef Re het volgende:
[..]
ahhh vandaar
(en oww is een ander ticket trouwens)
Houd je fotogenieke sperma bij je, viespeuk!quote:
whehe lekker snel hèquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:51 schreef MissBliss het volgende:
Tof, tis maar 10 minuten op de heenweg!!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Houd je fotogenieke sperma bij je, viespeuk!!
quote:
via Parijs ofzoquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Terugweg daarentegen overdreven lang![]()
![]()
Oeh, kunnen we wel een tussenstop houdenquote:
wijntje scoren op de Champs....quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oeh, kunnen we wel een tussenstop houden
Had ik allang gelezen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat mag je zeker wel eens doen ja!
[..]
Maar wel een heel ander topic helemaal lezen?quote:'s ochtends vroeg, als het 27 graden in huis is, en afdrogen na het douchen toch geen zin heeft omdat de zweetdruppels mijn lichaam toch alweer bevochtigen, ga ik niet uren oude posts zitten lezen. Helemaal niet als ik ook nog naar mijn werk moet.
Wijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:09 schreef Re het volgende:
[..]
wijntje scoren op de Champs....
werken nu jah
* Re paast RedBull/Colaquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wijn
Moet er even niet aan denken
Werkse
quote:
Oh dat had ik net ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:24 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik moet kotsen.![]()
En ik heb straks nóg een cliënt langs![]()
![]()
!
Ik ben niet lui, ik moest naar mijn werk, toen ik toevallig die post van Bupa las. Had toen geen tijd (en zin) om SC's terug te gaan lezen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Had ik allang gelezen.. Maar daaruit bleek dat je het nog niet gelezen had en te lui was om op te zoeken, dus deed ik dat voor je.
En om die discussie nog een keer te houden is een beetje te veel eer voor je, niet?
[..]
Maar wel een heel ander topic helemaal lezen?
En daar draait het uiteindelijk om.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is toch weer extra aandacht voor hem he!![]()
Echt wel!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk wel geil buup op fouten te betrappen..
Ja, want dyslectische mensen zijn dom.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt wel!![]()
Overigens heb ik ooit eens een soortgelijke fout gemaakt in mijn begindagen op internet. Op Yahoochat vroeg iemand steeds wat ik bedoelde, dus ik dacht bijdehand te zijn, en vroeg hem in het Engels of hij dyslectisch was... had ik dyslectisch verkeerd geschreven.![]()
![]()
Voel je niet zo aangevallen, sukkel. DaMart zei toch niets over intelligentie of dom zijn, alleen maar dat iemand spelfouten maakte. Zoals dyslectici plachten te doen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, want dyslectische mensen zijn dom.![]()
Haha!!
Spelling eens voor watjes en geballen eierenquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Spelling is voor watjes en gebakken eieren
Kun je nu lekker even over de plee gaan hangen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:48 schreef Zhenar het volgende:
PS: Yes!!! Laatste cliënt voor vandaag afgehandeld! Damn, wat heb ik ze er snel doorheen geragd![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Spelling eens voor watjes en geballen eieren
Oh nee
Dat was nou een grapjequote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Kun je nu lekker even over de plee gaan hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |