Dat is te merken ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weg.
quote:
Hij doet het niet echt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hoi Bup, je had toch wel op het linkje geklikt he?![]()
Goh, heb ik weer een slotje op iemands topic getiefd?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie vind BOEPATIET ook zo irritant?
Fans Buup!
Denk?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk al vóórdat ik mod was dat ik heel wat ben.
Que??quote:
Ik denk al tijden, ook voordat ik mod was, dat ik heel wat ben.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que??
Er moeten ergens komma's.
Ik wilde het eerst zo doen:
Ik denk, al vóórdat ik mod was, dat ik heel wat ben.
Maar dat is ook best vaag.
Hij is nog steeds mod hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:26 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik denk al tijden, ook voordat ik mod was, dat ik heel wat ben.
Of zo!Dit is gewoon fout.
Met je 'Que?'.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que??
Er moeten ergens komma's.
Ik wilde het eerst zo doen:
Ik denk, al vóórdat ik mod was, dat ik heel wat ben.
Maar dat is ook best vaag.
Wat de tyfushell staat er ergens in mijn zin dat ie geen mod meer is.quote:
Gelukkig welquote:
'ook voordat ik mod was'quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:28 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Wat de tyfushell staat er ergens in mijn zin dat ie geen mod meer is.!1one
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
'ook voordat ik mod was'
Door 'was' zeg je dat hij nu geen mod meer is.
Nee, dat zeg ik niet. Het gaat immers om iets dat hij in het verleden nog niet was.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
'ook voordat ik mod was'
Door 'was' zeg je dat hij nu geen mod meer is.
Nee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:33 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Het gaat immers om iets dat hij in het verleden nog niet was. [afbeelding]
Check die 'voordat' dan. Stond er 'toen', dan heb je een punt.
Ik snap het wel. Maar wat er staat kan feiten bevatten die niet juist zijn. En dat zou jammer zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:32 schreef rena het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat hij er mee wil zeggen
![]()
![]()
Voordat slaat terug op de periode voor hij mod werd. Het gaat dus over de periode in Bupa's leven dat hij nog geen mod geworden was. Mod werden deed hij ook in het verleden, maar dat blijft gewoon verdergaan in de tijd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee.
Voordat slaat terug op de periode dat hij mod was. Was slaat terug op de periode dat hij mod is geweest. Is geweest, dus nu niet meer.
'briunig'quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
wat betekend het?
Ik haat dit soort fouten.
Inderdaad, ik was een woord vergeten. Excuses lieve P.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Voordat slaat terug op de periode voor hij mod werd. Het gaat dus over de periode in Bupa's leven dat hij nog geen mod geworden was. Mod werden deed hij ook in het verleden, maar dat blijft gewoon verdergaan in de tijd.
Voordat ik naar hier kwam, ben ik gaan zwemmen.
Tuurlijk ben je er dan nog.
Ja. Ergerlijk.quote:
Over die was die terugslaat naar een periode dat hij mod is geweest?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was een woord vergeten. Excuses lieve P.
Maar over het tweede gedeelte zeg je niks..
Was geeft volgens mij gewoon hetzelfde aan hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:39 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Over die was die terugslaat naar een periode dat hij mod is geweest?
Nou. Nee. Dat is niet waar.![]()
Want in het Nederlands kan ik enkel die 'was' gebruiken om uit te drukken wat ik wil.
Als ik wil zeggen wat jij denkt dat er staat, zeg ik gewoon iets als:
Ik denk al tijden, ook voor ik mod ben geweest, dat ik heel wat ben.
Nou, volgens mij taalgevoel niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Was geeft volgens mij gewoon hetzelfde aan hoor..
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind dat ik heel wat ben. Maar dat dacht ik ook al toen ik nog geen mod was.
Hij reageert niet eens op deze taalkwestie.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:48 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.![]()
Het was gewoon een kutzin van Bupatih, maar hij doet alsof zijn neus bloedt.![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:48 schreef Ovidius het volgende:
[..]
[insert die emoticon die zo een schouderklopje geeft, jeweet.]
Gelukkig niet zeg.quote:
Dan zou je wél al notes gehad hebben, hoor.quote:
Gekkerd. Waarom doe je dat dan ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:54 schreef Bupatih het volgende:
AUW!!
Ik knalde net met mijn neus tegen een deur die nog open stond!
Maar nu bloedt mijn neus!
Ik ken wel iemand die dol is op deuren schoonmakenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:54 schreef Bupatih het volgende:
AUW!!
Ik knalde net met mijn neus tegen een deur die nog open stond!
Maar nu bloedt mijn neus!
En zat jij nu in de WAO!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zou je wél al notes gehad hebben, hoor.
Echt niet. Dat durf je niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zou je wél al notes gehad hebben, hoor.
Dan moet je eerst mod wordenquote:
Damn, het eerste obstakel heeft zich al gepresenteerd.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |