Van eten krijg je t warm.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
leuk, buiten met jas en al in 5 graden bbqen![]()
ja ok, maar bbq hoor je te doen met lekker weer, met vrienden en een lekker koud biertje. niet met 5 graden. je gaat ook niet kaasfondueën in de zomerquote:Op woensdag 5 april 2006 09:43 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Van eten krijg je t warm.
Van de bbq zelf ook.
Geen probleem lijkt me.
ja ongetwijfelt. winter verschijft naar de lente maanden, lente naar de zomer enz.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Let maar op.
Dit jaar sta je nog in oktober te bbq'en
jawel! kaasfondue is chill:D ook in de zomer haha!quote:Op woensdag 5 april 2006 09:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja ok, maar bbq hoor je te doen met lekker weer, met vrienden en een lekker koud biertje. niet met 5 graden. je gaat ook niet kaasfondueën in de zomer
Alles kan tegenwoordig door het broeikas effectquote:Op woensdag 5 april 2006 09:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja ongetwijfelt. winter verschijft naar de lente maanden, lente naar de zomer enz.
cultuurbarbaarquote:Op woensdag 5 april 2006 09:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jawel! kaasfondue is chill:D ook in de zomer haha!
Anders ga je binnen bbq-en zet je gewoon je bbq/grill onder je afzuig kap![]()
Geen koelkast nodig voor je bier en deze wordt ook niet snel warm in de buitenlucht.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja ok, maar bbq hoor je te doen met lekker weer, met vrienden en een lekker koud biertje. niet met 5 graden. je gaat ook niet kaasfondueën in de zomer
ik wil mijn bek verbranden aan mijn hamburger en niet dat dat ding al koud wordt als ik hem 2 seconden van de grill haalquote:Op woensdag 5 april 2006 09:49 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Geen koelkast nodig voor je bier en deze wordt ook niet snel warm in de buitenlucht.
Dan Freezed je bier aan je hendenquote:Op woensdag 5 april 2006 09:49 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Geen koelkast nodig voor je bier en deze wordt ook niet snel warm in de buitenlucht.
Ja daar heb je opzich wel gelijk inquote:
Right...jij moet eens van die pillen afblijvenquote:Op woensdag 5 april 2006 09:58 schreef Solopeople het volgende:
Dit is allemaal de schuld van de VVD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |