Het begint met een M dus Gatennaaier kan nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:06 schreef Northside het volgende:
atennaaier
Het gaat erom dat het onmogelijk is om te winnen. Deze spellen met alleen 1 beginletter zijn pas echt pure oplichterij.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:05 schreef mstx het volgende:
Het is ook nooit goed he. De ene keer is het te makkelijk en nu weer te moeilijk.
De mensen die bellen zijn zo dom om te bellen dat ik het ze gun om een paar euro te verliezen. Want 'probeer het gewoon een paar keer! Wat heb je nou te verliezen?'quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het onmogelijk is om te winnen. Deze spellen met alleen 1 beginletter zijn pas echt pure oplichterij.
Ach, ik zit er niet mee. En SBS6 ook niet zolang er nog altijd domme mensen blijven bellen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het onmogelijk is om te winnen. Deze spellen met alleen 1 beginletter zijn pas echt pure oplichterij.
Dat dan weer wel. Die domme mensen verdienen het.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:08 schreef veldmuis het volgende:
De mensen die bellen zijn zo dom om te bellen dat ik het ze gun om een paar euro te verliezen. Want 'probeer het gewoon een paar keer! Wat heb je nou te verliezen?'
nee joh, 50 %: goed of fout. En als je 2 keer in de uitzending komt heb je 2x50%=100% kans om te winnen. Je bent gek als je niet belt!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:41 schreef __Saviour__ het volgende:
En die idioten maar bellen, en snappen niet dat hun kans om te winnen 0% is.
Belspelletjesquote:Welk woord zoek ik?
De.r
Wijf lult wat, en vervolgt met:
Welk woord zoek ik?
Deu.
Ik vind dat eigenlijk leuker om op te reageren, what the fuck manquote:Beste lied ooit:
http://youtube.com/watch?v=Lm_oA7-evKI
Oh das een videoclip van een aantal vrienden van me. En wat voor 1quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk leuker om op te reageren, what the fuck man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |