voor Duitslandquote:
goed gedaan dusquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:41 schreef Bruce117 het volgende:
Lehman pakt bal en speler.
Was je toen al geborenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik moest ook even aan Toni Schumacher denken
in principe wel ja...quote:
dat wel, maar anders zat ie sowiesoquote:
ik ook ja, iedereen denk ik die dat gezien heeft.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik moest ook even aan Toni Schumacher denken
Wat gebeurde er toen dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ook ja, iedereen denk ik die dat gezien heeft.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dat wel, maar anders zat ie sowieso
niet want lehmann gaat gewoon voor de bal en die italiaan loopt daarna gewoon in de weg.quote:
Die trapte a la Bruce Lee de speler Batiston doormidden en kreeg van scheidsrechter Korver een vermaning maar geen kaartquote:
TOni kreeg geen ondersteuningquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:43 schreef Hathor het volgende:
Italie is echt een klasse beter, maar het heeft geen echte afmaker.
laagterecord komt in zicht... en dat terwijl het allemaal zo doelpuntrijk begonquote:
is absoluut waar, maar dat wou ie nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]ja en, dus dan had ie hem moeten geven he
Ja idd... Hopelijk morgen wat meer goals bij Frankrijk tegen Portugal want ik zie dit weer strafschoppen worden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
laagterecord komt in zicht... en dat terwijl het allemaal zo doelpuntrijk begon
die hoort nog steeds in de afdeling meest schandalige overtredingen op een eindronde wat mij betreft.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die trapte a la Bruce Lee de speler Batiston doormidden en kreeg van scheidsrechter Korver een vermaning maar geen kaart![]()
Voor wie? Dat is wel heel aanvallend namelijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:45 schreef cultheld het volgende:
Waar blijft Inzaghi?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:45 schreef Coheed het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ziCPQk_Zn80&search=schumacher%2082
schumacher 82
Duitsland heeft nog een minuutquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:46 schreef golfer het volgende:
Verlenging en als zo blijven spelen daarna weer penalties.
quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:44 schreef Wilfret het volgende:
Ik zeg 0-0,met penalty's winnen die kut moffen![]()
Ik denk dat iedereen daar wel zo zou over denken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
die hoort nog steeds in de afdeling meest schandalige overtredingen op een eindronde wat mij betreft.
Die heeft vast met Gordon het bed gedeeld, maar wil nog niet toegeven dat ie homo isquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:47 schreef BigBadPete het volgende:
Camoranesi, dat staartje![]()
. Alleen al daarvoor zou je m rood geven
Heeft die speler het overleeft?quote:
HEt scheermes is bot vandaagquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:47 schreef StarGazer het volgende:
Ballack smerige jankbal, donder eens op man
Komt er nog een geniepig mazzelgoaltje van de moffen?quote:
Zoals tegen Australie bedoel je?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:49 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Komt er nog een geniepig mazzelgoaltje van de moffen?![]()
EPO spoelen noemen ze dat in voetbaltermenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
plaspauze
Ja, liever wel gewoon een doelpunt in het komend half uur. Maar het is wel lekker spannend mocht het uitdraaien op penaltysquote:
Juist welquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:51 schreef Intronic het volgende:
Geen penalties puhlease, slecht voor m'n hart![]()
Er war kurze Zeit bewußtlos, erlitt eine Gehirnerschütterung, Wirbelverletzungen und verlor mehrere Zähne. Schumacher erhielt nicht einmal die gelbe Karte für dieses Foul, das nach heutigen Regeln als Notbremse und mit einer roten Karte geahndet würde. In der 60. Minute musste Battiston wieder ausgewechselt werden. Schumacher äußerte sich nach dem Spiel sehr flapsig zu dem Vorfall ("Dann zahl' ich ihm seine Jacketkronen.")quote:
Afgevoerd naar het ziekenhuis en wat tanden minder staat mij bij, maar weet eerlijk gezegd niet hoe het verder met hem is gegaan....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:50 schreef Steijn het volgende:
[..]
Gebroken nek, tanden eruit en bewusteloos staat er in het commentaar.
En die Korver die daar dus geen kaart voor trokquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:50 schreef Steijn het volgende:
[..]
Gebroken nek, tanden eruit en bewusteloos staat er in het commentaar.
in die tijd waren ze nog niet zo van dat benauwdequote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En die Korver die daar dus geen kaart voor trok
En dan zeiden ze van nederland dat ze een schoppartij hebben gespeeld..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Afgevoerd naar het ziekenhuis en wat tanden minder staat mij bij, maar weet eerlijk gezegd niet hoe het verder met hem is gegaan....
Iaquinta doe niet hetzelfde als in mijn FM 2006-spel... Een eigen doelpunt in de finale van de Uefa Cupquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Iaquinta... doe hetzelfde als in mijn FM 2006-spel... scoren aan de lopende band![]()
Allah niet, want die haat varkensquote:
Laten we hopen van nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:58 schreef golfer het volgende:
Als je zoveel geluk hebt met paal en lat, dan zullen die Duitsers dus wel winnen.![]()
quote:
Daarom ben ik atheïst.quote:
en dat betekend?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:59 schreef Jasza het volgende:
Fratelli d'Italia, l'Italia s'è desta,dell'elmo di Scipios'è cinta la testa.Dov'è la Vittoria?Le porga la chioma
quote:
Idd. Hoe onsportief! Hersenloze Wuppiesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:59 schreef Intronic het volgende:
Godver, die vatsige duiters met hun gefluit de hele tijd. Grow up!![]()
DIGGER wordt helemaal gek als hij alle bekeringen in de topics leestquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
SCHOP DIE MOFFEN NEER SCHOP DIE MOFFEN NEER![]()
ja, of italiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:00 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
duitsland gaat misschien wel winnen vandaag
tja, je krijgt van beide hoofdpijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:00 schreef Harry_Sack het volgende:
zambrotta, dat klinkt als een goedkoop noord-italiaanse wijn
Stuur de mafia op ze af..quote:
0-0 - 7de minuut 1ste verlenging.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:01 schreef Janteh het volgende:
stand? geen tv hier...
0-0 (1e verlenging(quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:01 schreef Janteh het volgende:
stand? geen tv hier...
0-0 voor Italiëquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:01 schreef Janteh het volgende:
stand? geen tv hier...
quote:
ze bouwen vast wel een auto op z'n naamquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wel een bikkel die mterazzi deze wedstrijd
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:01 schreef Janteh het volgende:
stand? geen tv hier...
en als italie uitgeschakeld worden gieten ze hem in beton..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ze bouwen vast wel een auto op z'n naam
de hele tijd zeiken op die scheidsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is die Podolski toch een kut ventje
vergeet die andere 10 nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is die Podolski toch een kut ventje
Laat MArco ze maar naar de titel koppen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:04 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
en als italie uitgeschakeld worden gieten ze hem in beton..
Nee, ik zie ook liever een doelpuntquote:
Klose is oke, maar das ook geen echte mof.quote:
in de laatste minuut please (voor de italianen)quote:
quote:
vertaal dat effe in het duits en italiaansquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:07 schreef Intronic het volgende:
Duitsland is een eikel.
Gaat nergens overquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:09 schreef cultheld het volgende:
Iaquinta, Del Piero, Totti, Gilardino, Pirlo: anti-catenaccio
En jij weet hoe zo iemand eruit zietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Ballack kijkt altijd net alsof ie net met een lul in zijn gezicht is geslagen
Figo's holmaatquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:09 schreef Hammerbee het volgende:
Wat viel ballack daar theatraalhij werd in zijn borst geraakt niet aan zijn hoofd.
Ik vermoed "verbaasd"quote:
Wil zijn varkenskopmasker afzetten vanwege de warmte...quote:
La Germania è un ugello.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:07 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
vertaal dat effe in het duits en italiaans![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:11 schreef MilaNL het volgende:
[..]
La Germania è un ugello.
Deutschland ist ein Nippel
![]()
ik ga me baas zo noemenquote:
Herlijk stadionquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
geweldig die tribune daar in dortmund !
Wel voor Italiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:13 schreef Stuart het volgende:
Nou, nog 15 minuten. Kom op met een doelpunt![]()
nee over 14 minuten pas, voor Italiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:13 schreef Stuart het volgende:
Nou, nog 15 minuten. Kom op met een doelpunt![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben bang dat Iatlie de penals gaat verliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |