voor Duitslandquote:
goed gedaan dusquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:41 schreef Bruce117 het volgende:
Lehman pakt bal en speler.
Was je toen al geborenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik moest ook even aan Toni Schumacher denken
in principe wel ja...quote:
dat wel, maar anders zat ie sowiesoquote:
ik ook ja, iedereen denk ik die dat gezien heeft.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik moest ook even aan Toni Schumacher denken
Wat gebeurde er toen dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ook ja, iedereen denk ik die dat gezien heeft.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dat wel, maar anders zat ie sowieso
niet want lehmann gaat gewoon voor de bal en die italiaan loopt daarna gewoon in de weg.quote:
Die trapte a la Bruce Lee de speler Batiston doormidden en kreeg van scheidsrechter Korver een vermaning maar geen kaartquote:
TOni kreeg geen ondersteuningquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:43 schreef Hathor het volgende:
Italie is echt een klasse beter, maar het heeft geen echte afmaker.
laagterecord komt in zicht... en dat terwijl het allemaal zo doelpuntrijk begonquote:
is absoluut waar, maar dat wou ie nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]ja en, dus dan had ie hem moeten geven he
Ja idd... Hopelijk morgen wat meer goals bij Frankrijk tegen Portugal want ik zie dit weer strafschoppen worden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
laagterecord komt in zicht... en dat terwijl het allemaal zo doelpuntrijk begon
die hoort nog steeds in de afdeling meest schandalige overtredingen op een eindronde wat mij betreft.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die trapte a la Bruce Lee de speler Batiston doormidden en kreeg van scheidsrechter Korver een vermaning maar geen kaart![]()
Voor wie? Dat is wel heel aanvallend namelijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:45 schreef cultheld het volgende:
Waar blijft Inzaghi?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:45 schreef Coheed het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ziCPQk_Zn80&search=schumacher%2082
schumacher 82
Duitsland heeft nog een minuutquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:46 schreef golfer het volgende:
Verlenging en als zo blijven spelen daarna weer penalties.
quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:44 schreef Wilfret het volgende:
Ik zeg 0-0,met penalty's winnen die kut moffen![]()
Ik denk dat iedereen daar wel zo zou over denken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
die hoort nog steeds in de afdeling meest schandalige overtredingen op een eindronde wat mij betreft.
Die heeft vast met Gordon het bed gedeeld, maar wil nog niet toegeven dat ie homo isquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:47 schreef BigBadPete het volgende:
Camoranesi, dat staartje![]()
. Alleen al daarvoor zou je m rood geven
Heeft die speler het overleeft?quote:
HEt scheermes is bot vandaagquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:47 schreef StarGazer het volgende:
Ballack smerige jankbal, donder eens op man
Komt er nog een geniepig mazzelgoaltje van de moffen?quote:
Zoals tegen Australie bedoel je?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:49 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Komt er nog een geniepig mazzelgoaltje van de moffen?![]()
EPO spoelen noemen ze dat in voetbaltermenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
plaspauze
Ja, liever wel gewoon een doelpunt in het komend half uur. Maar het is wel lekker spannend mocht het uitdraaien op penaltysquote:
Juist welquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:51 schreef Intronic het volgende:
Geen penalties puhlease, slecht voor m'n hart![]()
Er war kurze Zeit bewußtlos, erlitt eine Gehirnerschütterung, Wirbelverletzungen und verlor mehrere Zähne. Schumacher erhielt nicht einmal die gelbe Karte für dieses Foul, das nach heutigen Regeln als Notbremse und mit einer roten Karte geahndet würde. In der 60. Minute musste Battiston wieder ausgewechselt werden. Schumacher äußerte sich nach dem Spiel sehr flapsig zu dem Vorfall ("Dann zahl' ich ihm seine Jacketkronen.")quote:
Afgevoerd naar het ziekenhuis en wat tanden minder staat mij bij, maar weet eerlijk gezegd niet hoe het verder met hem is gegaan....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:50 schreef Steijn het volgende:
[..]
Gebroken nek, tanden eruit en bewusteloos staat er in het commentaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |