Ja lekker hoor..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Da's wel heel eng lachen..
Hoe is het getrouwde leven?
Ik heb morgen weer een dag leren gepland. En dan wat minder Fok dan vandaag.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:31 schreef Armageddon het volgende:
Komen jullie moderators morgen even helpen met schilderen? Beer is on me!
Agressieve TT, territoriale OP met icoontjes, ik voel me thuis.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:30 schreef NJ het volgende:
God, wat een geweldige TT's komen er toch voort uit deze fantastische reeks.
Men! Dat is echt te gay gewoon!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb morgen weer een dag leren gepland. En dan wat minder Fok dan vandaag.
Nee! Ik ga naar de opticiën! Ik mag eindelijk een bril!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:31 schreef Armageddon het volgende:
Komen jullie moderators morgen even helpen met schilderen? Beer is on me!
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja lekker hoor..
Bevalt me best.. Gaat allemaal lekker
Je hebt ook gewoon minder last van newbiies met zo'n OP. Normaal zater er al 4 met een nieuw topic. Kun je in het vervolg gewoon de reeks openen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Agressieve TT, territoriale OP met icoontjes, ik voel me thuis..
Leren is voor paupers NJ, onthou dat eens.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb morgen weer een dag leren gepland. En dan wat minder Fok dan vandaag.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee! Ik ga naar de opticiën! Ik mag eindelijk een bril!.
Daarom leer ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Leren is voor paupers NJ, onthou dat eens.
Dat Arma, beste hernewbie, is nou het Inso-effect.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon minder last van newbiies met zo'n OP. Normaal zater er al 4 met een nieuw topic. Kun je in het vervolg gewoon de reeks openen?![]()
Ik heb ooit eens een keer op school gezeten lang geleden. Geen flikker gedaan in die 4 jaar. Tegen de examens aan ben ik eens een week in de boeken gedoken en ik haalde mijn diploma met vlag en wimpel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Leren is voor paupers NJ, onthou dat eens.
Als je dat moet vragen ben je sowieso een kankernewbie! OPROTTE!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef The_Terminator het volgende:
Leuke reeksch, maar t/m welk usernummer ben je eigenlijk oldbie?
Alles onder de 36666, sorry.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef The_Terminator het volgende:
Als je die vraag moet stellen...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef The_Terminator het volgende:
5000 nerd en als ik het zeg.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb mijn Atheneum nooit afgemaakt en verdien nu ook veel centjes.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Daarom leer ik.
Om later veel centjes te verdienen.
Ja, kutNaNo.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:37 schreef Paxlie het volgende:
NiNi zou hier perfect passen qua sarcasme maar de trut moet weer zo nodig op wereldreis
Wel verdomme, ik was hier eerder dan jouquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen ben je sowieso een kankernewbie! OPROTTE!
Gooi het gezag maar door Arma, ik herhaal, gooi het gezag maar door! KAPOT! ALLES!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:38 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Inso, het werkt niet echt he? Zal ik mijn gezag maar weer eens laten gelden?
Dat was mijn Havo. Nouja, niet eens die boeken tijdens m'n examens.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een keer op school gezeten lang geleden. Geen flikker gedaan in die 4 jaar. Tegen de examens aan ben ik eens een week in de boeken gedoken en ik haalde mijn diploma met vlag en wimpel.
Maar van integreren heb je geen kaas gegeten. Hup kssssst!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wel verdomme, ik was hier eerder dan jou![]()
Zal wel tot de 100.000 zijn![]()
die mogen sterven, alles met een id onder de 10k is cool, de rest verdient het niet om op fok te zittenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:38 schreef Ordinair het volgende:
En de normale newbies?
HBO.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat was mijn Havo. Nouja, niet eens die boeken tijdens m'n examens.
HBO is alleen een tikkeltje anders..
kut.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
die mogen sterven, alles met een id onder de 10k is cool, de rest verdient het niet om op fok te zitten
Ga zelf ook eens weg dan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
die mogen sterven, alles met een id onder de 10k is cool, de rest verdient het niet om op fok te zitten
reageer eens sneller dan mijn eigen quote, fucking oldiequote:
Ja maar.....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
reageer eens sneller dan mijn eigen quote, fucking oldie![]()
Ik zeg het je, die TT trekt agressie aanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:40 schreef Armageddon het volgende:
WILLEN ALLE NOOBS HEEL SNEL OPROTTEN NU! IK HEB HET GEHAD MET JULLIE!
Geen respect, die kutusers van tegenwoordig. Ga je eerst maar een jaar inlezen zoals ik dat heb gedaan, daarna praten we weer verder. Beetje overal denken te kunnen posten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:40 schreef Armageddon het volgende:
WILLEN ALLE NOOBS HEEL SNEL OPROTTEN NU! IK HEB HET GEHAD MET JULLIE!
Sorry, ik kon me niet aanmelden met mijn hotmail account.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nou nee, nog steeds 0-0.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:43 schreef Armageddon het volgende:
Zeau en dan gaan we nu weer verder.
Ja baas..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:43 schreef Armageddon het volgende:
Oprotten Ordinair en heel snel nu. We motten hier geen noobs.
Het komt door het weer hoor, dat ik gister niet serieus ben genomen, dat heeft niks met mijn kleur te maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:46 schreef Armageddon het volgende:
Trouwens, ik mot geen modrechten hoor mochten jullie onder de indruk zijn van mijn gezag. Als je moderator bent nemen de mensen je niet meer serieus hè.
Zou je denken? Ze zijn gewoon opgefokt door het hete weer die noobs?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het komt door het weer hoor, dat ik gister niet serieus ben genomen, dat heeft niks met mijn kleur te maken.
Whehehe.
Ja. Nederland is massaal seksueel gefrustreerd. Halfnaakte wijven overal, maar geen puf om te neuken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zou je denken? Ze zijn gewoon opgefokt door het hete weer die noobs?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:50 schreef Renesite het volgende:
Hoy.
Ikke zit in de tuinTe genieten van die mooie donkele luften
Vooral volhouden en gewoon je bek houden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:50 schreef Renesite het volgende:
Hoy.
Ikke zit in de tuinTe genieten van die mooie donkele luften
Je beroep verklaard waarom je zo lang al op Fok! rond dwaald.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:50 schreef Armageddon het volgende:
Ik vier hiet trouwens echt een record hè. Zo lang heb ik het nog nooit volgehouden op FOK! Zou het nu komen omdat ik ouder en wijzer ben geworden of zou het zo zijn dat ik me niet meer druk hoef te maken om die laffe topics de laatste tijd?
Het komt door mijn onnoemelijke tofheid.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:50 schreef Armageddon het volgende:
Ik vier hiet trouwens echt een record hè. Zo lang heb ik het nog nooit volgehouden op FOK! Zou het nu komen omdat ik ouder en wijzer ben geworden of zou het zo zijn dat ik me niet meer druk hoef te maken om die laffe topics de laatste tijd?
This is the way aha aha, I like itquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:50 schreef Furious het volgende:
[..]
[afbeelding].
't Is maar wat je interresant vind.
Ga weg! We motten je hier niet!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:50 schreef Furious het volgende:
[..]
[afbeelding].
't Is maar wat je interresant vind.
Subtiel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vooral volhouden en gewoon je bek houden.
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het komt door mijn onnoemelijke tofheid.
Deze snap ik niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:43 schreef Insomaniac het volgende:
Ik kan natuurlijk een [@@@]'je pullen...
NJ is best okay hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:53 schreef Armageddon het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om die noobs die het een paar posts proberen hier hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |