De TT was al een topickiller denk ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:21 schreef Misstique het volgende:
Ben ik hier nou heul alleen?
Blijkbaar.quote:
Wat lief!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoi.
Mag ik even iets ontzettend dufs zeggen wat me gaat laten overkomen als iemands handwerkjuf ?
Ja ?
Mooi.
Bij deze.
clumsy_clown, ik las net toevallig je topic over Lonsdalejosti's op Parkpop en ik wou even zeggen dat je overkomt als een supertof wijf. (En dat weer niet in het kader van de jaarlijkse Turken Knuffel Dag Voor Groen-Links Stemmende Academici ofzo, maar gewoon zomaar als vrouwen-onder-elkaar-achtige-hart-onder-de-riem-stekeritis.)
En verder wil ik Croupouque een knuffel geven. Kroep is ook een tof wijf.
Whehehe, inderdaad!quote:
Mt!quote:
Huh?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wacht even op reactie van JD of Chowi.
Nachtje doorhalen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:53 schreef Misstique het volgende:
Ik wacht hier wel geduldig. Het is toch nog veel te warm om te gaan slapen.
Ik moet morgen werken...quote:
Op het forum!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:01 schreef Chowi het volgende:
Waarop moest ik om vier uur vanmiddag een reactie geven?
Zo blijkens dat is.quote:
Ow nee...quote:
Wiewatwaar?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:07 schreef Croupouque het volgende:
Wat lief, AudreyHepburn.
DDu, wat klikt dat stomquote:
Ach, timing schliming.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:12 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Die uitspraak was een beetje slecht getimed van mij.
Och, Dead-Doll is toch al máánden in onbruikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:14 schreef DDude het volgende:
DDu, wat klikt dat stom
als ik er nou DBude van had gemaakt, waren het nog mijn initialen geweest...
Héhéhé. de humor is in iedergeval nog niet verdwenen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:16 schreef Misstique het volgende:
Ah. Croupouque en cerror. Het wordt toch nog een goed topic.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:16 schreef Misstique het volgende:
Ah. Croupouque en cerror. Het wordt toch nog een goed topic.
Ik vind het bijna jammer dat ik niet Cisstique heet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:21 schreef Croupouque het volgende:
Cerror, wij moeten liedjes gaan maken. Jij verzorgt het muzikale gedeelte, en ik neem de zang voor mijn rekening. En dan noemen we onszelf C&C Music Factory, origineel hè? En als Clumsy_Clown en Chowi mee willen doen, dan wordt het zelfs: "C&C&C_C&C Music Factory".
Briljant! Geniaal! Fabuleus!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:21 schreef Croupouque het volgende:
Cerror, wij moeten liedjes gaan maken. Jij verzorgt het muzikale gedeelte, en ik neem de zang voor mijn rekening. En dan noemen we onszelf C&C Music Factory, origineel hè? En als Clumsy_Clown en Chowi mee willen doen, dan wordt het zelfs: "C&C&C_C&C Music Factory".
Ga je me uitzwaaien?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:21 schreef JDude het volgende:
Help me herinneren dat ik morgen om 7.00 opsta.
Als ik niet naar Rotterdam hoefde...quote:
Oh god ja, same here.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:21 schreef JDude het volgende:
Help me herinneren dat ik morgen om 7.00 opsta.
Ze zijn allemaal geschrokken van je nieuwe icon, denk ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:52 schreef cerror het volgende:
Leven in de brouwerij my ass.
inderdaad!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal geschrokken van je nieuwe icon, denk ik.
Zo erg is die ook weer niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vind em redelijk angstaanjagend.quote:
Ik moest erom lachen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat zeg ik.quote:
Wanneer?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoi, ik ben bijna jarig. Jullie mogen me een nieuw stel boxen cadeau doen, mochten jullie niet zeker weten wat ik wil. Er bestaat namelijk een grote kans dat ik degene die ik momenteel heb het raam uit flikker van frustratie.
Ik heb; C_C, Mcd, JD, KS én Rpp al gemeet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:18 schreef Croupouque het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de verhoudingen hier? Hebben jullie al meets gehad, kennen jullie elkaar ook uit het dagelijks leven?
Gemeete personen voor cerreur:quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:18 schreef Croupouque het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de verhoudingen hier? Hebben jullie al meets gehad, kennen jullie elkaar ook uit het dagelijks leven?
Er is een c_c-meet geweestquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:18 schreef Croupouque het volgende:
En cae dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik miet neet. Niet meer, in ieder geval.
Die wilde ik later eventueel noemen als enige poitieve uitzondering op de regel die ik later eventueel wilde noemen.quote:
Ik ken niemand, trouwens.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:18 schreef Croupouque het volgende:
Alweer timing, maar dit maal ik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Die wilde ik later eventueel noemen als enige poitieve uitzondering op de regel die ik later eventueel wilde noemen.
Hoezo, heb jij d'r genaait?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens wil ik Janetje even op een ereplaatsje zetten in dat rijtje.
Neenee, wat Janet en ik hebben gaat het lichamelijke voorbij.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij d'r genaait?
Of ben je meer zo'n brei persoon?
Tssquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, wat Janet en ik hebben gaat het lichamelijke voorbij.
Ow puhlease.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Auraal? Astraal? Imaginaal?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jullie spelen dus nog wel eens patience?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu ja, we hebben één of andere enge band waardoor we cónstant hetzelfde denken. Ik weet niet hoe je het wil noemen, maar ik vind het pure liefde.quote:
Aardig. Ik noem het toeval.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu ja, we hebben één of andere enge band waardoor we cónstant hetzelfde denken. Ik weet niet hoe je het wil noemen, maar ik vind het pure liefde.
alsje, gequote
Haken?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:40 schreef ehqo het volgende:
Kan iemand mij quoten, ik probeer op het gesprek in te haken maar het voelt allemaal zo futiel.
Bij deze.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:40 schreef ehqo het volgende:
Kan iemand mij quoten, ik probeer op het gesprek in te haken maar het voelt allemaal zo futiel.
Okee.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey, nou niet verontwaardigd doen, jij bent ook tof.
Kan je het niet aan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:44 schreef ehqo het volgende:
Ho, kalm aan, niet teveel aandacht in een keer.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Okee.
Nu ga ik overigens slapen.
Ik ben het zat.
Ach, jij als opperaandachtshoer kan hem er toch wel mee leren omgaan?quote:
Als ik puppyogen op kon zetten zou ik het nu doen, maar ik heb het nog nooit geprobeert.quote:
Zeker weten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:56 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dit klinkt tof. Is de rest van deze artiest ook een aanrader?
Mosaik.quote:
Die kende ik al!quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Mosaik.
Vroeger maakte hij net zulke muziek als ik nu maak maar dan onder de naam Radix.
Liek duhuh!quote:
WMtZ, mits het lukt met deze hitte.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:09 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
IMMERSION: ONE is the first of an ongoing series of long form, steady state "zones" created specifically as tone meditations for the living space. Gently immersive and especially effective at low volume, the non-dynamic nature of this space can support sleeping as well as creative states, reading and other functions where "music" is considered invasive.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:11 schreef Litso het volgende:
Mensen die gaan slapen: tot zo
Het gaat namelijk tochn niet lukken.
Zweefteef.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
IMMERSION: ONE is the first of an ongoing series of long form, steady state "zones" created specifically as tone meditations for the living space. Gently immersive and especially effective at low volume, the non-dynamic nature of this space can support sleeping as well as creative states, reading and other functions where "music" is considered invasive.
Oh jawel.
Het bespeelt je brein, remt je gedachten af. Maar ik mediteer niet ofzo, dat is voor 'flipkezen'.quote:
Ah, ok. Och, ik vind zulk spul altijd wel interessant hoor. Mediteren kan ook best okay zijn, het woord is alleen zo zwaar beladen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:18 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het bespeelt je brein, remt je gedachten af. Maar ik mediteer niet ofzo, dat is voor 'flipkezen'.
Vaak relateer ik dat met van die mensen die in linnen kleding haast over straat zweven inderdaad. Maar met je hoofd leegmaken, en in jezelf keren op zijn tijd, is niets mis.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Ah, ok. Och, ik vind zulk spul altijd wel interessant hoor. Mediteren kan ook best okay zijn, het woord is alleen zo zwaar beladen.
Percies.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
Vaak relateer ik dat met van die mensen die in linnen kleding haast over straat zweven inderdaad. Maar met je hoofd leegmaken, en in jezelf keren op zijn tijd, is niets mis.
Waarschijnlijk betekent het dat ik over een uur pas écht ga.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:38 schreef Litso het volgende:
Truste e.
Nu wel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Kent iemand hier Barry Adamson toevallig?
Maar ik doe wel vast mijn broek uit. Mijn scrotum wil verder van mijn lichaam hangen om te koelen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk betekent het dat ik over een uur pas écht ga.
Als ik iets lees of hoor, dan zie ik het altijd op een soort karikaturale manier voor me. En dat levert vaak geweldige binnenpretjes op, in dit geval dus ook.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar ik doe wel vast mijn broek uit. Mijn scrotum wil verder van mijn lichaam hangen om te koelen.
Nou ja, ik ken er ook maar heel weinig van, maar ben momenteel verslaafd aan het nummer Come Hell Or HIgh Water.quote:
Dan slaag ik in mijn opzet. Ik zag het zelf ook voor me en het leek me wel okee om te delen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:48 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als ik iets lees of hoor, dan zie ik het altijd op een soort karikaturale manier voor me. En dat levert vaak geweldige binnenpretjes op, in dit geval dus ook.
Dank je, ik heb namelijk geen idee welk nummer ik moet downloaden. Ik zie 'Je t'aime, moi non plus' staan, maar dat lijkt me niets. Het origineel is al te lachwekkend geil.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken er ook maar heel weinig van, maar ben momenteel verslaafd aan het nummer Come Hell Or HIgh Water.
Ben benieuwd, denk niet echt dat het iets is wat heel veel mensen leuk vinden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:54 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dank je, ik heb namelijk geen idee welk nummer ik moet downloaden. Ik zie 'Je t'aime, moi non plus' staan, maar dat lijkt me niets. Het origineel is al te lachwekkend geil.
Hij is niet eens te vinden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ben benieuwd, denk niet echt dat het iets is wat heel veel mensen leuk vinden.
Niets tegen Soulseek.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:11 schreef Litso het volgende:
Alle p2p programma's zuigen. Bittorrent de beste.
Ik vroeg me al af waarom je niet gooide.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Lits, enorm-vliegend-beest-alert. Ik ben zo terug.
Het is verouderd. Achterhaald. Als je de goede plaatsen weet is met torrents alles te vinden.quote:
Je rent met je armen zwaaiend de kamer uit en hoopt dat het beest je volgt.. dan ga je snel om de hoek staan en wacht tot het beest ook de hoek om komt?quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Lits, enorm-vliegend-beest-alert. Ik ben zo terug.
Of je verwenst hem een ernstige ziekte en wacht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:14 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Je rent met je armen zwaaiend de kamer uit en hoopt dat het beest je volgt.. dan ga je snel om de hoek staan en wacht tot het beest ook de hoek om komt?
Dan ren je snel naar je kamer en doe je de deur weer dicht?
Mjah. Netjes.
Je zag het ook voor je he?quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:14 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Je rent met je armen zwaaiend de kamer uit en hoopt dat het beest je volgt.. dan ga je snel om de hoek staan en wacht tot het beest ook de hoek om komt?
Mjah. Netjes.
Of je geeft 'm een kusje en wacht tot je broer hem ritueel komt vermoorden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Of je verwenst hem een ernstige ziekte en wacht.
Ach, alle oudere albums kan ik hier uitstekend vinden. Voor nieuwer spul gebruik ik nieuwsgroepen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is verouderd. Achterhaald. Als je de goede plaatsen weet is met torrents alles te vinden.
Ik heb een buis in mijn muur die van binnen naar buiten loopt. Als ik een mug op mijn kamer heb loop ik naar die buis, haal ik het dopje er vanaf (ja zonder dopje vliegen ze zó naar binnenquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:14 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Mjah. Netjes.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb een buis in mijn muur die van binnen naar buiten loopt. Als ik een mug op mijn kamer heb loop ik naar die buis, haal ik het dopje er vanaf (ja zonder dopje vliegen ze zó naar binnen), en dan doe ik het geluid van een vrouwtjesmug na. Dat geluid komt er dan aan de buitenkant uit, waardoor de mug denkt dat er een vrouwtje buiten op hem zit te wachten. Mug naar buiten, snel raam dicht, klaar!
Schat, je loopt echt 10 jaar achterquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ach, alle oudere albums kan ik hier uitstekend vinden. Voor nieuwer spul gebruik ik nieuwsgroepen.
Bzzzzzzzzzzikbenvruchtbaarbzzzzzzz?quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:18 schreef Litso het volgende:
[..]
doe ik het geluid van een vrouwtjesmug na.
Ik ben geen grotesk downloader, wat ik zoek vind ik, en daarmee ben ik tevreden. Overigens kom je in de chatrooms van soulseek goeie tips tegen.quote:
Wat ben je toch weer schattig hè?quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb een buis in mijn muur die van binnen naar buiten loopt. Als ik een mug op mijn kamer heb loop ik naar die buis, haal ik het dopje er vanaf (ja zonder dopje vliegen ze zó naar binnen), en dan doe ik het geluid van een vrouwtjesmug na. Dat geluid komt er dan aan de buitenkant uit, waardoor de mug denkt dat er een vrouwtje buiten op hem zit te wachten. Mug naar buiten, snel raam dicht, klaar!
Goede tips kom ik tegen op http://last.fm en http://www.pandora.comquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:21 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ben geen grotesk downloader, wat ik zoek vind ik, en daarmee ben ik tevreden. Overigens kom je in de chatrooms van soulseek goeie tips tegen.
Neuh, er zitten meer gaten in een lichaamquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:24 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ie daarvoor eerst demoet posten..
Dan komt dequote:Op woensdag 5 juli 2006 02:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Neuh, er zitten meer gaten in een lichaam
Succes.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:26 schreef ehqo het volgende:
Ik ga nu toch echt slapen. Of woelen eigenlijk. In bed liggen, tenminste.
Ontwikkelingshulpgirolijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:33 schreef Croupouque het volgende:
Heeft iemand een leuk idee voor een nieuwe username?
Ja, maar dat gaat toch niet werken. Je kan nog zoveel namen lezen, het gaat erom dat het er een is die je zelf hebt bedacht. Althans, zo werkt dat bij mij.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:33 schreef Croupouque het volgende:
Heeft iemand een leuk idee voor een nieuwe username?
Dat klopt, maar ik verveel me en vaak zetten suggesties van anderen mij op het goede spoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat toch niet werken. Je kan nog zoveel namen lezen, het gaat erom dat het er een is die je zelf hebt bedacht. Althans, zo werkt dat bij mij.
Vals?quote:
Gore breezah.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:45 schreef Croupouque het volgende:
Goed idee, ik word whigger en noem mezelf "Tha_Noontja".
Waarom niet gelijk Eco-Kwark.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:45 schreef Croupouque het volgende:
Goed idee, ik word whigger en noem mezelf "Tha_Noontja".
Haar met sperma lokje.quote:
Tijd om te slapen dus.quote:Op woensdag 5 juli 2006 03:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb over 6 uur een introcursus voor m'n werk.
Hé kut ja, heel die baggermeet vergeten. Misschien is dat omdat ik het niet zo'n geslaagde meet vond. Maar jou heb ik inderdaad ook gemeet. Twéé keer.quote:Op woensdag 5 juli 2006 05:38 schreef Stofje het volgende:
c_c die opnoemt welke mensen ze gemeet heeft en mij niet noemt. Een belabberd begin van de dag.
Flinke bui vanochtend hier. De ramen staan allemaal open, het is al zeker een paar graden koeler in m'n kamerquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:35 schreef Misstique het volgende:
Belachelijk warm op kantoor.
Ik miste je al!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:09 schreef Neenetje het volgende:
Gister iedereen nogal abrubt verlaten..
Dat kwam omdat ik even m'n ogen dicht deed en om 6 uur weer wakker werd, aangekleed en wel..
Oh ja.. liggen met een open veiligheidsspeld in je rok is niet zo goed voor je been...
Onbewust krassen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:09 schreef Neenetje het volgende:
Oh ja.. liggen met een open veiligheidsspeld in je rok is niet zo goed voor je been...
Je krast dus vaker onbewust?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:59 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat kan ik ook gewoon doen als ik wakker ben hoor...
ehqo.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:55 schreef ehqo het volgende:
Geen zon. Wel benauwde hitte. Tijd voor Bussloo.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:06 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Damn Janet, dat nepbloed voor die demonstratie zag er echt goed uit zeg..
Nepbloed![]()
Grappige ehqo...quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:12 schreef ehqo het volgende:
Bewust onbewust krassen, contradictio in terminis.
Vertel!quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:17 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een beschermengeltje op mijn schouder.
*van Ch.'s schouder afspringtquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:17 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een beschermengeltje op mijn schouder.
Vertel me eens een leuk verhaaltje.quote:
Nou, ik ben over met geen enkele onvoldoende.quote:
Da's gelijk al een heel stuk lichter.quote:
Händigchique! Daar moet op gedronken wordenquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:21 schreef Chowi het volgende:
Nou, ik ben over met geen enkele onvoldoende..
Hulde!quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Händigchique! Daar moet op gedronken worden.
Ja, ik wacht wel, hoor.quote:
Zou je dat fijn vinden?quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:22 schreef DDude het volgende:
[..]
kom jij ook een keer op mijn schouder staan?
Gefeliciteert.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat was nou óók weer niet de bedoelingquote:
Dank u. Economie was nog met de hakken over de sloot, namelijk een 5,5.quote:
Dan wacht ik niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat was nou óók weer niet de bedoeling.
Inderdaad, het maakt het alleen maar warmer.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:29 schreef Stofje het volgende:
Het is zó warm, dat ik me zelfs erger aan de korte rokjes en de diepe decolleté's van alle dames.
hmm... zonnesteek... duidelijk!quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:29 schreef Stofje het volgende:
Het is zó warm, dat ik me zelfs erger aan de korte rokjes en de diepe decolleté's van alle dames.
Daar dacht ik ook al aan. Ik wilde vandaag bijna tegen een schaars geklede dame uitvallen. "Trek eens wat aan, sloerie, je bent toch geen hoer?".quote:
Was dat vóór of ná ze haar diensten had verleend?quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan. Ik wilde vandaag bijna tegen een schaars geklede dame uitvallen. "Trek eens wat aan, sloerie, je bent toch geen hoer?".
"Blijf van me af!", riep ik, toen ze mijn penis met olie in wilde smeren. "Opgerot, laat me met rust, met je... je...quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Was dat vóór of ná ze haar diensten had verleend?
Hoi Tiek.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:36 schreef Misstique het volgende:
*burqa over rokje en topje heen trekt
Hoi Stofje..
Klaag haar aan voor verkrachting!quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Blijf van me af!", riep ik, toen ze mijn penis met olie in wilde smeren. "Opgerot, laat me met rust, met je... je...borsten
"
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kan zo'n enorme zomerse plensbui wel waarderen. Tis zelfs heerlijk om doorheen te lopen. Er zijn echter uitzonderingen. Als ik naar een introcursus van m'n werk moet bijvoorbeeld, en zonder jas in een witte blouse loop. Dan is het wat minder ok.
Vooralsnog valt het anders bar tegen met de plensbuien hier.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kan zo'n enorme zomerse plensbui wel waarderen. Tis zelfs heerlijk om doorheen te lopen. Er zijn echter uitzonderingen. Als ik naar een introcursus van m'n werk moet bijvoorbeeld, en zonder jas in een witte blouse loop. Dan is het wat minder ok.
Kwart voor negen (toen ik buiten liep) was er een hele flinke, in R'dam. Daarna heeft het nog een uurtje ofzo gedonderd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Vooralsnog valt het anders bar tegen met de plensbuien hier.
hier trekt het net weer open, na een spetterbuitjequote:Op woensdag 5 juli 2006 13:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kwart voor negen (toen ik buiten liep) was er een hele flinke, in R'dam. Daarna heeft het nog een uurtje ofzo gedonderd.
Ja, hier vielen zojuist (toen ik terug kwam van boodschappen doen, en dus wéér buiten liep) ook weer een paar druppels.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:01 schreef DDude het volgende:
[..]
hier trekt het net weer open, na een spetterbuitje
Ah, toen was ik er nog niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Kwart voor negen (toen ik buiten liep) was er een hele flinke, in R'dam. Daarna heeft het nog een uurtje ofzo gedonderd.
Ik kon mezelf er pas rond een uur of 5 toe zetten om te gaan slapenquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah, toen was ik er nog niet.
Vannacht dusdanig slecht geslapen dat ik m'n wekker om 7.00 niet eens gehoord heb en pas half negen wakker werd van een blikseminslag naast mijn huis.
Thermometer hier zegt dat het 24 graden buiten is met een luchtvochtigheid van 76%.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:07 schreef pc-fr34k het volgende:
Hier 31 graden in huis en de luchtvochtigheid zit op 50%.
kan dat niet komen door bloedverlies?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:04 schreef Neenetje het volgende:
Tof, het is hier 24 graden.
En stervesbenauwd.
het zal helaasch nog even duren, meid!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:17 schreef Misstique het volgende:
Ik zie wolken aan de horizon verschijnen!.
dierentuinquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Steun mij even door te zeggen dat een dagje dierentuin leuk is.
Dat is het ook, vooral met dit weer bij het aquarium, lekker verkoelend tussen de haaien daar zwemmen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat is hartstikke leuk. Die dieren hebben het er reuze naar hun zin, tof als ze het vinden dat ze elke avond om 6 uur te eten krijgen. Elk natuurlijk instinct wordt uit ze gezogen, elk individueel dier wordt een kuddedier. Oh, het is zo leuk. Bonzo, doe eens een trucje voor c_c.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Die kutmods met hun kutmeningen ook altijd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is hartstikke leuk. Die dieren hebben het er reuze naar hun zin, tof als ze het vinden dat ze elke avond om 6 uur te eten krijgen. Elk natuurlijk instinct wordt uit ze gezogen, elk individueel dier wordt een kuddedier. Oh, het is zo leuk. Bonzo, doe eens een trucje voor c_c.
Leer nou eens typen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:32 schreef pc-fr34k het volgende:
Beren met een ring door hun neus aan de kettingh zijn schattig, vooral als ze dansne op een goloeiende plaat..
Zoen me, streel me, grijp me bij m'n ballen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die kutmods met hun kutmeningen ook altijd.
Voor een dagje in de dierentuin.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zoen me, streel me, grijp me bij m'n ballen.
jup, vooroordeel bevestigd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Voor een dagje in de dierentuin.
Gezellig. Blijdorp schijnt tof te zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Voor een dagje in de dierentuin.
Als je dan toch bezig bent... ik ben ook wel benieuwd hoeveel delen iedereen geopend heeft!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:37 schreef Stofje het volgende:
En als ik dan nog steeds écht niets te doen heb, ga ik turven, welke PI het meeste gebruikt wordt en of daar een zekere structuur in te ontdekken valt.
Ik benadruk deze post even.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gezellig. Blijdorp schijnt tof te zijn.
Gaarne.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Balletjes.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat doet arcee standaard al,quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:37 schreef Stofje het volgende:
En als ik dan nog steeds écht niets te doen heb, ga ik turven, welke PI het meeste gebruikt wordt en of daar een zekere structuur in te ontdekken valt.
Joh?quote:
Omdat het even duidelijk moet zijn dat Blijdorp tof is.quote:
Hihi.quote:
quote:
Omdat het leuk klinkt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:44 schreef DDude het volgende:
[..]
waarom denken mensen toch zo vaak dat er een s in het woord "veel" zit
Ik moet toch íets zeggen hier om te doen alsof ik een leven heb?quote:
Het doet me denken aan een natuurkundeleraar die "Veels" heet. En daar denk ik liever niet aan.quote:
verzin dán een vriendin ofzo!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik moet toch íets zeggen hier om te doen alsof ik een leven heb?
Spreek jij maar eens 'veel te veel' uit, klinkt alsof er een s tussen zit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:44 schreef DDude het volgende:
[..]
waarom denken mensen toch zo vaak dat er een s in het woord "veel" zit
hey, zie ik eruit als een boer?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Spreek jij maar eens 'veel te veel' uit, klinkt alsof er een s tussen zit..
Ja, een krullige boer.quote:
Ik ben sexy.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben hyper.
Van de kaart vegen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:48 schreef DDude het volgende:
Wat doet een apache boven een klein kutdorp als hoevelaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |