De TT was al een topickiller denk ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:21 schreef Misstique het volgende:
Ben ik hier nou heul alleen?
Blijkbaar.quote:
Wat lief!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoi.
Mag ik even iets ontzettend dufs zeggen wat me gaat laten overkomen als iemands handwerkjuf ?
Ja ?
Mooi.
Bij deze.
clumsy_clown, ik las net toevallig je topic over Lonsdalejosti's op Parkpop en ik wou even zeggen dat je overkomt als een supertof wijf. (En dat weer niet in het kader van de jaarlijkse Turken Knuffel Dag Voor Groen-Links Stemmende Academici ofzo, maar gewoon zomaar als vrouwen-onder-elkaar-achtige-hart-onder-de-riem-stekeritis.)
En verder wil ik Croupouque een knuffel geven. Kroep is ook een tof wijf.
Whehehe, inderdaad!quote:
Mt!quote:
Huh?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wacht even op reactie van JD of Chowi.
Nachtje doorhalen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:53 schreef Misstique het volgende:
Ik wacht hier wel geduldig. Het is toch nog veel te warm om te gaan slapen.
Ik moet morgen werken...quote:
Op het forum!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:01 schreef Chowi het volgende:
Waarop moest ik om vier uur vanmiddag een reactie geven?
Zo blijkens dat is.quote:
Ow nee...quote:
Wiewatwaar?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:07 schreef Croupouque het volgende:
Wat lief, AudreyHepburn.
DDu, wat klikt dat stomquote:
Ach, timing schliming.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:12 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Die uitspraak was een beetje slecht getimed van mij.
Och, Dead-Doll is toch al máánden in onbruikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:14 schreef DDude het volgende:
DDu, wat klikt dat stom
als ik er nou DBude van had gemaakt, waren het nog mijn initialen geweest...
Héhéhé. de humor is in iedergeval nog niet verdwenen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:16 schreef Misstique het volgende:
Ah. Croupouque en cerror. Het wordt toch nog een goed topic.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:16 schreef Misstique het volgende:
Ah. Croupouque en cerror. Het wordt toch nog een goed topic.
Ik vind het bijna jammer dat ik niet Cisstique heet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:21 schreef Croupouque het volgende:
Cerror, wij moeten liedjes gaan maken. Jij verzorgt het muzikale gedeelte, en ik neem de zang voor mijn rekening. En dan noemen we onszelf C&C Music Factory, origineel hè? En als Clumsy_Clown en Chowi mee willen doen, dan wordt het zelfs: "C&C&C_C&C Music Factory".
Briljant! Geniaal! Fabuleus!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:21 schreef Croupouque het volgende:
Cerror, wij moeten liedjes gaan maken. Jij verzorgt het muzikale gedeelte, en ik neem de zang voor mijn rekening. En dan noemen we onszelf C&C Music Factory, origineel hè? En als Clumsy_Clown en Chowi mee willen doen, dan wordt het zelfs: "C&C&C_C&C Music Factory".
Ga je me uitzwaaien?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:21 schreef JDude het volgende:
Help me herinneren dat ik morgen om 7.00 opsta.
Als ik niet naar Rotterdam hoefde...quote:
Oh god ja, same here.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:21 schreef JDude het volgende:
Help me herinneren dat ik morgen om 7.00 opsta.
Ze zijn allemaal geschrokken van je nieuwe icon, denk ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:52 schreef cerror het volgende:
Leven in de brouwerij my ass.
inderdaad!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal geschrokken van je nieuwe icon, denk ik.
Zo erg is die ook weer niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vind em redelijk angstaanjagend.quote:
Ik moest erom lachen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |