Lost het iets op dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:50 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Precies!
Als je ziet hoe dat in Amerika gaat, op het moment dat je de politie aanvalt speel je met je leven. Die gasten trekken dan een pistool, geven nog 1 waarschuwing en schieten dan. Reken maar dat je het dan niet in je hoofd haalt om iets uit te halen.
En op het moment dat er sprake is van excessief geweld tegen de politie krijg je de hele policecorps achter je aan en kan je wachten op jaren celstraf.
Ik heb de laatste jaren steeds meer respect voor de amerikaanse lawenforcement.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:23 schreef riley het volgende:
Wat mij betreft mag de politie gericht schieten in dit soort gevallen. Laten we wel wezen, bepaalde mensen heb je als maatschappij c.q wereld nou gewoon helemaal niets aan en de personen die hier de agressor waren (c.q met hun scootertje liepen te raggen) behoren ongetwijfeld tot die groep. In het ideale geval worden ze preventief uit onze maatschappij opgeruimd, maar als een agent de honors kan doen door zo'n sujet dood te schieten: graag.
[EDIT] Laatste keer dat ik keer was dit geen stormfront, dus dit soort opmerkingen mag je laten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
preventief ruimen, dat heeft iemand anders ooit al geprobeerd of mag ik dat niet aanhalen?
quote:
Prima, mogen ze jou van mij als eerste ruimenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:28 schreef riley het volgende:
Inderdaad.
met donutresten om de mond en koffievlekken?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:59 schreef Repeat het volgende:
1 druk op de knop en er staan binnen no time 30 agenten mét pepperspray en stokken omheen?
zo he, jij bent echt grappig.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:00 schreef riley het volgende:
[..]
met donutresten om de mond en koffievlekken?
en wat mij betreft mag de dienstdoende agent een spontane aanval van parkinson krijgen. Het wordt echt steeds gekker. Wat dat betreft mogen we van mij wel meer neer het Ameikaanse zero-tolerance beleid invoeren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:17 schreef dontcare het volgende:
Het wordt tijd voor de Amerikaans manier van aanhouden , met getrokken wapens en indien mogelijk altijd met 2 man ....
[afbeelding]
Kijken of die eikels het dan nog durven .....
En voor onze vrienden in blauw , zo doe je dat dus :
http://www.exp27.org/traffic%20stop%20pics.htm
Omdraaien kan ook zou de criminaliteit in de US hoger zijn als ze het niet op die manier deden ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Lost het iets op dan?
Is die criminaliteit in de USA lager?
[..]
preventief ruimen, dat heeft iemand anders ooit al geprobeerd of mag ik dat niet aanhalen?
editquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is nogal een instelling zeg. Als die agent gewoon naar die jongen op die brommer had geluisterd, was er ook niets gebeurd.
2 weken pasquote:Op maandag 17 juli 2006 16:09 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
edit
Crap oud topic. Niet meer relevant.
quote:Op maandag 17 juli 2006 17:22 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
2 weken pas![]()
Waarom zou dit niet meer relevant zijn dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |