Gewoon vanwege het feit dat iemand totaal wordt afgerosd door zo'n kneusje wat niet tegen een geintje kan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:06 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Als een Nederlandse agent dit zou doen zou het hele land weer op zn achterste poten staan vanwege het machtsmisbruik van de agent.
Spreek eens voor jezelf.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:16 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Geweld tegen personen die wij hebben geautoriseerd om namens ons de orde te handhaven, moet zeker zwaarder bestraft worden dan hetzelfde geweld dat tussen burgers onderling plaatsvindt.
Zo'n mishandeling is ook een mishandeling van ons mandaat.
Daarentegen staat dat de politie zich aan strenge regels moet houden wat wel en niet mag in de uitoefening van hun functie, en het uniform dient ook weer eens respect af te dwingen, het optreden moet weer geloofwaardig worden, dus niet alleen maar bonnen schrijven voor lullige overtredingen.
Ik pleit voor zware straffen voor iedereen die geweld tegen onze overheidsdienaren gebruikt, uitbreiding van de bevoegdheden en handelingsvrijheid van de politie en vooral een geloofwaardig politieoptreden.
Ik moest gewoon hardop lachen..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid, wat is een 'biker'? zo'n eenmans puisterig 16-jarig bralaapje zoals hier wel eens door de buurt struint, voorzien van pepperspray?
Als het autochtonen waren geweest had er wel 'studenten' i.p.v. jongeren gestaan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:53 schreef freddygonzales het volgende:
Is het ras/afkomst bekend van dat smerige tuig??
Niet alle autochtonen in Leiden zijn studenten hoor...quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:06 schreef Schubbekut het volgende:
[..]
Als het autochtonen waren geweest had er wel 'studenten' i.p.v. jongeren gestaan.![]()
Dat zijn dan over het algemeen geen allochtonen (als we de gebruikelijke definitie hanteren), maar buitenlanders oftewel buitenlandse studenten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:32 schreef steeg het volgende:
en leiden heeft nogal een internationaal georiënteerde universiteit, veel allochtonen dus.
welke gebruikelijke definitie, een allochtoon vertaald zich als een persoon wonend in 'Nederland' waarvan tenminste een ouder in het buitenland is geboren toch? of is er speciaal voor simpeldenkenden nog een definitie in de trand van niet-westers persoon bij voorkeur marokkaan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat zijn dan over het algemeen geen allochtonen (als we de gebruikelijke definitie hanteren), maar buitenlanders oftewel buitenlandse studenten.
Maar goed, dit alles zegt hoe dan ook weinig over de afkomst v/d daders.
Zolang jij binnen de grenzen van het koninkrijk woont is ons ook jij vriend. Of je het er nou wel of niet mee eens bent. En anders verhuis je toch lekker?quote:Spreek eens voor jezelf
Ik gok erop dat ze allemaal een Nederlands paspoort hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:53 schreef freddygonzales het volgende:
Is het ras/afkomst bekend van dat smerige tuig??
Idd, maar ik kom daar regelmatig, alleen studenten (grotendeels autochtonen) verzamelen zich in grote getale en zouden zich schuldig kunnen maken aan dit soort misdaden, of groepen allochtone jongeren, die ik daar vaak zie zitten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet alle autochtonen in Leiden zijn studenten hoor...
Al een tijdje niet meer in Leiden geweest, maar toen ik er woonde had je grote groepen blanke pauperjongeren, lijkt me dat die er nog wel zijn.. dat was ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Idd, maar ik kom daar regelmatig, alleen studenten (grotendeels autochtonen) verzamelen zich in grote getale en zouden zich schuldig kunnen maken aan dit soort misdaden, of groepen allochtone jongeren, die ik daar vaak zie zitten.
Beestenmarkt heet ook al Gazastrook in de volksmondquote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:10 schreef Tissik het volgende:
Ach schei toch uit... Het heeft niks met discriminatie van doen, maar enig observatievermogen leert dat het op bepaalde plekken in Leiden (ja, de Lammermarkt en vooralbovenal niet te vergeten de Beestenmarkt) behoorlijk zwart ziet van de jongeren...
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:17 schreef dontcare het volgende:
Het wordt tijd voor de Amerikaans manier van aanhouden , met getrokken wapens en indien mogelijk altijd met 2 man ....
[afbeelding]
Kijken of die eikels het dan nog durven .....
En voor onze vrienden in blauw , zo doe je dat dus :
http://www.exp27.org/traffic%20stop%20pics.htm
whocares , het wordt tijd de de Nederlandse politie eens hard wordt en niet meer van dat halfslachtige gedoe.quote:
Respect verdien je dus met mishandeling?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:31 schreef dontcare het volgende:
[..]
whocares , het wordt tijd de de Nederlandse politie eens hard wordt en niet meer van dat halfslachtige gedoe.
Ze moeten maar weer eens respect krijgen en dat lukt blijkbaar alleen door keihard op te treden.
"grote bek ? taser erop" "dreigend doen ? peperspray in je muil"
Nee respect verdienen ze door niet meer zulke mietjes te zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Respect verdien je dus met mishandeling?
Dat is nogal een instelling zeg. Als die agent gewoon naar die jongen op die brommer had geluisterd, was er ook niets gebeurd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:24 schreef dontcare het volgende:
[..]
Nee respect verdienen ze door niet meer zulke mietjes te zijn
En mishandeling ? gewoon luisteren naar oom agent dan gebeurt er ook niks.
Als mensen het daar zo tof vinden, dat de politie 'lekker veel macht' heeft, dan hou ik ze niet tegen om daar te gaan wonen, overigens.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:47 schreef Sidone het volgende:
Sja, was het maar zoals in spanje/turkije niet?
grote bakkus? onrespectvol? proberen geweld te plegen?
meneer de politie grijpt naar zijn stok en slaat er gewoon op los. alles opgelost
Ik ben het anders met hem eens. Niet dat alle agenten fout zijn, maar de manier waarop men nogal eens handelt daar word ik niet altijd vrolijk van.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:51 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te melden hebt in dit topic.
Flikker dan gewoon op![]()
Ik heb geen vertrouwen in onze overheid en haar diensten. Als de politie harde middelen gaat gebruiken dan krijgen ze dat dubbel en dwars terug ook.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:31 schreef dontcare het volgende:
[..]
whocares , het wordt tijd de de Nederlandse politie eens hard wordt en niet meer van dat halfslachtige gedoe.
Ze moeten maar weer eens respect krijgen en dat lukt blijkbaar alleen door keihard op te treden.
"grote bek ? taser erop" "dreigend doen ? peperspray in je muil"
Politie agenten krijgen vechtsporttraining (Hapkido/Aikido), als ze zich daar een beetje in verdiepen dan kunnen ze zich prima verdedigen, ook tegen een groep, zonder dat ze veel geweld hoeven te gebruiken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:52 schreef Evil_Jur het volgende:
Tijd voor een aanpassing van de geweldsinstructies?
Precies!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:17 schreef dontcare het volgende:
Het wordt tijd voor de Amerikaans manier van aanhouden , met getrokken wapens en indien mogelijk altijd met 2 man ....
[afbeelding]
Kijken of die eikels het dan nog durven .....
En voor onze vrienden in blauw , zo doe je dat dus :
http://www.exp27.org/traffic%20stop%20pics.htm
Ik totaal niet. Ze moeten er in dat land gewoon eens voor zorgen dat ze normaal met de hele bevolking omgaan dan ben je namelijk zo'n politiecorps niet nodig.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:50 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Precies!
Als je ziet hoe dat in Amerika gaat, op het moment dat je de politie aanvalt speel je met je leven. Die gasten trekken dan een pistool, geven nog 1 waarschuwing en schieten dan. Reken maar dat je het dan niet in je hoofd haalt om iets uit te halen.
En op het moment dat er sprake is van excessief geweld tegen de politie krijg je de hele policecorps achter je aan en kan je wachten op jaren celstraf.
Ik heb de laatste jaren steeds meer respect voor de amerikaanse lawenforcement.
Zo, bepaal jij even wie we wel en wie we niet nodig hebben in deze wereld?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:23 schreef riley het volgende:
Wat mij betreft mag de politie gericht schieten in dit soort gevallen. Laten we wel wezen, bepaalde mensen heb je als maatschappij c.q wereld nou gewoon helemaal niets aan en de personen die hier de agressor waren (c.q met hun scootertje liepen te raggen) behoren ongetwijfeld tot die groep. In het ideale geval worden ze preventief uit onze maatschappij opgeruimd, maar als een agent de honors kan doen door zo'n sujet dood te schieten: graag.
Lost het iets op dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:50 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Precies!
Als je ziet hoe dat in Amerika gaat, op het moment dat je de politie aanvalt speel je met je leven. Die gasten trekken dan een pistool, geven nog 1 waarschuwing en schieten dan. Reken maar dat je het dan niet in je hoofd haalt om iets uit te halen.
En op het moment dat er sprake is van excessief geweld tegen de politie krijg je de hele policecorps achter je aan en kan je wachten op jaren celstraf.
Ik heb de laatste jaren steeds meer respect voor de amerikaanse lawenforcement.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:23 schreef riley het volgende:
Wat mij betreft mag de politie gericht schieten in dit soort gevallen. Laten we wel wezen, bepaalde mensen heb je als maatschappij c.q wereld nou gewoon helemaal niets aan en de personen die hier de agressor waren (c.q met hun scootertje liepen te raggen) behoren ongetwijfeld tot die groep. In het ideale geval worden ze preventief uit onze maatschappij opgeruimd, maar als een agent de honors kan doen door zo'n sujet dood te schieten: graag.
[EDIT] Laatste keer dat ik keer was dit geen stormfront, dus dit soort opmerkingen mag je laten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
preventief ruimen, dat heeft iemand anders ooit al geprobeerd of mag ik dat niet aanhalen?
quote:
Prima, mogen ze jou van mij als eerste ruimenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:28 schreef riley het volgende:
Inderdaad.
met donutresten om de mond en koffievlekken?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:59 schreef Repeat het volgende:
1 druk op de knop en er staan binnen no time 30 agenten mét pepperspray en stokken omheen?
zo he, jij bent echt grappig.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:00 schreef riley het volgende:
[..]
met donutresten om de mond en koffievlekken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |