abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:39:36 #61
121708 Neohammer
Acromantula in the works...
pi_39569727
Dat softe gezeik moet eens afgelopen zijn. (ik ben dement als een gieter)
Hebridean Black project 90%
pi_39570119
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:39 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dat zijn dan over het algemeen geen allochtonen (als we de gebruikelijke definitie hanteren), maar buitenlanders oftewel buitenlandse studenten.

Maar goed, dit alles zegt hoe dan ook weinig over de afkomst v/d daders.
welke gebruikelijke definitie, een allochtoon vertaald zich als een persoon wonend in 'Nederland' waarvan tenminste een ouder in het buitenland is geboren toch? of is er speciaal voor simpeldenkenden nog een definitie in de trand van niet-westers persoon bij voorkeur marokkaan?
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:08:46 #63
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_39572717
quote:
Spreek eens voor jezelf
Zolang jij binnen de grenzen van het koninkrijk woont is ons ook jij vriend. Of je het er nou wel of niet mee eens bent. En anders verhuis je toch lekker?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_39573311
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:53 schreef freddygonzales het volgende:
Is het ras/afkomst bekend van dat smerige tuig??
Ik gok erop dat ze allemaal een Nederlands paspoort hebben.
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:06:14 #65
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39574581
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:20 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Niet alle autochtonen in Leiden zijn studenten hoor...
Idd, maar ik kom daar regelmatig, alleen studenten (grotendeels autochtonen) verzamelen zich in grote getale en zouden zich schuldig kunnen maken aan dit soort misdaden, of groepen allochtone jongeren, die ik daar vaak zie zitten.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 01:55:56 #66
111528 Viajero
Who dares wins
pi_39593744
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:06 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Idd, maar ik kom daar regelmatig, alleen studenten (grotendeels autochtonen) verzamelen zich in grote getale en zouden zich schuldig kunnen maken aan dit soort misdaden, of groepen allochtone jongeren, die ik daar vaak zie zitten.
Al een tijdje niet meer in Leiden geweest, maar toen ik er woonde had je grote groepen blanke pauperjongeren, lijkt me dat die er nog wel zijn.. dat was ook het eerste waar ik aan dacht.

En verder moet de politie gewoon met scherp schieten op dit soort tuig, moet je eens zien hoe snel die onzin voorbij is.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 04:10:25 #67
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_39595464
Ach schei toch uit... Het heeft niks met discriminatie van doen, maar enig observatievermogen leert dat het op bepaalde plekken in Leiden (ja, de Lammermarkt en vooralbovenal niet te vergeten de Beestenmarkt) behoorlijk zwart ziet van de jongeren...

Dat is een gegeven, en nee... een wonderbril van "Quick and Brite" verandert daar niets aan. Hoe graag je het ook anders zou willen zien.

Mgoed, eigenlijk maakt het geen moer uit, welk kleurtje van onze medelanders zich nu het meest misdraagt: wat hier is gebeurd kan gewoon niet door de beugel, of je nu wit of zwart ziet!

Het is ronduit schofterig en schandalig dat een mens (nee, het maakt ook niet uit welk beroep dat mens uitoefent) en publique door een stel idioten afgetuigd wordt, terwijl daar blijkbaar nog veel meer randdebielen getuige van zijn zonder ook maar enige aktie te ondernemen.

Dat is pas innerlijke armoede!

De leus van de politie was altijd: "De maatschappij, dat ben jij!" Nou... mag ik ff passen dan?! Dit soort taferelen vanuit die maatschappij, dat ben ík beslist niet!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 04:21:32 #68
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_39595521
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 04:10 schreef Tissik het volgende:
Ach schei toch uit... Het heeft niks met discriminatie van doen, maar enig observatievermogen leert dat het op bepaalde plekken in Leiden (ja, de Lammermarkt en vooralbovenal niet te vergeten de Beestenmarkt) behoorlijk zwart ziet van de jongeren...
Beestenmarkt heet ook al Gazastrook in de volksmond
Feyenoord!!! * Barça
  maandag 10 juli 2006 @ 21:44:39 #69
52513 whosvegas
The Trickster
pi_39703734
Een agent heeft toch een pistool
En hij laat zich in elkaar slaan door een stel snotneuzen

En hebben agenten ook geen pepperspray bij zich?
Are you nuts??
pi_39706637
OM: poging tot doodslag bij mishandeling Leidse agent

Gepubliceerd op 10 juli 2006, 11:55
Laatst bijgewerkt op 10 juli 2006, 13:11
Leiden -

De vijf jongeren die zijn aangehouden in verband met de mishandeling van een politieagent in Leiden, worden verdacht van poging tot doodslag. Ze zitten allemaal nog vast. Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie zegt de zaak 'zeer hoog' op te nemen. ,,De agent is zeer hard tegen het hoofd geschopt. Het had veel slechter met hem kunnen aflopen.''

Twee 17-jarige verdachten uit Leiden, onder wie de jongen om wie de vechtpartij ontstond, werden afgelopen dinsdag voorgeleid voor de rechter-commissaris, die is belast met het gerechtelijk vooronderzoek. De drie overige verdachten, die diezelfde dag werden gearresteerd, moesten gisteren voor de rechter commissaris verschijnen. Het gaat om twee jongeren van 19 en 20 jaar en een 17-jarig meisje. De verdachten komen allemaal uit Leiden.

De mishandeling had in de nacht van zaterdag op zondag plaats aan de Lammermarkt. Daar wilde een agent op zijn bike een van de verdachten aanhouden, een 17-jarige bromfietser die voor overlast zorgde.

Er ontstond een worsteling tussen de twee die in een groep van ongeveer vijftig jongeren terechtkwamen. Die kozen massaal partij voor de bromfietser en begonnen de agent te schoppen en te slaan.

De agent brak daarbij zijn jukbeen op vier plaatsen en liep kneuzingen over zijn hele lichaam op.

http://www.leidschdagblad(...)io/article694961.ece
pi_39710903
Het wordt tijd voor de Amerikaans manier van aanhouden , met getrokken wapens en indien mogelijk altijd met 2 man ....

Kijken of die eikels het dan nog durven .....

En voor onze vrienden in blauw , zo doe je dat dus :
http://www.exp27.org/traffic%20stop%20pics.htm
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_39711064
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:17 schreef dontcare het volgende:
Het wordt tijd voor de Amerikaans manier van aanhouden , met getrokken wapens en indien mogelijk altijd met 2 man ....
[afbeelding]

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_39711122
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]

whocares , het wordt tijd de de Nederlandse politie eens hard wordt en niet meer van dat halfslachtige gedoe.
Ze moeten maar weer eens respect krijgen en dat lukt blijkbaar alleen door keihard op te treden.
"grote bek ? taser erop" "dreigend doen ? peperspray in je muil"
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_39711279
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:31 schreef dontcare het volgende:

[..]

whocares , het wordt tijd de de Nederlandse politie eens hard wordt en niet meer van dat halfslachtige gedoe.
Ze moeten maar weer eens respect krijgen en dat lukt blijkbaar alleen door keihard op te treden.
Respect verdien je dus met mishandeling?
pi_39711328
Gewoon die gasten precies hetzelfde laten overkomen, oftewel door een man of 20 in elkaar laten slaan, dan piepen ze daarna wel anders, stelletje tyfusmogolen dat ze zijn
† The 3 Kings †
pi_39712522
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Respect verdien je dus met mishandeling?
Nee respect verdienen ze door niet meer zulke mietjes te zijn
En mishandeling ? gewoon luisteren naar oom agent dan gebeurt er ook niks.
pi_39712648
Sja, was het maar zoals in spanje/turkije niet?

grote bakkus? onrespectvol? proberen geweld te plegen?

meneer de politie grijpt naar zijn stok en slaat er gewoon op los. alles opgelost
pi_39713888
Respect verdien je door gewoon je werk te doen. Dat heeft niet noodzakelijkerwijs te maken met er meteen op meppen, maar om te beginnen door eens op te komen dagen bij meldingen.
Deze fietssnor heeft trouwens mijn respect: een grote groep hangtuig aanspreken. Dat zie je niet vaak meer.
Wordt er dan geweld toegepast door een burger, dan mag dat wat mij betreft met gelijke (=gepaste) munt worden terugbetaald. Daar leren ze meer van dan een proces-verbaal en over anderhalf jaar een taakstrafje.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_39714171
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:24 schreef dontcare het volgende:

[..]

Nee respect verdienen ze door niet meer zulke mietjes te zijn
En mishandeling ? gewoon luisteren naar oom agent dan gebeurt er ook niks.
Dat is nogal een instelling zeg. Als die agent gewoon naar die jongen op die brommer had geluisterd, was er ook niets gebeurd.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 09:36:22 #80
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39714649
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:47 schreef Sidone het volgende:
Sja, was het maar zoals in spanje/turkije niet?

grote bakkus? onrespectvol? proberen geweld te plegen?

meneer de politie grijpt naar zijn stok en slaat er gewoon op los. alles opgelost
Als mensen het daar zo tof vinden, dat de politie 'lekker veel macht' heeft, dan hou ik ze niet tegen om daar te gaan wonen, overigens.

We weten namelijk allemaal wel dat het geen donder helpt.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_39716428
Tijd voor een aanpassing van de geweldsinstructies?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:54:55 #82
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39716505
Guardia Civil!
pi_39717892
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 00:51 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Als je niks zinnigs te melden hebt in dit topic.
Flikker dan gewoon op
Ik ben het anders met hem eens. Niet dat alle agenten fout zijn, maar de manier waarop men nogal eens handelt daar word ik niet altijd vrolijk van.
pi_39717953
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:31 schreef dontcare het volgende:

[..]

Ik heb geen vertrouwen in onze overheid en haar diensten. Als de politie harde middelen gaat gebruiken dan krijgen ze dat dubbel en dwars terug ook.
pi_39718023
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:52 schreef Evil_Jur het volgende:
Tijd voor een aanpassing van de geweldsinstructies?
Politie agenten krijgen vechtsporttraining (Hapkido/Aikido), als ze zich daar een beetje in verdiepen dan kunnen ze zich prima verdedigen, ook tegen een groep, zonder dat ze veel geweld hoeven te gebruiken.
pi_39719791
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:17 schreef dontcare het volgende:
[afbeelding]

Precies!

Als je ziet hoe dat in Amerika gaat, op het moment dat je de politie aanvalt speel je met je leven. Die gasten trekken dan een pistool, geven nog 1 waarschuwing en schieten dan. Reken maar dat je het dan niet in je hoofd haalt om iets uit te halen.

En op het moment dat er sprake is van excessief geweld tegen de politie krijg je de hele policecorps achter je aan en kan je wachten op jaren celstraf.

Ik heb de laatste jaren steeds meer respect voor de amerikaanse lawenforcement.
pi_39720323
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:50 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Precies!

Als je ziet hoe dat in Amerika gaat, op het moment dat je de politie aanvalt speel je met je leven. Die gasten trekken dan een pistool, geven nog 1 waarschuwing en schieten dan. Reken maar dat je het dan niet in je hoofd haalt om iets uit te halen.

En op het moment dat er sprake is van excessief geweld tegen de politie krijg je de hele policecorps achter je aan en kan je wachten op jaren celstraf.

Ik heb de laatste jaren steeds meer respect voor de amerikaanse lawenforcement.
Ik totaal niet. Ze moeten er in dat land gewoon eens voor zorgen dat ze normaal met de hele bevolking omgaan dan ben je namelijk zo'n politiecorps niet nodig.
pi_39720766
Wat mij betreft mag de politie gericht schieten in dit soort gevallen. Laten we wel wezen, bepaalde mensen heb je als maatschappij c.q wereld nou gewoon helemaal niets aan en de personen die hier de agressor waren (c.q met hun scootertje liepen te raggen) behoren ongetwijfeld tot die groep. In het ideale geval worden ze preventief uit onze maatschappij opgeruimd, maar als een agent de honors kan doen door zo'n sujet dood te schieten: graag.
pi_39721300
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:23 schreef riley het volgende:
Wat mij betreft mag de politie gericht schieten in dit soort gevallen. Laten we wel wezen, bepaalde mensen heb je als maatschappij c.q wereld nou gewoon helemaal niets aan en de personen die hier de agressor waren (c.q met hun scootertje liepen te raggen) behoren ongetwijfeld tot die groep. In het ideale geval worden ze preventief uit onze maatschappij opgeruimd, maar als een agent de honors kan doen door zo'n sujet dood te schieten: graag.
Zo, bepaal jij even wie we wel en wie we niet nodig hebben in deze wereld?
pi_39722913
Inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')