Oh hier, kijk, een beetje stoer doen hequote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Band rekkie, Behalve de bassen van de bassist missen
Ik strat, zanger tele.
Ik een Fender Deville, en de zanger een Vox AC 15quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:38 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Oh hier, kijk, een beetje stoer doen hewel nice... wat voor versterkers spelen jullie op?
Bass speel je sowieso met je vingersquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:44 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Bleh, die simpele pop moet toch met je vingers kunnen![]()
Ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:51 schreef imported_sphinx het volgende:
ik speel altijd met plectrum op een bass (niet dat ik er vaak op speel want het ziet er zo gay uit om met een plectrum bass te spelen). Met je vingers is voor echte mannen![]()
35¤ ofzo geloof ik,quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:00 schreef Desensitized het volgende:
Wat kost zo'n rekkie? Alleen het rekkie, dus zonder gitaren.
En Green Day![]()
Ik heb er nog 1quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:00 schreef Desensitized het volgende:
Wat kost zo'n rekkie? Alleen het rekkie, dus zonder gitaren.
En Green Day![]()
4 gitaartjes...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:03 schreef Desensitized het volgende:
Hoeveel gitaren passen daar in?? Want ze staan en hangen nu altijd overal op en tegenaan als we oefenen met de band[s]... dus is een rek dan wel ideaal
Echt super vet...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:12 schreef Desensitized het volgende:
Even basgitaar updeetje tussendoor:
De body is net gelakt, en ligt nu te drogen, daarom glimt hij nog niet zo als de hals
Volgens mij kun je hier best leuk geld aan verdienen, als je het GOED doet! Dus geen klotewerk aflevert... maar ja... wat hij al zei, oefening baart kind!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:05 schreef Hammet het volgende:
Doe je dit soort dingen vaak eigenlijk? En hoeveel vang je ervoor?
Guitargeek gebruikt die plaatjes ook, maar ik weet niet of je ze daar ook los kunt downloaden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:34 schreef Hammet het volgende:
Ik heb eens een website gezien, die de opstellingen van veel bekende gitaristen toonden. Daar werd gebruik van dezelfde plaatjes, misschien heeft hij ze daar vandaan?
Ik weet de website alleen niet meer.
Zijn "net" begonnen, en dit zijn eigenlijk onze eerste echte opknap projecten. Beetje handel doen we al drie jaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:05 schreef Hammet het volgende:
Doe je dit soort dingen vaak eigenlijk? En hoeveel vang je ervoor?
Ah, een 'wijvengitaar'.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:14 schreef Svyatagor het volgende:
nieuwe 'Goddess-modellen', LP's en SG's die wat lichter zijn uitgevoerd, met een smallere hals, waardoor ze wat comfortabeler zouden spelen.
Yup, ze mikken ook speciaal op vrouwelijke gitaristen. Een nichemarkt, als je het mij vraagt, want áls ze er al zijn, die vrouwelijke gitaarhelden, zijn ze in ieder geval lang niet van die gearpimpende monomanen zoals je die in dit topic ziet.quote:
Ik heb eigenlijk nog nooit lang genoeg op een SG gespeeld om dat te beoordelen. Maar hij is sowieso lichter dan een LP ja.quote:Maar ik vind Les Pauls zelf over het algemeen ook iets te zwaar, maar een SG valt toch wel mee, dacht ik?
Hoe speelt zon bas zonder snaren?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:12 schreef Desensitized het volgende:
Even basgitaar updeetje tussendoor:
De nek is bijna klaar. Moet alleen nog een kam op en een truss-rod afdekplaatje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En het art-work op de body:
[afbeelding]
In combinatie met de hals begint het er al aardig op te lijken dacht ik zo:
[afbeelding]
[afbeelding]
De body is net gelakt, en ligt nu te drogen, daarom glimt hij nog niet zo als de hals
ik heb al meegedaanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:25 schreef Zanderrr het volgende:
Je kunt er ook een Goddess Les Paul winnen op die Gibson-site, maar hij is wel in 't roze...
Ziet mijn oog een Pro Tone?quote:
Hey dank je, ik nu ook. Maakt mij geen zak uit dat ie roze is, Les Paul is Les Paul.quote:
bier?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 04:47 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Dfe erburst dkan je r toch zgewoon zelf opaspuiten?> Althans, dat meot mogelijk zijn
Ervaring?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:58 schreef Desensitized het volgende:
Rukken en typen tegelijk gaat ook niet
Mijn Gibson LP uit 2002 is ook niet echt zwaar dus dit lijkt me niet echt iets nieuws?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:18 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ah, een 'wijvengitaar'.![]()
Maar ik vind Les Pauls zelf over het algemeen ook iets te zwaar, maar een SG valt toch wel mee, dacht ik?
Ik ben serieus nog nooit een LP tegengekomen die me geen rugpijn bezorgt!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:08 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Mijn Gibson LP uit 2002 is ook niet echt zwaar dus dit lijkt me niet echt iets nieuws?
Kijk even rond op www.gitaar.net, daar lopen nogal wat Koch liefhebbers rond, ook met die set!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:12 schreef Neidropje het volgende:
ik ga zometeen even anar maxguitars, even wat les pauls aan de tand voelen en ik begin nu toch wel een beetje warm te lopen voor een koch multitone head met 2*12, iemand ervaring hiermee?
[afbeelding]
Ja er staat er 1 in de oefenstudio waar ik oefen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:12 schreef Neidropje het volgende:
ik ga zometeen even anar maxguitars, even wat les pauls aan de tand voelen en ik begin nu toch wel een beetje warm te lopen voor een koch multitone head met 2*12, iemand ervaring hiermee?
[afbeelding]
Ik kan je verzekeren dat deze me nog nooit een hernia heeft bezorgd.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog nooit een LP tegengekomen die me geen rugpijn bezorgt!
Wat niet is kan nog komen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:22 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat deze me nog nooit een hernia heeft bezorgd.
Toegegeven, geen LP, maar toch:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:24 schreef TeleluvR het volgende:
Maar zonder gekheid, een LP met een aangenaam gewicht moet je koesteren, dat zijn er niet veel!![]()
quote:GW: What are the rarest and oddest axes in your possession?
GIBBONS: Well, the absolute most weird are the HeliumZZ. They, well . . . almost levitate. They've got this inner bladder with a check-valve loading spigot for force-thrust injection of helium or other gaseous chemicals. The instruments have a thin-skinned body membrane in place of the more traditional wood body. The result remains nearly unmanageable. They're neck-heavy, the bodies undulate and flex unpredictably and they have a tendency to want to float away. Just, well, no straps.
Source: Guitarworld
Zo ik doe ook mee aan de prijsvraag.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:58 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Haha, excuses... gisteren ging het typen niet zo goed meer! [afbeelding]
Op gitaarnet.nl staat trouwens een link naar een actie waarmee je zo'n paarse goddess gibson kan winnen.
En vandaag gaat het lezen ook niet zo goed meerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:58 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Haha, excuses... gisteren ging het typen niet zo goed meer! [afbeelding]
Op gitaarnet.nl staat trouwens een link naar een actie waarmee je zo'n paarse goddess gibson kan winnen.
Guitarport/Toneport ertussen en je mobiele studio is compleetquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Met laptop en gitaartje op het balkon zitten is relax![]()
Ja als jij nog ff wat geld overmaaktquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Guitarport/Toneport ertussen en je mobiele studio is compleet.
Niet specifiek met de Multitone, ik heb zelf de Twintone II, en ik ben er zeer tevreden over... mits het geluid je aanstaat! Het is geen Marshall en zo klinkt ie ook niet! het is wat gruiziger, en veel midden... i like it! Indien nodig zal mijn volgende amp waarschijnlijk niet snel iets anders dan weer een Koch zijn, maar ik zou eigenlijk niet weten waarom ik een andere zou kopen, deze is goed, en pas dit jaar gekochtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:12 schreef Neidropje het volgende:
Een Staggquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja als jij nog ff wat geld overmaakt
Maar het is akkoetisch gitaartje dus dan heb je er neit zoveel aan
Hmmz, duur geintje, ik zou 2 weken wachten, dan wil je wel weer wat andersquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:13 schreef TeleluvR het volgende:
Ik ben eruit, niks geen Jazzmaster, ik ga maar eens kijken of ik zoiets kan laten bouwen!
[afbeelding]
Nou, na objectief nadenken ben ik toch bij p90's gekomen en in combinatie met mijn voorliefde voor teles lijkt me dit een perfecte keus!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hmmz, duur geintje, ik zou 2 weken wachten, dan wil je wel weer wat anders
De meeste mensen die P90 willen kopen ook geen telecaster aangezien dat juist anders is of niet?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, na objectief nadenken ben ik toch bij p90's gekomen en in combinatie met mijn voorliefde voor teles lijkt me dit een perfecte keus!
Het is zo kut dat Fender geen p90 telecaster heeft...![]()
Gemiste kans inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:37 schreef TeleluvR het volgende:
Het is zo kut dat Fender geen p90 telecaster heeft...![]()
Ja, lijkt mij ook. P90's vind je veelal in Gibsons, maar ik weet dat dat me gewoon niet ligt qua bespeelbaarheid...quote:
Werken moet je!!!quote:
je hebt zó erg gelijkquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Werken moet je!!!
2-3 dagen en je hebt er één!
En via je school/opleiding?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:06 schreef Desensitized het volgende:
Zoek ook al enkele weken. Kut uitzendburo's. Ben overal te oud voor [22 jaar].
Anders ga je met je gitaar een weekje op een groot station zitten, misschien kun je hem dan ook wel kopenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je hebt zó erg gelijk
volgende week ff voor werk gaan zoeken![]()
stamp ik je gelijk kapotquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Anders ga je met je gitaar een weekje op een groot station zitten, misschien kun je hem dan ook wel kopen![]()
Als je het ff meld kom ik kijken krijg je van mij 0,50 ¤
Ja, nogal ja... De zoon van een kennis van me stond debielig nummers te spelen op koninginnedag en heeft (GVD!) nog bijna 60 euro opgehaald...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
stamp ik je gelijk kapot
toch zou je opzich wel wat geld ermee kunnen verdienen![]()
Okee morgen sta ik op Rotterdam centraalquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, nogal ja... De zoon van een kennis van me stond debielig nummers te spelen op koninginnedag en heeft (GVD!) nog bijna 60 euro opgehaald...
Vast medelijden!![]()
Ik kom je wel uitlachen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee morgen sta ik op Rotterdam centraal![]()
Leer hier Gitaar spelen, Deeltje #4quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:33 schreef Puik het volgende:
Hihi, ik heb sinds een paar dagen de stoflaag van m'n Ibanez afgehaald, maar ik weet m'n god niet wat te spelen, het liefst iets in de hard rock/metal kant![]()
Hebben jullie nog aanraders die niet zo moeilijk zijn, maar wel herkenbaar en leuk?
Cheers!![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Een "Gitaristen lachen Dribbel_ uit" meet
Wat jij hebt protools en bent nog nooit in ons nederig studiotopicje geweest? Studio Apparatuur Deel 3quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:52 schreef Thomzzzzz het volgende:
...dus...
wat is trouwens een toneport? of guitarport? en waarom enzo...?? Ik heb hier thuis ProTools en een Koch met een direct out die ook nog eens behoorlijk OK klinkt... is dat nog de moeite waard om te checken of is dat hetzelfde idee??? ken 't niet...
En ik heb vandaag zo heerlijk met m'n nieuwe TC Electronic zitten delayen... layen... layen... layen...
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:52 schreef Thomzzzzz het volgende:
...dus...
wat is trouwens een toneport? of guitarport? en waarom enzo...?? Ik heb hier thuis ProTools en een Koch met een direct out die ook nog eens behoorlijk OK klinkt... is dat nog de moeite waard om te checken of is dat hetzelfde idee??? ken 't niet...
En ik heb vandaag zo heerlijk met m'n nieuwe TC Electronic zitten delayen... layen... layen... layen...
Kun je niet toevallig Neidropje helpen met zijn vraag?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:12 schreef Neidropje het volgende:
[afbeelding]
maar zoals ik hier ook al schrijf, ik heb niet echt ervaring met een Multitone, ik heb er 1 keer op gespeeld... ik vind Koch een heerlijk geluid hebben, het is gruizig en het is niet echt straight Marshall USA rock... Ach, 't blijft toch altijd met alles proberen want het is zo persoonlijk wat je wel en niet mooi vindt!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:13 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Niet specifiek met de Multitone, ik heb zelf de Twintone II, en ik ben er zeer tevreden over... mits het geluid je aanstaat! Het is geen Marshall en zo klinkt ie ook niet! het is wat gruiziger, en veel midden... i like it! Indien nodig zal mijn volgende amp waarschijnlijk niet snel iets anders dan weer een Koch zijn, maar ik zou eigenlijk niet weten waarom ik een andere zou kopen, deze is goed, en pas dit jaar gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |