Mah, heeft niet superveel zin opzich..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef Radjesh het volgende:
zet je pc uit?
Ventilator tussen je raam klemmen en lucht naar binnen laten blazen. Helpt uiteraard niet als je voor een uurtje of 10 wil gaan slapenquote:
Mijn pc geeft anders vet veel warmte af, op het momentquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mah, heeft niet superveel zin opzich..
Neh, ik pak wel een dekbed ding en ga buiten liggenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ventilator tussen je raam klemmen en lucht naar binnen laten blazen. Helpt uiteraard niet als je voor een uurtje of 10 wil gaan slapen
Mahja, dan kunnen de buren gewoon naar binnenlopen dusquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:21 schreef Lisanne__tje het volgende:
gewoon de ramen opengooien... en vannacht ook openlaten
idd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:21 schreef Lisanne__tje het volgende:
gewoon de ramen opengooien... en vannacht ook openlaten
Zinloos dat koelt dus niet af.quote:
Mah dat heb ik niet echt hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:23 schreef LedZep het volgende:
Misschien heeft het er mee te maken dat je overgewicht hebt.
En terecht.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, leuk he.
Nee, ik wil even apart klagen
Je zal maar bij de warme bakker werken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:32 schreef Carnaval het volgende:
ik moet de hele dag werken dat is ook kut
vakantiewerk![]()
je kunt ook gewoon je polsen wegkrassen, scheelt ook!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:39 schreef PeZu het volgende:
ijslokejes op je polsen leggen, geganrandeerd afkoelen
ja daar wordt je ook wel koud van jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon je polsen wegkrassen, scheelt ook!
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef Lisanne__tje het volgende:
ja... dan kan je in een koelcel liggen
wat een humor![]()
Scheelt wel ECHT trouwens. Wow, wat geeft dat ding een warmte af.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef Radjesh het volgende:
zet je pc uit?
Daar vergis je je dus echt in. Ik zet 'm hier nu soms zelfs uit wanneer ik ga slapen (betekent alleen dat een computer beneden op dat moment niet online kan, maar dat moet dan maar). De keren dat ik 'm aanlaat is blijft het snikheet, de keren dat hij uit is een stuk minder.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mah, heeft niet superveel zin opzich..
Oh ja??? Zijn dat niet ongelofelijke troepdingen waar je door doodgaat ofzo?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:25 schreef Hagelkaas het volgende:
Goedkope airco's van 200 oid zijn prima voor een slaapkamer om hem op 18 graden te houden
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oh ja??? Zijn dat niet ongelofelijke troepdingen waar je door doodgaat ofzo?Als ze voor die tijd tenminste niet zijn stukgegaan?
kut dingenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Je kan ook naar de makro gaan (tot 10 uur open) en een airco uit de aanbieding kopen. Huilie.
Gezellig buiten slapen is aan de wegquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:55 schreef Lisanne__tje het volgende:
wrom ga je niet gezellig buiten slapen???gewoon in je hangmat aan de boom
Eensch. En het raam open zetten is ook niet echt een optie na al mn muggenbeten van vorige weekquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |