Wat een goed leven heb jij, dat je je daar druk over kunt maken!quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:50 schreef Thisbe het volgende:
Bah kusjekroel met onbekenden![]()
ik heb voel een gezonde minachting voor:
-HBO'ers
-rokers
-heinekendrinkers
-mensen in korte broek
-PvdA stemmers
Mijn leven is uitstekend beste Airwin. Het is prima toeven zo alleen in een geisoleerd hokje met slechts een bureaustoel, mijn geliefde Wet op de inkomstenbelasting en een pc.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:53 schreef AirwiN het volgende:
Wat een goed leven heb jij, dat je je daar druk over kunt maken!
Dat is fijn om te horen. Ik wens dan ook al mijn mede users, links of rechts, met of zonder korte broek, een goed leven toe...quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:57 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Mijn leven is uitstekend beste Airwin. Het is prima toeven zo alleen in een geisoleerd hokje met slechts een bureaustoel, mijn geliefde Wet op de inkomstenbelasting en een pc.![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kusje kroel in je kont. Vraag maar aan joeyt !
Maar 1 van de 5, dus dat is wel een niveau van minachting waar ik zonder problemen boven kan staanquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:50 schreef Thisbe het volgende:
-HBO'ers
-rokers
-heinekendrinkers
-mensen in korte broek
-PvdA stemmers
*mompelt iets over decollete*quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:15 schreef Aarti het volgende:
We moeten eten afhalen straks vanwege overwerk, hoe kan ik die shitcollega die salade wil halen, overhalen om patatjes te halen?
"Lieve schat, nu nog salade gaan eten helpt je deze zomer ook niet meer om die bikini in te komen, dus zullen we maar gewoon patat gaan halen?"quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:15 schreef Aarti het volgende:
We moeten eten afhalen straks vanwege overwerk, hoe kan ik die shitcollega die salade wil halen, overhalen om patatjes te halen?
"Ging jij niet alleen naar huis vandaag?"quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:15 schreef Aarti het volgende:
ik heb hem 5 keer gelezen maarik snap hem nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:24 schreef webspider het volgende:
[..]
"Ging jij niet alleen naar huis vandaag?"
Het was een subtiele verwijzing naar de veiligheid om 23:00 in de Poort ...quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb hem 5 keer gelezen maarik snap hem niet![]()
erg subtielquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Het was een subtiele verwijzing naar de veiligheid om 23:00 in de Poort ...
Je kan d'r ook opwachten met een ijsje natuurlijk...quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Het was een subtiele verwijzing naar de veiligheid om 23:00 in de Poort ...
Ontvoer hem/haar als je geen patatjes krijgtquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:35 schreef Aarti het volgende:
Ik wil geen ijsje, ik wil patatjes vandaag
dan zit ik met hem opgescheept, waar verstop je een witte, krulharige, bebrilde, saaie accountant van 1.90?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ontvoer hem/haar als je geen patatjes krijgt![]()
En nu nog een goede zinsbouw, dan komt het wat overtuigender over dat je hoger bent dan een een HBO'er!quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:50 schreef Thisbe het volgende:
-HBO'ers
-rokers
-heinekendrinkers
-mensen in korte broek
-PvdA stemmers
ik hoor net dat onze 'webby' patat moet gaan halenquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan d'r ook opwachten met een ijsje natuurlijk...![]()
Daar ben je vrouw voor!quote:
bij de friettent krijg je vaak een patatzak of patatbakje, je hebt geen bord nodigquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:01 schreef webspider het volgende:
Ik ga de avond besteden aan het opnieuw aanschaffen van servies en andere bende, ik heb nog 3 borden, 1 frisdrankglas, 1 whiskeyglas. De rest is stuk
er is Plundra bij de IKEAquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:01 schreef webspider het volgende:
Ik ga de avond besteden aan het opnieuw aanschaffen van servies en andere bende, ik heb nog 3 borden, 1 frisdrankglas, 1 whiskeyglas. De rest is stuk
Incluis keukenkastje
De rest van mijn leven friet eten, of anderszins eten dat in een zak of bakje geserveerd word was niet het plan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
bij de friettent krijg je vaak een patatzak of patatbakje, je hebt geen bord nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |