ik ben echt heeeeeel jaloers op je nuquote:
Daar is het mantelpak voor uitgevonden!quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:29 schreef Aarti het volgende:
Same here, ik ben vandaag ook gewoon strak in pak verdorie
Maar ik heb ook bruine benen, dus ik hoor erbij![]()
Ik wil niks hebben, mooi zijn doe ik wel in mn vrije tijdquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:32 schreef webspider het volgende:
Ondanks dat het wat warm is, hebben vrouwen in pak toch wel degelijk wat
Mannen die zich op je deurmat opstapelen voor als je weer vrije tijd hebt vind je niet de moeite?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik wil niks hebben, mooi zijn doe ik wel in mn vrije tijd![]()
klopt.. maar toch is het zo..het heeft ook wat.. net zoals mannen die strak in het pak zitten...quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
Al dat mooi zijn, nog zeker 9 uur binnen houden. Lijkt me best zwaar.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dan ben ik goedgekeurd lees ik net...quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tja.. euhm.. je hebt van die afgrijselijke slippers.. met 1 zo'n bandje voor over de voet..aarrgghh!!.. maar goed er zijn ook wel die ok zijn.. maar een mooie sportschoen misstaat ook niet op een korte broek...
Er zijn vast nog wel meer eisen...quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben ik goedgekeurd lees ik net...![]()
Try me!quote:
Neuh, ik heb geen interesse in opgestapelde mannen, ik bewaar mezelf voor de Liefde van Mijn Levenquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mannen die zich op je deurmat opstapelen voor als je weer vrije tijd hebt vind je niet de moeite?
Al was het maar om ze te verstoppen voor in de lange koude winter?
AirwiN, nu één maand op proef!quote:
Helaas, ik ben niet op proef beschikbaar. De geschiktheidstest kan hooguit op papier worden verricht...quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
AirwiN, nu één maand op proef!
Ik betwijfel of dat de beste marketinginsteek is, maar we kunnen het natuurlijk altijd proberen.
ja, het staat op zich wel mooier, een mooi goedzittend pak, met mooie schoenen, los haar enzovoorts.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
klopt.. maar toch is het zo..het heeft ook wat.. net zoals mannen die strak in het pak zitten...![]()
Beter.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:50 schreef Pheno het volgende:
hallo. het was puik op het terras
Immerquote:
Och och, heb je haar weer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
Neuh, ik heb geen interesse in opgestapelde mannen, ik bewaar mezelf voor de Liefde van Mijn Leven![]()
Heeft webspider echt bij d'r op de stoep gestaan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Och och, heb je haar weer.
Maar wanneer iemand speciaal naar A'dam komt om jou een ijsje te brengen ben je niet thuis.
Sterkte!quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:00 schreef dawg het volgende:
met een heerlijk koude Bavaria en een sigaretje.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:58 schreef Pheno het volgende:
zo, de versierders en versiertsters zijn hun hormonen aan het uit laten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |