Dat is gewoon sexy.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Totdat ik je verleid in m'n tijgertanga met een roos in m'n mond.... *roarrrr*
Het is buiten niet koud. Daarom is een koud bed nu juist wel lekker.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:35 schreef Aarti het volgende:
Ik hou juist ervan om in een warm bed te stappen als het buiten koud is. Echt eenheerlijk gevoel is dat
Vrouwen die tijgerprints sexy vinden...quote:
die roos is ok.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Totdat ik je verleid in m'n tijgertanga met een roos in m'n mond.... *roarrrr*
Anders neem je me even serieus. Neem me gewoon.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die tijgerprints sexy vinden...![]()
Je gaat door naar de volgende ronde. Alhoewel ik een roos wel wat corny vind...quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
die roos is ok.. die tijgertanga doet de deur dicht...
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Anders neem je me even serieus. Neem me gewoon.
[/fout]
dat ligt aan de manier waarop je het brengt..quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat door naar de volgende ronde. Alhoewel ik een roos wel wat corny vind...
Haardvuren, om lekker gezellig bij te zitten!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
koude winters..vragen om dikke warme slaapzakken..![]()
Niet in een tijgertanga in ieder geval!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
dat ligt aan de manier waarop je het brengt..
Hoe krijg je een bed koud? ZOuden er ook electrische koude-dekens bestaan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het is buiten niet koud. Daarom is een koud bed nu juist wel lekker.
Geen idee, maar het zou wel lekker zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hoe krijg je een bed koud? ZOuden er ook electrische koude-dekens bestaan?
Airco in de slaapkamerquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hoe krijg je een bed koud? ZOuden er ook electrische koude-dekens bestaan?
Nee, daar zijn we volgend jaar wel weer vanaf die is volgend jaar wel weer vergetenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat Litpho het hier heeft over "From Paris to Berlin" van Infernal ..
Het lijkt me een gat in de marktquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zou wel lekker zijn.![]()
![]()
Ik ben een mietje, ik word ziek van airco of ventilatoren die aanstaan als ik slaapquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:41 schreef webspider het volgende:
[..]
Airco in de slaapkamer
Mijn bed is heerlijk koel als ik erop/in kruip![]()
Nou, regel een brede vent om het koudefront met zijn rug voor je op te vangenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik ben een mietje, ik word ziek van airco of ventilatoren die aanstaan als ik slaap
Daarom ga ik dit keer ook met jou naar Parijsquote:
Behaaglijk? Je bent niet goed bij je hoofd... 13 graden....quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het lijkt me een gat in de markt![]()
Stel je toch eens voor: buiten is het 30 graden, je stapt in bed, en het is behaaglijk 13 graden![]()
have fun!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:46 schreef Godlike02 het volgende:
zo...........
Ik ga naar buiten.
Vanavond concertje lekker buiten
to morgen (misschien nog ff tussen door)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |