Plundraquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
er is Plundra bij de IKEA![]()
of ben je niet goed in het wegellebogen van IKEA-publiek?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:50 schreef Thisbe het volgende:
Bah kusjekroel met onbekenden![]()
ik heb voel een gezonde minachting voor:
-HBO'ers
-rokers
-heinekendrinkers
-mensen in korte broek
-PvdA stemmers
En dan je karretje volladen met kastjesquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:05 schreef webspider het volgende:
[..]
Plundra
Heb ik dat
IKEA-publiek is prima weg te ellebogen. Pak aan, zonnebril op, en gewoon Mr. Smith nadoen. Kijken hoesnel men weg rent
dat verklaart allesquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik las weer even terug...
In het echt is ze een stuk vriendelijker hoor.
Sterker nog, ze heeft een half jaar het bed gedeeld met een PVDA-stemmende roker, die Heineken drinkt als het hem uitkomt, twee jaar HBO heeft gedaan en ook wel eens een korte broek draagt.
Zo'n trauma heeft ze vast niet aan me over gehouden.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik las weer even terug...
In het echt is ze een stuk vriendelijker hoor.
Sterker nog, ze heeft een half jaar het bed gedeeld met een PVDA-stemmende roker, die Heineken drinkt als het hem uitkomt, twee jaar HBO heeft gedaan en ook wel eens een korte broek draagt.
Niet alles wat ik post is op waarheid berust. Zeker niet als ik met bier achter de pc zit.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:24 schreef Frezer het volgende:
[..], jij knapte toch af op vrouwen die roken? Gij hypocriet gij!!
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:26 schreef nozem het volgende:
[..]
Niet alles wat ik post is op waarheid berust. Zeker niet als ik met bier achter de pc zit.![]()
Het zal me jeuken, eerlijk gezegd..
Het zal me jeuken. Als ze maar pijpen op gezette tijden. Liefst dan wel zonder rookwaar in de mond.quote:
gezette tjden? is dat niet een beetje voorspelbaar?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Het zal me jeuken. Als ze maar pijpen op gezette tijden. Liefst dan wel zonder rookwaar in de mond.
Snel, voor er vetvlekken van de patat van de koters van de buren op zitten!quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
En dan je karretje volladen met kastjes![]()
Gezette tijden moet je niet te letterlijk nemen. Dat is de betekenis er ook niet van, niet in de zin van 'de wekker zetten'.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
gezette tjden? is dat niet een beetje voorspelbaar?
Ah toe, blijf nog even.quote:
Me too, maar mijn gehakt was bedorven, dus die heerlijke lasagne die op de planning stond voor vanavond, kan ik wel op m'n buik schrijvenquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:47 schreef Aarti het volgende:
Ik begin trek te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |