eh, nee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:25 schreef Ashram het volgende:
?????
Hebben die kaartje a 599/stuk GEEN thermische beveiliging?
Hoe groot bedraagt de schade precies?quote:
Dat is correct, mijn CPU zit aangesloten op een ECT mach2 phasechange koeling.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:25 schreef BertV het volgende:
als je ook je cpu had aangesloten had de pc zichzelf bij oververhitting afgesloten...
Zoals ik begrijp uit jouw reactie had je alleen de grafische kaart aan de reserator hangen?
Meer een topic om te laten zien hoe zielig ik nu ben...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:25 schreef tonks het volgende:
Ah yes weer een topic waar hydrah kan laten zien dat hij rijk is.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:31 schreef Ashram het volgende:
Als je wilt mag je mijn nVidia TNT wel hebben. Met liefst 32MB aan SDRAM.
Garant voor 100+ fps in Quake1 op 320*240.
Jawel... schoonmaakpersoneel zonder ICT diploma is een algemeen bekend probleem.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:37 schreef hydrah het volgende:
Ik moet jullie helaas teleur stellen.
Ik heb de kaarten laten koelen bij de airco en heb ze 1 voor 1 getest in een ander systeem, en ze werken nu weer.
Dus ik ben eigenlijk weer gelukkig en het topique mag van mij gesloten worden, er is niks meer om te klagen.
Zie je wel dat die dingen toch een thermische beveiliging hebben?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:37 schreef hydrah het volgende:
Ik moet jullie helaas teleur stellen.
Ik heb de kaarten laten koelen bij de airco en heb ze 1 voor 1 getest in een ander systeem, en ze werken nu weer.
Dus ik ben eigenlijk weer gelukkig en het topique mag van mij gesloten worden, er is niks meer om te klagen.
Is dus zeer zeker waar nu ze het -ineens- weer doenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:25 schreef tonks het volgende:
Ah yes weer een topic waar hydrah kan laten zien dat hij rijk is.
In idle CPU time kan ie er vast ook softijs mee maken als ie er melk over giet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:44 schreef hardstylesage het volgende:
hij heeft een Mach II op zn CPU, zeg maar een diepvries element. Kost rond de 800 euro(Dus alleen koeling voor een CPU).
[..]
Is dus zeer zeker waar nu ze het -ineens- weer doen![]()
Zal ook bevorderlijk zijn voor de prestatie van CPU als je dat doetquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:46 schreef Ashram het volgende:
[..]
In idle CPU time kan ie er vast ook softijs mee maken als ie er melk over giet.
Waarom heeft iemand zoiets? Mijn computer doet het prima zonder zo'n 800 euro diepvries.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:44 schreef hardstylesage het volgende:
hij heeft een Mach II op zn CPU, zeg maar een diepvries element. Kost rond de 800 euro(Dus alleen koeling voor een CPU).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |