eh, nee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:25 schreef Ashram het volgende:
?????
Hebben die kaartje a 599/stuk GEEN thermische beveiliging?
Hoe groot bedraagt de schade precies?quote:
Dat is correct, mijn CPU zit aangesloten op een ECT mach2 phasechange koeling.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:25 schreef BertV het volgende:
als je ook je cpu had aangesloten had de pc zichzelf bij oververhitting afgesloten...
Zoals ik begrijp uit jouw reactie had je alleen de grafische kaart aan de reserator hangen?
Meer een topic om te laten zien hoe zielig ik nu ben...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:25 schreef tonks het volgende:
Ah yes weer een topic waar hydrah kan laten zien dat hij rijk is.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:31 schreef Ashram het volgende:
Als je wilt mag je mijn nVidia TNT wel hebben. Met liefst 32MB aan SDRAM.
Garant voor 100+ fps in Quake1 op 320*240.
Jawel... schoonmaakpersoneel zonder ICT diploma is een algemeen bekend probleem.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:37 schreef hydrah het volgende:
Ik moet jullie helaas teleur stellen.
Ik heb de kaarten laten koelen bij de airco en heb ze 1 voor 1 getest in een ander systeem, en ze werken nu weer.
Dus ik ben eigenlijk weer gelukkig en het topique mag van mij gesloten worden, er is niks meer om te klagen.
Zie je wel dat die dingen toch een thermische beveiliging hebben?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:37 schreef hydrah het volgende:
Ik moet jullie helaas teleur stellen.
Ik heb de kaarten laten koelen bij de airco en heb ze 1 voor 1 getest in een ander systeem, en ze werken nu weer.
Dus ik ben eigenlijk weer gelukkig en het topique mag van mij gesloten worden, er is niks meer om te klagen.
Is dus zeer zeker waar nu ze het -ineens- weer doenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:25 schreef tonks het volgende:
In idle CPU time kan ie er vast ook softijs mee maken als ie er melk over giet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:44 schreef hardstylesage het volgende:
hij heeft een Mach II op zn CPU, zeg maar een diepvries element. Kost rond de 800 euro(Dus alleen koeling voor een CPU).
[..]
Is dus zeer zeker waar nu ze het -ineens- weer doen![]()
Zal ook bevorderlijk zijn voor de prestatie van CPU als je dat doetquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:46 schreef Ashram het volgende:
[..]
In idle CPU time kan ie er vast ook softijs mee maken als ie er melk over giet.
Waarom heeft iemand zoiets? Mijn computer doet het prima zonder zo'n 800 euro diepvries.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:44 schreef hardstylesage het volgende:
hij heeft een Mach II op zn CPU, zeg maar een diepvries element. Kost rond de 800 euro(Dus alleen koeling voor een CPU).
Je kan er beter zelf in gaan zitten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:53 schreef funkyskunkie het volgende:
Je kan je pc natuurlijk ook gewoon in de koelkast zetten met dit weer![]()
HAHAHAHAHAHAHA DAAR GA JE NERD MET TEVEEL GELD TWEAKER!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:38 schreef hydrah het volgende:
Standaard had ik natuurlijk weer tevroeg gejuiched, op miraculeuze wijze verdween plotseling mijn raid configuratie. en bleef ineens mijn bios hangen.
batterijtje verwisseld en ineens zeikt hij erover dat de bios corrupt is, voordeel is wel dat ik beeld krijg een nadeel is dan weer dat ik niet verder kom dan een halve bios flash. Ik vrees het ergste.
Normaliter zou ik een traantje weg pinken maar ik weet dat ik nog een backup heb van een uur geleden op m'n server.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA DAAR GA JE NERD MET TEVEEL GELD TWEAKER!
Weheheh die baby in die magnetron.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:42 schreef yosander het volgende:
Moest je zelf maar je kamer schoonmaken,.
http://www.hydrah.justgotowned.com
Dat je dat soort sites kent vind ik eigenlijk best erg.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:42 schreef yosander het volgende:
Moest je zelf maar je kamer schoonmaken,.
http://www.hydrah.justgotowned.com
IE draaien en dan wel MAC stijl, of je draat IE op een MAC,quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:44 schreef hydrah het volgende:
[..]
Weheheh die baby in die magnetron.
[afbeelding]
Vier het.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat je dat soort sites kent vind ik eigenlijk best erg.
Ik heb een G3 iBook, zo'n oranje transparante, maar dat ding tief ik ooit een keer in het water met supermouse en al.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:55 schreef Cryonic het volgende:
IE in mac stijl en dan pimpen omdat je zoveel geld heb. Koop dan gewoon een powermac G5 quad erbij man
Die baggerkaart kan je derbij gooien.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:57 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ik heb een G3 iBook, zo'n oranje transparante, maar dat ding tief ik ooit een keer in het water met supermouse en al.
Hehe, kankerleugenaar, dat hebben ze wel.quote:
Zeg dat afschuwelijk tering figuur is dat jahquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:25 schreef tonks het volgende:
Daar heb je dit topic niet voor nodig son.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:28 schreef hydrah het volgende:
[..]
Meer een topic om te laten zien hoe zielig ik nu ben...
Hulde nog een wakkere Fokker!quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:39 schreef CannaTime het volgende:
Onzin, Ati ondersteund nog geen SLI en ook al is de prijs/prestatie verhouding niet echt om over naar huis te schrijven.
Wat camplo zegt, ga je moeder lastig vallen.
Het is helemaal erg als ie zegt dat ie nu op een 9800pro zit, dan heeft ie waarschijnlijk eventjes zijn hele pc omgebouwd, een 9800pro is er alleen in de AGP variant, en als je 2 PCI-e kaarten hebt heb je niet zon AGP slot op je moederbord...quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:32 schreef Camplo het volgende:
Hydrah zit jij niet zo te lullen met je SLi opstelling en je 1900XT kaarten.
Tering debiele randfiguur dat je er bent met je nep topics.
SLi met 1900XT??? Hahahaha
volgens mij gebruikt ATi altijd nog Crossfire en geen SLi.
Dikke naab, denk 2x na voor je een bullshit topic opent.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:05 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Het is helemaal erg als ie zegt dat ie nu op een 9800pro zit, dan heeft ie waarschijnlijk eventjes zijn hele pc omgebouwd, een 9800pro is er alleen in de AGP variant, en als je 2 PCI-e kaarten hebt heb je niet zon AGP slot op je moederbord...
Dus wijze les voor TS: Denk voor je een topic opent n44b![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |