Het zijn er toch echt vijf hoor.. Je vergeet Cédric Coutouly (Agritubel)quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:19 schreef Wombcat het volgende:
Kopgroep van 4: Wiggins, Lefevre, Mengin en Martinez.
Die krijgen een vrijgeleide en gaan de punten/boni's bij de tussensprinten pakken
Sorry, had 't op letour gelezen, maar in hun laatste update werd hij niet genoemdquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:23 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het zijn er toch echt vijf hoor.. Je vergeet Cédric Coutouly (Agritubel)
Maar Coutouly zit er idd bijquote:13:17 - Lead Up To 2’50"
The last time check had Martinez (DSC), Wiggins (COF), Mengin (FDJ), Lefevre (BTL) 2’50" ahead of the peloton. The move was instigated by Martinez at the 18.5km mark. He was soon joined by the four others.
The Spanish Discovery rider in the move is the best-placed on GC at the start of the stage.
volgens mij nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:38 schreef MrMoon het volgende:
is er ook ergens een live stream waar je via internet de tour kunt bekijken?
Soms klopt gewoon alles een keertje.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:38 schreef BigBadPete het volgende:
Heeft iemand al een verklaring waarom zo n Casper ongeveer 1 x per 4 jaar de complete sprintelite aan zn reet lapt?
Kesslerquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:41 schreef Zwansen het volgende:
Oh, der zit dus een klimmetje in de laatste km. Goeie kansen voor Gilbert dus.
als het maar 1 x per 4 jaar gebeurt is het gewoon geluk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:38 schreef BigBadPete het volgende:
Heeft iemand al een verklaring waarom zo n Casper ongeveer 1 x per 4 jaar de complete sprintelite aan zn reet lapt?
ja het is natuurlijk geluk als je vol gaat rijden en je met 60+ naar de finish stamptquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:50 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
als het maar 1 x per 4 jaar gebeurt is het gewoon geluk.
Ik ben benieuwd wat Menchv kan in de bergen. Hij moet wel met Landis meekunnen. Vraag me af hoe die etappes gaan verlopen. er is nu geen ploeg die het op de manier als armstrong zal doen. Of Landis moet hem willen imiteren.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:32 schreef Ereinion het volgende:
Waarom zouden ze? Deze etappe wordt 100% zeker een massasprint. Laat het rijden om in beeld te komen maar over aan de kleinere franse ploegen, dat moet je niet doen als je een kandidaat winnaar in je ploeg hebt.
Heb je gelijk in, maar ik vind het jammer. Ik weet ook wel dat je niet en elke etappe iemand mee kunt sturen en met Menchov een belangrijke favoriet hebt binnen de Rabo. De Jongh en Tankink rijden volledig in dienst van Boonen en voor Moerenhout geldt hetzelfde als de Rabomannen, maar dan bij Phonak voor Landis.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:32 schreef Ereinion het volgende:
Waarom zouden ze? Deze etappe wordt 100% zeker een massasprint. Laat het rijden om in beeld te komen maar over aan de kleinere franse ploegen, dat moet je niet doen als je een kandidaat winnaar in je ploeg hebt.
Ik hoop 't.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:32 schreef Ereinion het volgende:
Deze etappe wordt 100% zeker een massasprint.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |