Kansloos?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:08 schreef Boksmedan het volgende:
Gut, weer zo'n kansloos VWO-nerdje.
Ohneeeee, ik word afgeleid tijdens mijn repetitie Wiskunde.
Nee, ze zijn hardnekkig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:07 schreef De_Postbode het volgende:
En er is geen onderwijzer die naar buiten loopt en de knapen vermanend toespreekt?
Leren zul je, pauperquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:11 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Kansloos?
Die gasten staan daar gewoon te hinderen.
Ja,er zijn niet eens afdelingen. De niveau's delen ook dezelde lokalenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zit het VWO met het VMBO in één gebouw bij jullie?
Overigens zeer irritant inderdaad.
Zegt dat ook wat over het algemene IQ bij jullie op schoolquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:20 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Ja,er zijn niet eens afdelingen. De niveau's delen ook dezelde lokalen.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:20 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Ja, helaas welquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:21 schreef TheThirdMark het volgende:
Zegt dat ook wat over het algemene IQ bij jullie op school![]()
tsja,Inferieur...maakt me niks uit.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:21 schreef Boksmedan het volgende:
Nu moet je die inferieure wezens de hele tijd aanschouwen
Zo te zien is het besmettelijk. Kijk maar uit, voor je het weet produceer je ook geluiden die anderen als "uitheems" kunnen opvatten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:20 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
En als hij naar het park gaat, komt er weer een topic van iemand die zijn toets bij het park aan het checken maken wasquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:03 schreef AffenStrudel het volgende:
Ik heb een toetsweek, en tijdens mijn toets wiskunde stond er een (zwarte) jongen met zijn vrienden voor de hoofingang, allerlei inheemse geluiden te maken ofzo, mischien begrijpen ze elkaar dan beter. Maargoed ik zat op eenhoog mijn toets wiskunde te maken, en die VMBO'ers gingen maar niet weg.
Nou raak ik snel afgeleid, en ik heb behoorlijk last van ondervonden. ondertussen gingen andereren ook nog eens gillen door de gangen.
mijn klacht: Waarom neemt zo'n iemand niet de moeite ergens een parkje in te lopen om daar te gillen, ipv anderen te hinderen?.
Als hij de VWO'ers stoort, via gaat dan later zijn uitkering betalen? Als hij kon nadenken was ie wel weggegaan.
Als hij er al niet opzat maar quasi-stoer probeert te doen dat hij een hardwerkende blanke scholier is die gehindert wordt door de luie zwarte allochtoon en dat ze eigelijk allemaal het land uit moeten!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:44 schreef DR878 het volgende:
TS gebruikt dat gewoon als een dikke smoes omdat hij te dom is om zijn wiskunde toets te begrijpen.
Maakt niks uit hoor, zo te zien hoef je niet van gebouw te veranderen om naar VMBO over te stappen.
Laat ze een poepie ruiken!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:49 schreef veldmuis het volgende:
nie zeike da het irritand is vwoers zijn nerds en ok irritand
Kan, maar dan nog.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:31 schreef Forcefuzz het volgende:
Niet zo zaniken, je gebruikt het gewoon als excuus omdat je de stof niet kent en daarom niet slaagt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |