Kansloos?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:08 schreef Boksmedan het volgende:
Gut, weer zo'n kansloos VWO-nerdje.
Ohneeeee, ik word afgeleid tijdens mijn repetitie Wiskunde.
Nee, ze zijn hardnekkig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:07 schreef De_Postbode het volgende:
En er is geen onderwijzer die naar buiten loopt en de knapen vermanend toespreekt?
Leren zul je, pauperquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:11 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Kansloos?
Die gasten staan daar gewoon te hinderen.
Ja,er zijn niet eens afdelingen. De niveau's delen ook dezelde lokalenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zit het VWO met het VMBO in één gebouw bij jullie?
Overigens zeer irritant inderdaad.
Zegt dat ook wat over het algemene IQ bij jullie op schoolquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:20 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Ja,er zijn niet eens afdelingen. De niveau's delen ook dezelde lokalen.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:20 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Ja, helaas welquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:21 schreef TheThirdMark het volgende:
Zegt dat ook wat over het algemene IQ bij jullie op school![]()
tsja,Inferieur...maakt me niks uit.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:21 schreef Boksmedan het volgende:
Nu moet je die inferieure wezens de hele tijd aanschouwen
Zo te zien is het besmettelijk. Kijk maar uit, voor je het weet produceer je ook geluiden die anderen als "uitheems" kunnen opvatten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:20 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
En als hij naar het park gaat, komt er weer een topic van iemand die zijn toets bij het park aan het checken maken wasquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:03 schreef AffenStrudel het volgende:
Ik heb een toetsweek, en tijdens mijn toets wiskunde stond er een (zwarte) jongen met zijn vrienden voor de hoofingang, allerlei inheemse geluiden te maken ofzo, mischien begrijpen ze elkaar dan beter. Maargoed ik zat op eenhoog mijn toets wiskunde te maken, en die VMBO'ers gingen maar niet weg.
Nou raak ik snel afgeleid, en ik heb behoorlijk last van ondervonden. ondertussen gingen andereren ook nog eens gillen door de gangen.
mijn klacht: Waarom neemt zo'n iemand niet de moeite ergens een parkje in te lopen om daar te gillen, ipv anderen te hinderen?.
Als hij de VWO'ers stoort, via gaat dan later zijn uitkering betalen? Als hij kon nadenken was ie wel weggegaan.
Als hij er al niet opzat maar quasi-stoer probeert te doen dat hij een hardwerkende blanke scholier is die gehindert wordt door de luie zwarte allochtoon en dat ze eigelijk allemaal het land uit moeten!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:44 schreef DR878 het volgende:
TS gebruikt dat gewoon als een dikke smoes omdat hij te dom is om zijn wiskunde toets te begrijpen.
Maakt niks uit hoor, zo te zien hoef je niet van gebouw te veranderen om naar VMBO over te stappen.
Laat ze een poepie ruiken!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:49 schreef veldmuis het volgende:
nie zeike da het irritand is vwoers zijn nerds en ok irritand
Kan, maar dan nog.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:31 schreef Forcefuzz het volgende:
Niet zo zaniken, je gebruikt het gewoon als excuus omdat je de stof niet kent en daarom niet slaagt!
ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:22 schreef crackhead het volgende:
Je voelt je wel een stuk beter dan VMBO-leerlingen he?
Wat een arrogante opmerking is dat zeg.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:03 schreef AffenStrudel het volgende:
Als hij de VWO'ers stoort, via gaat dan later zijn uitkering betalen? Als hij kon nadenken was ie wel weggegaan.
Volgens mij vergis jij je, 'kansloos' wordt hier doorgaans aan VMBO gekoppeldquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij vergis jij je, 'kansloos' wordt hier doorgaans aan VMBO gekoppeld![]()
Helaas geldt dat voor velen jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:02 schreef Skyloto het volgende:
[..]
![]()
Dus volgend velen hier ben ik "kansloos"?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helaas geldt dat voor velen ja![]()
Ik ben het echter zoals gewoonlijk niet met 'velen' eens![]()
Tuurlijk, die VWO meisjes zijn vaak een stuk stijlvoller en charmanter, maar kunnen even beestachtig zijn als de rest en dat maakt het gewoon dubbel zo geilquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:18 schreef Afwazig het volgende:
Wat heeft 90% van de Fok!ers toch met opleidingsniveau? Trekken jullie je er op af ofzo?
Feit is dat ze hinderen. Mijn respect voor dat soort mensen dat buiten staat te schreeuwen en niet even rekening kan houden met anderen, is 0.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:09 schreef Camplo het volgende:
Zit niet zo te zeiken man, over kinderen bij een tentamen, toets en/of proefwerk week. Alleen de grootste huilkutjes die het het beste kennen en zich er het minst aan storen laten van zich horen dan.
Echt zo dom. Een vogel fluit en meteen huilen. Iemand roept wat en meteen klagen.
Maak je werk gewoon fag.
Net alsof ze moeten ruiken dat daar een toets wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:22 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Feit is dat ze hinderen. Mijn respect voor dat soort mensen dat buiten staat te schreeuwen en niet even rekening kan houden met anderen, is 0.
Ach het is toetsweek, er hangen "Ssst, toetsen!" bordjes waar je maar kijkt, de leraar was al naar beneden gelopen om ze tot stilte te krijgen, maar nee, ze moeten en zullen daar staan en kunnen ook niet stoppen met schreeuwen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:27 schreef Merkie het volgende:
Net alsof ze moeten ruiken dat daar een toets wordt gemaakt.
Je bent gewoon een arrogante VWO-huilie.
Zorg er dan ook voor dat je geen concentratie problemen hebt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:33 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Ach het is toetsweek, er hangen "Ssst, toetsen!" bordjes waar je maar kijkt, de leraar was al naar beneden gelopen om ze tot stilte te krijgen, maar nee, ze moeten en zullen daar staan en kunnen ook niet stoppen met schreeuwen.
Als ik al arrogant ben om daarover te klagen, wat zijn zij dan al niet?
Ik vind het knap vreemd dat dat soort mensen als gewoon worden beschouwd, terwijl ik ,die last ervan heeft, "niet moet zeiken en gewoon die toets moet maken'![]()
Het gaat om je laatste opmerking. Als je VWO doet wil het niet zeggen dat je meteen een salaris krijgt van ¤10k per maand hoor...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:33 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Ach het is toetsweek, er hangen "Ssst, toetsen!" bordjes waar je maar kijkt, de leraar was al naar beneden gelopen om ze tot stilte te krijgen, maar nee, ze moeten en zullen daar staan en kunnen ook niet stoppen met schreeuwen.
Als ik al arrogant ben om daarover te klagen, wat zijn zij dan al niet?
Ik vind het knap vreemd dat dat soort mensen als gewoon worden beschouwd, terwijl ik ,die last ervan heeft, "niet moet zeiken en gewoon die toets moet maken'![]()
Ze voelen zich verder minderwaardig en zoeken dus een grond om de eigenwaarde op te baseren.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:18 schreef Afwazig het volgende:
Wat heeft 90% van de Fok!ers toch met opleidingsniveau? Trekken jullie je er op af ofzo?
TS is een arrogante omhooggevallen racist met grootheidswaanzinquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:03 schreef AffenStrudel het volgende:
Ik heb een toetsweek, en tijdens mijn toets wiskunde stond er een (zwarte) jongen met zijn vrienden voor de hoofingang, allerlei inheemse geluiden te maken ofzo, mischien begrijpen ze elkaar dan beter. Maargoed ik zat op eenhoog mijn toets wiskunde te maken, en die VMBO'ers gingen maar niet weg.
Ik voel me veel beter dan gilpersonen en mensen die anderen storen ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:04 schreef Skyloto het volgende:
Je superieur voelen over anderen is zieligheid ten top.
Fijn voor je.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:20 schreef Staaf het volgende:
Racist ben je met je 'inheemse' geluiden, alsof negers alleen maar apen na kunnen doen, kk mannetje ben je!!
Trouwens ze doen toch vmbo, dus ze zullen later vast heus wel een baan krijgen en niet alleen maar uitkering trekken!!
Op mijn ouwe school zat ook vmbo/havo/vwo bij elkaar en ik had ook vrienden in alle verschillende niveau's. Ik voel me niet 'superieur' boven anderen.
Hoezo generaliserendquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:08 schreef vruitig het volgende:
HAHAHA zo erg ben jij. Echt een grootse kneus, ook lekker denigerend blijven doen. Je bent nog nat achter de oren en denkt te weten hoe alles in elkaar steekt, vriendje jij snapt er nog helemaal niks van. Probeer een persoonlijkheid te kweken en buiten te komen. Overigens, jij bent niet de enige hoor in mijn vorige klas zat het ook vol met VWO-ers die dachten al alles bereikt te hebben. Stuk voor stuk kneuzen, weten niks van de wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |