Die op pagina 1 is fakequote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
huh die ziet er toch anders uit hebben ze het logo niet in het midden en is het een badge , voor de rest is ie toch dezelfde als op pagina 1
uhm... welke bedoel je dat was ie van nek toch alquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:29 schreef Poepoog het volgende:
Dat shirt moet echt wel het lelijkste shirt van Nederland zijn
Nee hoor aFab als sponserquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
uhm... welke bedoel je dat was ie van nek toch al
En het manchester United shirt dat jij hebt gepost was die van vorig jaar... die werd nog gebruikt om de nieuwe sponsor deal te laten zien!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
oke als jij het zegt dan geloof ik dat![]()
oke , ik had ze ook maar van een of ander forum geplukt en daarbij stond dat die voor het nieuwe seizoen wasquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
En het manchester United shirt dat jij hebt gepost was die van vorig jaar... die werd nog gebruikt om de nieuwe sponsor deal te laten zien!
Die van mij (op deze pagina) is de goede![]()
Ik ben ook wel eens de mist in gegaan (galatasaray) Maar meestal heb ik betrouwbare bronnenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
oke , ik had ze ook maar van een of ander forum geplukt en daarbij stond dat die voor het nieuwe seizoen was, maar dus alleen de sponser , ach zijn ook maar kleine wijzingingen
![]()
kun je je bronnen hier niet ff prijsgeven danquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens de mist in gegaan (galatasaray) Maar meestal heb ik betrouwbare bronnen![]()
Nee..want dan ben ik dalijk niet meer degene die al die posts kan makenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
kun je je bronnen hier niet ff prijsgeven dan![]()
oke dan zullen we wel geduldig op jou wachten tot er weer meer shirtjes komen , als je het vitesse uitshirt al hebt , zet hem er maar neerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee..want dan ben ik dalijk niet meer degene die al die posts kan maken![]()
heb jij het hele setquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zal ik het uitshirt er maar gelijk bijzetten
[afbeelding]
toen had ik nog niet de pagina ververstquote:
dan heb je wel veelquote:
dat is wel een heel mooi shirtjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:54 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Het nieuwe Celtic Glasgow Uitshirt!
Met sponsor is ie vet lelijkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sporting Lisbon thuis
dan laat ik het wel aan jou over je hebt betere bronnenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met sponsor is ie vet lelijk![]()
[afbeelding]
tevens ook de europese shirts en uitshirts erbij gezet![]()
dies mooiquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je maar durven/willen
ontopic
[afbeelding]
Nieuwe shirt van Lazio Roma
Vind het thuis shirt toch mooier.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:54 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Het nieuwe Celtic Glasgow Uitshirt!
Ik ben zelf nog in dubio..want ik heb 2 goede betrouwbare bronnen die 2 verschillende shirts laten zien.. de pest is..tegenwoordig zijn er zo snel goedlijkende photoshoppers te vinden...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
als jij hem thuis hebt zal die het wel zijn![]()
als ik er heel goed na kijk zou ik niet voor die laatste gaan , de letters en het logo lijken allemaal wat kleinerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog in dubio..want ik heb 2 goede betrouwbare bronnen die 2 verschillende shirts laten zien.. de pest is..tegenwoordig zijn er zo snel goedlijkende photoshoppers te vinden...
Trainingsshirtje dan maar!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
als ik er heel goed na kijk zou ik niet voor die laatste gaan , de letters en het logo lijken allemaal wat kleiner
hmmm... dat maakt het idd wat lastiger , anders gewoon in de winkel kopen dan betaal je wel meer waarschijnlijk maar dan weet je zeker dat je de goede hebt , het allerbeste zou natuulijk zijn als je hem via de club kan/gaat kopen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Trainingsshirtje dan maar!
[afbeelding]
Meestal in de winkel!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:43 schreef Grossen het volgende:
Mooi !! Waar halen jullie toch altijd die shirts vandaan?
Willem II heeft altijd een mooi thuisshirtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
een betere dan een shets
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |