Hij is in ieder geval niet opgevallen bij mij als niet-echt-goed-Italia-kenner-:'). De mannen op het middenveld waren toch Gattuso en Pirlo. Totti is mij internationaal (CL enzo) gezien nooit echt opgevallen, toch wel een podium waar de echt goede op moeten staan. Bij Roma zal hij zich best bewezen hebben maar dat heb ik nooit zo gevolgdquote:Op maandag 10 juli 2006 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe vonden de Italia-kenners Francesco Totti spelen tijdens dit WK? Zelf ben ik niet helemaal objectief, maar ik vond hem (weer) zwaar tegenvallen. Nog altijd vind ik Francesco Totti een zwaar overschatte voetballer, alleen als het team goed draait schittert hij, verder niet.
Hij was belangrijk, misschien nog wel meer buiten het veld dan in het veld.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe vonden de Italia-kenners Francesco Totti spelen tijdens dit WK? Zelf ben ik niet helemaal objectief, maar ik vond hem (weer) zwaar tegenvallen. Nog altijd vind ik Francesco Totti een zwaar overschatte voetballer, alleen als het team goed draait schittert hij, verder niet.
Totti & Camoranesi ... mijn god,niet om aan te zien dit WKquote:Op maandag 10 juli 2006 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
Totti was geen schim van de speler die hij kan zijn, maar dat is natuurlijk voor het grootste deel te wijten aan zijn blessure. Die pingel schoot hij onberispelijk in, maar dat is te weinig voor een speler als Totti. Ik vind dat Del Piero meer had moeten spelen, maar ik ben een Alex-fan. Aan de andere kant: hij was topfit bij zijn invalbeurt tegen Duitsland end at was dus tactisch een goede keuze van Lippi.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
Maar Fabio zal er niet van wakker liggen, HIJ heeft de beker, Zidane de zijdeur.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Cannavaro is absoluut de beste, al 6 wedstrijden lang beresterk gespeeld, elke wedstrijd uitgeblonken.
Maar 1 fout gemaakt: Hij had Zaccardo moeten dekken bij de 2e paal tegen de VS ipv die Amerikaanse spits, dan had ie nooit kunnen scoren
Dus alleen naar de feiten kijkend, is dit de enige juiste winnaar.
Echter, we hebben hier te maken met de FIFA, en die kijkt graag naar namen, status en ook de positie waarop de speler speelt. Ik denk dat daarom deze eer aan Cannavaro z'n neus voorbij zal gaan en terecht zal komen bij Zidane of Pirlo. Die 2e is nog wel te begrijpen op basis van het spel, alle wedstrijden gespeeld, goed gespeeld, 2 x MOTM, gescoord, assist.
Zidane kan dat ook zeggen over de KO fase, maar in de poulefase was ie een natte oude krant, en deze prijs is niet voor de KO fase maar voor het hele toernooi.
Anyway, genoeg redenen waarom Zidane wel geselecteerd is bij de beste 10 maar hem niet verdiend, en daarom zal de FIFA hem dus wel uitroepen tot winnaar van de gouden bal als Frankrijk een goede finale speelt.
Misschien heeft hij hem gewoon nog niet gevonden.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Montana, het WK subforum vermijdt je echt he?
Jij gaf je mening ook al voor de finale!quote:Op maandag 10 juli 2006 13:04 schreef DIGGER het volgende:
Ach Montana: (let op de datum):
[..]
Maar Fabio zal er niet van wakker liggen, HIJ heeft de beker, Zidane de zijdeur.
Klopt, ik heb enkel een VBL-account, dat is goedkoper.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Montana, het WK subforum vermijdt je echt he?
Raar hoor, vlak voor de uitspraakquote:Op maandag 10 juli 2006 14:07 schreef dndiek het volgende:
Mutu van Juve naar Fiorentina voor 8 miljoen
apart.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:07 schreef dndiek het volgende:
Geen ruil met Bojinov (was sprake van?)quote:Op maandag 10 juli 2006 14:07 schreef dndiek het volgende:
Teletekst meldt een verkoop en geen ruilquote:Op maandag 10 juli 2006 15:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Geen ruil met Bojinov (was sprake van?)
Ik vond Iaquinta beter dan hem spelen in de finale.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
Ik vind Iaquinta een zwaar overschatte speler trouwens..quote:Op maandag 10 juli 2006 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vond Iaquinta beter dan hem spelen in de finale.
Ik ken geen mensen die voor hun lol Bavaria drinkenquote:Op maandag 10 juli 2006 19:37 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.adofans.nl/new(...)/2006lazioasroma.htm![]()
Misschien dat die gasten geen wedstrijden meer moeten bezoeken in een competitie, land of stad waar ze niets vanaf weten. Zijn het bekenden van jou, DIGGER?
Gilardino is beter, maar Iaquinta bracht toch snelheid en gevaar met zich mee.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik vind Iaquinta een zwaar overschatte speler trouwens..
Of dinsdagavond. Is nog niet exact bekend wanneer de uitspraak nu komt.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
op naar woensdag
Respect.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:39 schreef sjimz het volgende:
Nu officieel bevestigd:
Juventus heeft in Deschamps nieuwe trainer
10/7/2006 18:35
Ondanks de onzekerheid over de toekomst heeft Juventus met Didier Deschamps een nieuwe trainer vastgelegd. De Franse coach tekent voor twee jaar.
De 37-jarige Deschamps is geen onbekende van Juventus. De Franse oud-international, die als trainer AS Monaco onder zijn hoede had, speelde vanaf 1994 vijf jaar voor de Oude dame.
Deschamps krijgt als opvolger van de opgestapte Fabio Capello waarschijnlijk de taak Juventus weer in de Serie A te krijgen. De Turijnse club dreigt z'n rol in de omvangrijke fraude in het Italiaanse voetbal te moeten bekopen met een (dubbele) degradatie. Woensdag wordt de uitspraak verwacht.
bron: www.vi.nl
wat een randdebielen.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:37 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.adofans.nl/new(...)/2006lazioasroma.htm![]()
Misschien dat die gasten geen wedstrijden meer moeten bezoeken in een competitie, land of stad waar ze niets vanaf weten. Zijn het bekenden van jou, DIGGER?
Didier terug..quote:
quote:AS Roma en Livorno willen Mario Melchiot
De kans is groot dat Mario Melchiot zijn carrière voortzet in Italië. De Nederlandse verdediger weet zich in de belangstelling van AS Roma en Livorno.
'Meerdere clubs hebben interesse, maar Roma en Livorno zijn het meest concreet', zegt zaakwaarnemer Sigi Lens in De Telegraaf. 'Espanyol informeerde al eerder en hoopt hem nog steeds te contracteren. We leggen alle aanbiedingen naast elkaar en nemen dan rustig een beslissing.'
Melchiot is nog niet onder dak voor komend seizoen. De 29-jarige verdediger is transfervrij na zijn afscheid bij Birmingham City, waar hij twee jaar geleden terechtkwam na zijn avontuur bij Chelsea.
Vele bronnen melden dat het vanavond komt.. het is niet echt duidelijk meerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:33 schreef JeroenV het volgende:
De zaak was toch verschoven naar morgenmiddag?
Wat wel zeker is, is dat we het in ieder geval voor Donderdag wetenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:35 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Vele bronnen melden dat het vanavond komt.. het is niet echt duidelijk meer
ik hoorde net op Euronews dat het misschien zelfs zaterdag zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat wel zeker is, is dat we het in ieder geval voor Donderdag weten![]()
Na Juve blijft gewoon in Serie A...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:43 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik hoorde net op Euronews dat het misschien zelfs zaterdag zou kunnen worden.![]()
![]()
quote:UEFA stelt Italiaanse voetbalbond ultimatum
BERLIJN - De UEFA heeft de Italiaanse voetbalbond een nieuw ultimatum gesteld. Uiterlijk 25 juli wil de Europese voetbalbond weten welke Italiaanse clubs komend seizoen deelnemen aan de Champions League en de UEFA-beker.
Italië is in de ban van een omvangrijk fraudeschandaal. Juventus, AC Milan, Lazio en Fiorentina behoren tot de aangeklaagde clubs. Het vonnis van het sporttribunaal laat mogelijk op zich wachten tot vrijdag of zaterdag.
Kampioen Juventus en AC Milan plaatsten zich rechtstreeks voor de Champions League. Fiorentina mag meedoen aan de voorronde van dat toernooi, terwijl Lazio deelname aan de UEFA-beker afdwong.
Verstandige keuze, met Italië viel er niets meer te presteren. Stoppen op je hoogtepunt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lippi is gestopt als bondscoach van Italie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |