Nou... het kwam er toen niet uit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 04:20 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ten eerste zou het onterecht zijn dat Milan zakt nr de Serie B IMO (als enige niet schuldig aan sportieve fraude) en ten tweede zal pirlo nooit nr Inter gaan, de ploeg die nota bene bijna z'n cerriere verkloot heeft.
Was de deal al beklonken voordat er in de media sprake was van corruptie?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
EN het is inderdaad kut voor Cristiano Zanetti die naar Juve gaat.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Iets anders, bekijk hier de goal nog eens, en dan met name de tweede (vanaf 1:15):
Goal van Alex
Op het moment dat Cannavaro de bal onderschept, of iets daarvoor, is Del Piero ongeveer de laatste man. Die is echt als een bezetene naar voren gerend, niet normaal. Hij rent in 14 (!!) seconden van zijn eigen strafschopstip naar die van de Duitsers!
Da's misschien wel een boeiendere competitie dan de Serie A dan...quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:41 schreef pfaf het volgende:
Hoe zit het met de uitzendrechten van de Serie B eigenlijk, want dat is volgend jaar natuurlijk een best interessante competitie, met Napoli, Genoa, Juve/ Lazio, Viola, Milan...
Wat een lelijke deal..quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:14 schreef M0NTANA het volgende:
Real Madrid en Juventus schijnen bezig te zijn met een deal waarin Paolo Cannavaro, Gianluca Zambrotta, David Trezeguet, Zlatan Ibrahimovic, Patrick Vieira en Emerson naar de Koninlijke verhuizen totdat de Oude Dame weer terug is in de Serie A. Ben beneiwud of die spelers dat zien zitten.
Dat 'nieuwtje' kwam ook voorbij in Studio Sportzomer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:14 schreef M0NTANA het volgende:
Real Madrid en Juventus schijnen bezig te zijn met een deal waarin Paolo Cannavaro, Gianluca Zambrotta, David Trezeguet, Zlatan Ibrahimovic, Patrick Vieira en Emerson naar de Koninlijke verhuizen totdat de Oude Dame weer terug is in de Serie A. Ben beneiwud of die spelers dat zien zitten.
Zeker weten, maar als Lazio degradeert gaat de deal niet door, Lecce blijft dan wellicht in de Serie A.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:43 schreef DIGGER het volgende:
Montana, gefeliciteerd met Ledesma, goeie aankoop.
Del Piero heeft sowieso al aangegeven te blijven, dat heb ik al vaker gelezen. Buffon, Cannavaro en Zlatan zouden ook willen blijven. Gattuso gaat niet weg bij Milan, terwijl Kaka wel weg zou willen in geval van degradatie. Luca Toni zou naar Inter willen wanneer Fiorentina degradeerd.quote:
Dat wordt ook nog een leuk verhaal ja, wie neemt welke plek in. Een degradant van 2 jaar terug (Bologna) of vorig seizoen (Messina)? De club die nu de play-off finale verloor (Mantova)?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zeker weten, maar als Lazio degradeert gaat de deal niet door, Lecce blijft dan wellicht in de Serie A.
quote:* Solliciteren via e-mail kan een trend worden in het voetbal. Het leverde Christian Vieri in elk geval een transfer op naar Sampdoria Genua. Vieri mailde zijn CV naar Sampdoria, toen zijn huidige club, Monaco, de komst van Jan Koller aankondigde. Bij Genua waren de bestuurslui blijkbaar gecharmeerd door de directe aanpak van Vieri, want de 32-jarige aanvaller kreeg prompt een contract voor een seizoen.
Del Piero en "Juve" onafscheidelijkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Del Piero heeft sowieso al aangegeven te blijven, dat heb ik al vaker gelezen. Buffon, Cannavaro en Zlatan zouden ook willen blijven. Gattuso gaat niet weg bij Milan, terwijl Kaka wel weg zou willen in geval van degradatie. Luca Toni zou naar Inter willen wanneer Fiorentina degradeerd.
Persoonlijk lijkt het me logisch dat de degradanten dan in de Serie A blijven, die zijn namelijk (mede) door al de omkooppraktijken gedegradeerd en hebben er dus direct iets mee te maken. Overigens krijg ik steeds sterker het idee dat alleen Juventus degradeert naar de Serie B en dat de drie overige clubs in de Serie A actief blijven.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat wordt ook nog een leuk verhaal ja, wie neemt welke plek in. Een degradant van 2 jaar terug (Bologna) of vorig seizoen (Messina)? De club die nu de play-off finale verloor (Mantova)?
Mbt degradatie: dat gevoel heb ik al weken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Persoonlijk lijkt het me logisch dat de degradanten dan in de Serie A blijven, die zijn namelijk (mede) door al de omkooppraktijken gedegradeerd en hebben er dus direct iets mee te maken. Overigens krijg ik steeds sterker het idee dat alleen Juventus degradeert naar de Serie B en dat de drie overige clubs in de Serie A actief blijven.
Lo speri tu!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:37 schreef TimoBasso het volgende:
Ik heb steeds meer het gevoel dat alle clubs gewoon in de Serie A blijven,met wat straffen.
I bianconeri é leggenda eroica !!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Lo speri tu!
Gebeurt niet, Juve gaat down hoor...
Like they give a f*ck. Italie blijft Italie.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:04 schreef numero_uno het volgende:
Juve zal echt niet gespaard worden dan gaat het hele justitiële systeem in Italië op zn bek
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |