quote:
Ja, maar doe niet zo fucking eng met je knipoog, daar word ik zenuwachtig vanquote:
Wat een griezel inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar doe niet zo fucking eng met je knipoog, daar word ik zenuwachtig van.
omdat er een centraal topic voor isquote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waaom gooit Snakey dit topic op slot?
Iets Teveel Geslikt..
Godver, als ik het kon had ik je spontaan blauw gemaakt.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:06 schreef Dribbel_ het volgende:
en anders kun je het altijd nog hier proberen
Funny links, pics en clips topic. Deel 18
dus ik kan nog steeds niet door een waterkraanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Godver, als ik het kon had ik je spontaan blauw gemaakt.
Ik denk het niet?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dus ik kan nog steeds niet door een waterkraan
Was jij die ene in die McDonalds reclame, die euro actie?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik probeer het morgen wel weer, hopen dat ik niet weer bij de eerste hulp beland
neequote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Was jij die ene in die McDonalds reclame, die euro actie?
omdat je laatste bent in de poll?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:07 schreef jogy het volgende:
Meteen achter de reden gekomen waarom ik dat niet kan.
Dat zou wat zijn zeg, maar dan moet ik in het weekend dus thuis blijven om mijn populariteit omhoog te schroeven ofzo?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:13 schreef remlof het volgende:
[..]
omdat je laatste bent in de poll?
je moet aan je PR werken Jogy, want je bent wel tof maar dat ziet nog niet iedereen
ofzo...
Ik ga ons weekendje echt niet afzeggenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn zeg, maar dan moet ik in het weekend dus thuis blijven om mijn populariteit omhoog te schroeven ofzo?
Nee natuurlijk niet, ik ga de suite met bed in de vorm van een hart én een bubbelbad niet laten schieten liefje.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga ons weekendje echt niet afzeggen![]()
We gingen toch gewoon bingo-en in benidormquote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, ik ga de suite met bed in de vorm van een hart én een bubbelbad niet laten schieten liefje.
Is de anal gangbang volgende week pas?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We gingen toch gewoon bingo-en in benidorm
is het niet een beetje laat voor je vunzige gedachtes, ik weet niet wat je allemaal met me wil doen, maar ik vind het er een beetje heet en laat voorquote:
ik wou zeggen dat je dom bent maar dat zou je niet begrijpenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dus alle topics die over een filmpje gaan worden gesloten?![]()
En waarom geeft Snakey dan zo'n nikszeggende slotjespost?
Als het over bier ging was er zeker niks aan de hand?![]()
proef op de somquote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:29 schreef jogy het volgende:
Biertopic gaat ook dicht.
made in belgiumquote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:29 schreef jogy het volgende:
En wat die MIB dribbel zegt natuurlijk.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
proef op de som
[Paint] creatief met bier
Wat doe je toch raar tegen mij joh rothond.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik wou zeggen dat je dom bent maar dat zou je niet begrijpen
relatief gezien ben ik best lievigquote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat doe je toch raar tegen mij joh rothond.![]()
![]()
Nein.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
toch wil ik hem dicht eigenlijk
dus doe maar braaf
Wat had je van jouw topic dan verwacht, dat mensen gingen posten van "_O-quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zie je?!
Een drugstopic moet dicht .
En een biertopic mag niet dicht.![]()
Maak dan ook ff een centraal PaintTopic.![]()
Dan heb jij die filmpjes niet eens gezien.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat had je van jouw topic dan verwacht, dat mensen gingen posten van "_O-![]()
" en "eins 1 !" "lollercoptercaust"
maar het was neit eens grappig [afbeelding]
Het boeit me helemaal niet dat het drugs was. De filmpjes op zichzelf waren gewoon een beetje erg saai. Kan je dan beter in het linkjestopic gooien.quote:
wat voor reacties had je dan verwacht ?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan heb jij die filmpjes niet eens gezien.
Ik ben niet net als jij hoor dat ik stompzinnige reacties als "" en "eins 1 !" "lollercoptercaust" 'verwacht.
Ik zit toch wel op een ander niveau. Hoger en beter.![]()
Jij bent een baggerhond.
Smileyposts ,maar ook wel wat serieuzere posts.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wat voor reacties had je dan verwacht ?
Google maar. Laat het resultaat echter niet zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |