quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende: Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Als je het subforum niet snapt, kun je je beter eerst inlezen. Je opent echt dramatisch slechte topics, zonder ook maar een klein beetje aandacht te besteden aan TT, OP, etc. En het is de 5e op een dag al. Gelieve dus te stoppen met het openen van topics, want topics van jouw hand zijn vaak bagger, zo te zien. Niet erg, wel wáár.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Er moet hier het één en ander afgestoft worden. Volgens mijn is het een contractie in terminus om zomaar topics in Onzin te sluiten. Is het nou Onzin of geen Onzin?
Een wat?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
contractie in terminus
wat is den slechts aan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als je het subforum niet snapt, kun je je beter eerst inlezen. Je opent echt dramatisch slechte topics, zonder ook maar een klein beetje aandacht te besteden aan TT, OP, etc. En het is de 5e op een dag al. Gelieve dus te stoppen met het openen van topics, want topics van jouw hand zijn vaak bagger, zo te zien. Niet erg, wel wáár.
Is dit hier de andere kant?quote:
Wat is dat nou dan toch weer. Een dodelijke pinantie? (Van Ronald Koeman bijvoorbeeld)quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Is dit hier de andere kant?
Je wordt doorverwezen naar ONZ, dus ja, dit is de andere kant, duh.
Wilt ik me vriedin volspuiten.....
Zo, leer Nederlands, leer typen, leer iets.
Hinkelende homo hijst hete hansworst helemaal hoog
Nieuwsberichtje van NU kopieren en zeggen: "Goh, het is allemaal wat"
Dát is er slecht aan.
O ja, goed idee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik zet een TVP, zodat ik weet wat Stofje uitspookt.
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik zet een TVP, zodat ik weet wat Stofje uitspookt.
uhuhuhuhuhuh!quote:
Moet je poepenquote:
Het gaat uitstekend. Ik zeg: "proost".quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:03 schreef NJ het volgende:
Hoe gaat ie Stofje? Alles prima? Mooi zo. Dan pak ik nog even een biertje.
Heb jij ooit wat nuttigs toegevoegd aan FOK!?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:15 schreef most_wanted het volgende:
Waar moet ik me melden voor een stel lekkere wijfen?
Nee, jij?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb jij ooit wat nuttigs toegevoegd aan FOK!?
Ja, maar je weet toch ook wel dat het most-wanted is?quote:
nog 4 minutenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:31 schreef NJ het volgende:
Ik ben er even niet, ze gaan zo een Space Shuttle de lucht in knallen!
Op m'n pc staat Nasa TV aan en op de TV CNN.quote:
top, ik kijk nu ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Op m'n pc staat Nasa TV aan en op de TV CNN.
Met een biertje en een zak chips erbij, noem ik mezelf goed voorbereid..
Dat was niet het enige. Bedankt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:03 schreef MrTorture het volgende:
Lach hier Klinsmann uit
lijkt me niet heel wenselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |