neen, die nemen de lelijke grafwijven die niet besloten hebben lesbisch of 'bi' te wordenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:08 schreef ThE_ED het volgende:
En hoe zit het dan met lelijke heteromannen?
Die kunnen geen homo worden, toch?
ben je ook lelijk ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:14 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Jij spreekt uit ervaring ???
Ik namelijk wel![]()
Hoezo voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:08 schreef ThE_ED het volgende:
En hoe zit het dan met lelijke heteromannen?
Die kunnen geen homo worden, toch?
Ik nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:20 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
Hoezo voel je je aangesproken?
Ik ken anders gevallen van mannen, jarenlang getrouwd met vrouw en kinderen hebben en er vervolgens met een kerel vandoor gaan![]()
Ach je kunt je altijd nog opgeven voor Pimp my leefomgeving als je leefomgeving je niet bevalt toch?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:34 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Haha mijn leefomgeving ownd jouw leefomgeving.
doe niet zo achterlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:03 schreef Boksmedan het volgende:
[..]
Ja!
Ik dacht er al aan om haar in de OP te zetten.
Doen lesbo's dat ook al?!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kan iemand misschien even beginnen over voetballen, douchen, zeepjes en anale verkrachtingen ?
Lesbo's willen gewoon graag kerels zijn, zoals iedereen. Het zijn ook maar gewoon 'mensen' heur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |