Jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:02 schreef Lo-gisch het volgende:
Viking84 is toch zo iemand?
Nee, 2 vriendinnen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:03 schreef PeZu het volgende:
dus nu krijg je 2 moeders?
Doe dan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:03 schreef Boksmedan het volgende:
[..]
Ja!
Ik dacht er al aan om haar in de OP te zetten.
Mannen zijn niet zo zwak.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:08 schreef ThE_ED het volgende:
En hoe zit het dan met lelijke heteromannen?
Die kunnen geen homo worden, toch?
Alsof het een keuze isquote:Vrouwen die lesbisch worden
dat is er al lang, kaliumcyanide.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:11 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Jammer dat er niet wordt geinvesteerd in een geneesmiddel.
Jij spreekt uit ervaring ???quote:
Dan wordt het wel op verdomd kleine schaal toegepast.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:09 schreef PumpingsoaB het volgende:
Precies hetzelfde met grote groep gothics..
'Ik heb schijt aan iedereen'
Nee, iedereen had schijt aan jou en daarom doe je nu alof het je niks uit maakt.
neen, die nemen de lelijke grafwijven die niet besloten hebben lesbisch of 'bi' te wordenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:08 schreef ThE_ED het volgende:
ben je ook lelijk ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:14 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Jij spreekt uit ervaring ???
Ik namelijk wel![]()
Hoezo voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:08 schreef ThE_ED het volgende:
Ik nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:20 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
Hoezo voel je je aangesproken?
Ik ken anders gevallen van mannen, jarenlang getrouwd met vrouw en kinderen hebben en er vervolgens met een kerel vandoor gaan![]()
Ach je kunt je altijd nog opgeven voor Pimp my leefomgeving als je leefomgeving je niet bevalt toch?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:34 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Haha mijn leefomgeving ownd jouw leefomgeving.
doe niet zo achterlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:03 schreef Boksmedan het volgende:
[..]
Ja!
Ik dacht er al aan om haar in de OP te zetten.
Doen lesbo's dat ook al?!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kan iemand misschien even beginnen over voetballen, douchen, zeepjes en anale verkrachtingen ?
Lesbo's willen gewoon graag kerels zijn, zoals iedereen. Het zijn ook maar gewoon 'mensen' heur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |